Poród przedwczesny 32 tc

Dziewczyny czy któras z Was urodzila w siodmym miesiącu???Pytam bo dzis moja szwagierka urodzila synka w 32 tc (malenstwo wazy 1600 g) a poza tym nic nie wiemy. Przewieziono go do instytutu dla noworodkow-wszyscy bardzo sie martwimy i zastanawiamy co bedzie z tym maluszkiem 🙁

10 odpowiedzi na pytanie: Poród przedwczesny 32 tc

  1. Re: Poród przedwczesny 32 tc

    oby bylo w
    zystko dobrze.

    sa naforu mamy dzieci Nawet z ok.700g waga urodzeniowa.

    informuj, jak maluszek sie miewa.

    trzymam kciuki!!!

    ania i moje

    • Re: Poród przedwczesny 32 tc

      sporo jest takich i młodszych dzieciaczków na forum.
      trzyamy kciuki za maluszka.

      Leon

      • Re: Poród przedwczesny 32 tc

        znam jednego takiego wczesniaczka własnie z 32tygodnia urodził się ważył 1520g i dostał 1 punkt w pierwszych minutach, po godzinie miał już 8, a teraz ma 21lat i waży 77 kg i ma 176 wzrostu, i co najważniejsze zdrowiuteńki – mój kuzyn. wiec mysle, że głowa do góry, bedzi dobrze, musi, bo jeżeli 21 lat temu zakończyło się to dobrze to teraz inaczej nie będzie przy dużo lepszej technice i sprzęcie!!!!1

        duże kciuki trzymamy!!!!!

        • Re: Poród przedwczesny 32 tc

          Dziekuje dziewczyny za info. dzis tatus dzidziusia jedzie do instytutu (na litewskiej w wawie) i prawdobodobnie dowie się czegoś wiecej.

          • Re: Poród przedwczesny 32 tc

            Ja się urodziłam 28lat temu w 31tc. i ważylam 1300gr.
            I żyję i mam się tak, że hoho!:)
            Trzymam kciuki za wcześniaczka!


            Jeremi i Matyś

            • Re: Poród przedwczesny 32 tc

              Ja co prawda urodziłam w 38 tygodniu ale Igor jest hipotrofikiem. Gdy się urodził ważył 1150 gramów. Ma ponad 4 miesiące. Narazie wszystko ok.
              Dużo zdróweczka i siły dla maluszka. Będzie dobrze!

              • Zamieszczone przez siennicka9
                Dziewczyny czy któras z Was urodzila w siodmym miesiącu???Pytam bo dzis moja szwagierka urodzila synka w 32 tc (malenstwo wazy 1600 g) a poza tym nic nie wiemy. Przewieziono go do instytutu dla noworodkow-wszyscy bardzo sie martwimy i zastanawiamy co bedzie z tym maluszkiem 🙁

                Jego wywiad jest obciążony, co oznacza, że jest narażony na opóźnienia w rozwoju, jednak to nie oznacza, że muszą one wystąpić. Na pewno będzie pod stałą opieką ośrodka interwencji wcześniaków i poradni neurologicznej, także wszystkie ewentualne objawy zostaną wcześnie wykryte i zostanie zlecona rehabilitacja, dzięki której maluszek szybko dorówna swoim rówieśnikom. Przez pierwsze dwa czy trzy lata, jego rozwój może być wolniejszy.

                • Zamieszczone przez ahimsa
                  Ja się urodziłam 28lat temu w 31tc. i ważylam 1300gr.
                  I żyję i mam się tak, że hoho!:)
                  Trzymam kciuki za wcześniaczka!


                  Jeremi i Matyś

                  O jaaa!!! dzięki za ten temat- zobczyłam taaaką fotę:)

                  • Mam nadzieję,że z dzieciaczkiem wszystko ok?

                    • Zamieszczone przez nateno
                      Mam nadzieję,że z dzieciaczkiem wszystko ok?

                      po 5 latach jakie minelo od postu zapewne wszystko ok.

                      Znasz odpowiedź na pytanie: Poród przedwczesny 32 tc

                      Dodaj komentarz

                      Mozarella w ciąży

                      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                      Czytaj dalej →

                      Ile kosztuje żłobek?

                      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                      Czytaj dalej →

                      Dziewczyny po cc – dreny

                      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                      Czytaj dalej →

                      Meskie imie miedzynarodowe.

                      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                      Czytaj dalej →

                      Ruchome kolano

                      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                      Czytaj dalej →
                      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                      Logo
                      Enable registration in settings - general