Pomozcie – tytul filmu

Na przelomie kwietnia i maja bylam w Polsce i ogladalam w telewizji film o grupce Zydow uratowanych przez kobiete, ktora przez bodajze 4 lata ukrywala ich na strychu. Chcialabym, zeby moj maz mogl ten film obejrzec,ale nie pamietam tytulu, a Wy?? Z gory dzieki

Alex 28.06.06

8 odpowiedzi na pytanie: Pomozcie – tytul filmu

monikaapj Dodane ponad rok temu,

Re: Pomozcie – tytul filmu

kurcze
nawet wiem o ktory film Ci chodzi- kojarze aktorke…i nic wiecej, dziura w głowie… A moze pooszperaj w programach tv z tamtego okresu?

Monika i Basia

olesia1 Dodane ponad rok temu,

Re: Pomozcie – tytul filmu

Ja też go oglądałam- pięęęęęęęęęękny był ale qrcze tytułu nie pamiętam :-(( buuuu

Tam grała ta dziewczyna z serialu “Dzień za dniem” ( Becka chyba ) ale nazwiska tej aktorki też nie pamiętam 🙁
Może jednak to naprowadzi którś forumkę na tytuł filmu???

Też bym obejrzała ten film- nie widziałam od początku niestety..:-(

Dwulatka

skate130 Dodane ponad rok temu,

Re: Pomozcie – tytul filmu

Tytuł oryginalny “HIDDEN IN SILENCE” nie wiem jak w Polsce był tłumaczony w tv.

kateczka Dodane ponad rok temu,

Re: Pomozcie – tytul filmu

W kryjówce milczenia (Hidden in silence)

Katka&Krzys(26.01.06)

gutek Dodane ponad rok temu,

Re: Pomozcie – tytul filmu

“W kryjówce milczenia”

kiara Dodane ponad rok temu,

Re: Pomozcie – tytul filmu

Tak jak dziewczyny pisza. Tez mi sie podobal-ogladalam go 2 razy:)

Ania i 20.09.2005

lea Dodane ponad rok temu,

Re: Pomozcie – tytul filmu

Tragarz puchu?
Chyba nie… akcja chyba nieco inna… Dawno widzialam, wiec nie pamietam – ale pamietam, ze podobal mi sie.
To byl polski film?
Bo Tragarz wlasnie polski jest.

ladybug Dodane ponad rok temu,

Jak zwykle niezawodne!

Dzieki dziewczyny, dla zainteresowanych : w kryjowce milczenia (hidden in silence), zaraz bede szukac:-)

Alex 28.06.06

Znasz odpowiedź na pytanie: Pomozcie – tytul filmu

Dodaj komentarz

Mam z dzieckiem taki problem
nie chce jesc warzyw :(
moj maly szkrab nie chce jesc warzyw, je tylko to co slodkie-czyli owoce-jablka, grszki, banany, brzoskwinie...probowalam dawac mu brokuly, szpinak, ziemniaki, zupki...i nic pluje i konczy sie potwornym niezadowoleniam... co
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
Smakolyki z dziecinstwa
Moje to: andruty, napoj w plastikowej torebce (zolty jak mocz, trzeba bylo odgryzc rog i wsadzic slomke, by go wypic) i czipsy z pietruszka (zaluje, ze zniknely). Pamietacie? Dodajcie swoje,
Czytaj dalej