poszerzenie ukł. zbiorczego nerki – pomocy!

Dziewczyny co wiecie na ten temat.U mojego małego wykryto to juz jak był w brzuszku.Jak bylismy w szpitalu to zrobiono mu usg j.brzusznej i tam to wyszło i wtedy miał poszerzenia na 8 mm a teraz jak robiłam to było na 4 mm ale przy pustym pecherzu.I zrobiłam posiew i ma bakterie nie wiem co mam myslec w internecie nic konkretnego nie znalazłam moze wiecie z własnego przykładu cos na ten temat?Dziekuje z gory za odpowiedzi!

MAJA 18.10.2004
MAKS 19.06.2006

5 odpowiedzi na pytanie: poszerzenie ukł. zbiorczego nerki – pomocy!

  1. Re: poszerzenie ukł. zbiorczego nerki – pomocy!

    Kurcze Sylwia jak piszesz o swoim Maksiu to mam wrażenie jakbyś opisywala mojego Marcelka !!
    U mojego tak samo wykryty poszerzenie miedniczki nerkowej jeszcze jak był w brzusiu. Po licznych badaniach w szpitalu nie wykluczono podwojnej prawej nerki czyi wychodzi że maly ma w sumie 3 NERKI !!! W szoku bylam jak to usłyszałam. Lewa nerka jest ok, a prawa poszerona na 9mm – cały czas bez zmian. Na razie mamy co miesiąc kontrolowac nerki i tak juz od urodzenia jexdzimy na usg jamy brzusznej w tym nerek, w sumie bylismy już 3 razy, nastepne usg mamy 13 października. Na razie poweidziano nam, że w sumie nie jest to nic groźnego, a posiadanie trzech nerek nie jest wadą, tak po prostu czasami się zdarza i mozna z tym normalnie żyć. Jeżeli chodzi o to poszerzenie to w szpitalu poweidziano na, że na razie nie ma się czym martwiś, po prostu czesto zdarza tak się wlaśnie u chłopców, że mocz zalega w jednej z nerek co powoduje jej poszerzenie. Tak więc w sumie to tylko to kontrolujemy co miesiąc i nic więcej. Dam Ci znac co nam powiedziano 13 października po kolejnym usg. Ty jak się czegoś dowiesz to tez daj znać. Mam tylko nadzieję, że powiedza nam że nie poszerzyla się dalej i jest OK !! Podobno u chlopcow to poszerzenie “znika” w miare rozwoju.
    Pozdrawiam

    Ania & Kuba & Marcel

    • Re: poszerzenie ukł. zbiorczego nerki – pomocy!

      byłam dzis u neurolog i ona stwierdziła ze ten wynik jest błedny i kazała powtorzy ale tylko dla utwierdzenia sie ze jest ok. Musimy sobie pogadac na gg daj znac jak bedziesz. POzdrawiam i buziaczki dla dzieciaczkow.

      • Re: poszerzenie ukł. zbiorczego nerki – pomocy!

        Wiesz, że ja chyba tez wybiorę się do neurologa, bo my od razu dostaliśmy skierowanie do Poradi Rehabilitacyjnej, bo pediatra prócz tych rączek nic innego niepokojacego nie zauwałyła na ten momemt. Ale słyszałam o bardzo dobrym neurologu dziecięcym u Nas w Toruniu i chyba się do niej wybiorę, lepiej niech obejrzy go dokładnie neurolog, nic przeciez nie zaszkodzi a moze cos poradzi. Trzeba działać szybko bo potem moze być za późno !!!

        Ps. w sobotę ma przyjechać do mnie brat i sformatować komputer żeby pozbyć się tego przeklętego wirusa. Miałam nie grzebać w komputerze a tym bardziej w internecie żeby jeszcze gorzej nie namotać. Ale teraz mąż w pracy to i tak się nie dowie. Dzieciaczki spią więc moge sobie troche pogrzebać w necie. Chociaż wchodzę przez tryb awaryjny z obslugą w sieci !!! Tak więc mam nadzieję, że w weekend będę miała zrobionego kompa i wtedy zainstaluje sobie ponownie gg i na pewno odezwę się do Ciebie.

        Ania & Kuba & Marcel

        • Re: poszerzenie ukł. zbiorczego nerki – pomocy!

          oj szkoda ja w piatek wyjezdzam do krakowa do tescow,no ale nic porozmawiamy w nastepnym tyg.buzka

          • Re:na inny temat

            No to miłego wypoczynku życzę !!! Będę patrzeć czy jesteś dostepna i wtedy sie odezwę !!!

            Ania & Kuba & Marcel

            Znasz odpowiedź na pytanie: poszerzenie ukł. zbiorczego nerki – pomocy!

            Dodaj komentarz

            Mozarella w ciąży

            Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

            Czytaj dalej →

            Ile kosztuje żłobek?

            Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

            Czytaj dalej →

            Dziewczyny po cc – dreny

            Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

            Czytaj dalej →

            Meskie imie miedzynarodowe.

            Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

            Czytaj dalej →

            Wielotorbielowatość nerek

            W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

            Czytaj dalej →

            Ruchome kolano

            Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

            Czytaj dalej →
            Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
            Logo
            Enable registration in settings - general