Pomylilam lekarstwa…

a wlasciwie podalam o jedno za duzo Olinkowi. Powinnam podac Eurespal i Sinecod, a dalam dodatkowo Flavamed, ktory podaje w dzien do 17. I nie zauwazylam poki Olinek nie zaczal przez sen intensywnie i czesto kaszlec. Wtedy mnie oswiecilo!!! Ale sie wystraszylam, zadzwonilam do pediatry ale nie odbierala, wiec zadzwonilam na pogotowie. Lekarz powiedzial ze bedzie przez kilka godzin kaszlal i trudno. Obudzilismy Go zeby mu bylo lepiej i udalo mi sie dodzwonic do lekarki (miala wyciszony tel. i nie slyszala). Lekarka usmiechala sie ze sie tak przejelam, uspokajala mnie ze nie chcialam mu zrobic krzywdy i ze kazdemu chociaz raz sie zdarza. No i jak bedzie kaszlam mam podac Diphergan, a pozniej znow Sinecod (mamy naprawde dobra lekarke). Flavamed ma dzialanie wykrztusne, a Sinecod przeciwkaszlowe, wiec powiedziala ze zwyciezy silniejszy, a ze kaszle to znaczy ze wygral Flavamed. No, ale teraz juz nie kaszle (uff). A my tu sobie narazie urzadzamy zabawy i ogladamy Teletubki.
Pisze, zeby sie wygadac i w razie czego gdyby Was taka sytuacja spotkala – ale nigomu nie zycze. Najadlam sie strachu (i wyrzutow sumienia).

11 odpowiedzi na pytanie: Pomylilam lekarstwa…

  1. Re: Pomylilam lekarstwa…

    Asiu, dobrze że to “tylko” taka pomyłka…że podałas syropek który i tak Oli dostaje.
    Nauczona doświadczeniem będziesz uważała bardziej i możliwe, że powazniejsza pomyłka Ci się już nie przydarzy…
    A Oli chyba ciężko zdziwiony dlaczego rodzice zamiast kłaść go spać…pozwalają na wieczorne zabawy

    Beata i Maciek (11.02.2004)

    • Re: Pomylilam lekarstwa…

      serio dzwonilas na pogotowie?

      • Re: Pomylilam lekarstwa…

        A co to cos nienormalnego? Wg mnie to naturalny odruch, jesli lekarz nie odbiera, bo ja jako nielekarz nie wiem czy te teki nie wchodza miedzy soba w interakcje albo co mozna podac aby zlagodzic skutki leku czyli olbrzymi kaszel.

        • Re: Pomylilam lekarstwa…

          A co w tym zlego? Jak Zuza swego czasu wyciuckala lisc difenbahii to zadzwonilam natychmiast do naszej pediatry a ona kazala zadzwonic na toksykologie. Tam mnie uspokoili.
          A poza tym przedawkowanie, nawet wit c, moze byc szkodliwe. Nie rozumiem wiec, skad to oburzenie. Ale zawsze lepiej napisac jak anonim, prawda?

          Kubuś 9m i Zuzia 29m

          • Re: Pomylilam lekarstwa…

            Dobrze, ze i tak ten syrop mial w swoim spisie lekow.
            Jak ktores moje bylo chore, to pamietam, ze w szafce mialam te leki z boku i kartke od pediatry z dawkowaniem przyklejalam na drzwiczki od srodka. Tak nie ma sily sie pomylic.

            Kubuś 9m i Zuzia 29m

            • Re: Pomylilam lekarstwa…

              Dobrze że to był tylko flavamed;)
              moja mama kiedyś zamiast syropu na kaszel dała mi łychę spirytusu kamforowego (takie same butelki). Do dziś pamiętam ten smak

              MY:)
              ps.friko.pl

              • Re: Pomylilam lekarstwa…

                Masz racje bo to troche rutyna mnie zgubila. Biore juz odruchowo i nie patrze na kartke, a dalam to co zawsze w dzien. powinnam zawsze czytac zeb uniknac bledow.
                Pozdrawiam.

                • Re: Pomylilam lekarstwa…

                  To ja miałam identyczna sytuacje z.siemieniem lnianym………który także ma dziłanie wykrztuśne..oj.ciężka była tamta noc………….

                  • Re: Pomylilam lekarstwa…

                    No to wiesz, jaki Olinek byl biedny….

                    • Re: Pomylilam lekarstwa…

                      Kochana, wspolczuje stresu…. Najwazniejsze, ze wszystko oki!

                      usciski dla Olinka od mlodszej Kumpeli- Amelki ;-))))))))))

                      Marta &

                      • Re: Pomylilam lekarstwa…

                        Byc usciskanym przez taka piekna mloda dame to dla Olinka zaszczyt.

                        Znasz odpowiedź na pytanie: Pomylilam lekarstwa…

                        Dodaj komentarz

                        Mozarella w ciąży

                        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                        Czytaj dalej →

                        Ile kosztuje żłobek?

                        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                        Czytaj dalej →

                        Dziewczyny po cc – dreny

                        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                        Czytaj dalej →

                        Meskie imie miedzynarodowe.

                        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                        Czytaj dalej →

                        Wielotorbielowatość nerek

                        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                        Czytaj dalej →

                        Ruchome kolano

                        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                        Czytaj dalej →
                        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                        Logo
                        Enable registration in settings - general