Powtorzyc badania???

Witam wszystkich serdecznie,
na tym forum jeszcze nie pisalam bo to dopiero 6 tyd. mojej trzeciej ciazy. Niestety dwie pierwsze zakonczyly sie niepowodzeniem. Robilam badania po tych poronieniach na tarczyce, zespol antyfosfolipidowy i niby wszystko ok w granicach normy. Mam pytanko moze te badania nalezy powtorzyc bo przeciez w ciazy wszystko moze sie zmienic, a nie chcialabym sie trzeci raz rozczarowac. Na razie biore duphaston po 1 tab. 2xdziennie i folik czy to wystarczy? i jeszcze przec ciaza bralam wit. C trzeba ja odstawic czy nie?
Moze moje pytania sa blache ale bardzo sie boje.
Z gory dzieki za wszystkie rady 🙂

1 odpowiedzi na pytanie: Powtorzyc badania???

marti1 Dodane ponad rok temu,

Re: Powtorzyc badania???

wit. C nie musisz odstawiać ale lepiej się przerzucić na preparat dla kobiet w ciąży a tam jest już wit. C a jeszcz lepiej to o leki zapytaj lekarza bo nie wiem czy wit. C jest Ci potrzebna. A Tarczycę i na zespół antyfosfo lepiej też bo trzeba chuchać na zimne. Mi antyfosfo wyszło wątpliwe w ciąży i pomimo, że nie do końca trzeba było to brałam Clexane prawie całą ciążę i czułam się bezpieczniej.
Na pewno wszystko będzie dobrze ale jak masz możliwość i stracone ciąże w wywiadzie to się badaj

trzymam kciuki

Aniołek (8.2003) i Filipek (19.05.2006)

Znasz odpowiedź na pytanie: Powtorzyc badania???

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
skurcze w 16 tc????
Dziewczyny, Wczoraj trafiłam do szpitala z bólami w pochwie. Pobolewało mnie już 2-3 dni, ale wczoraj ten ból się nasilił. To był taki rwący jakby ściskający ból, który powtarzał się co
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
bajka z dziecinstwa... kto zna??
Wlasnie wzielo nam sie na wspomnienia z dziecinstwa (lata 80-te) Wspominamy z mezem stare reklemy, oranzady w woreczku, cukierki w plastikowych samochodzikach, audycje w radiu dla dzieci "slupelek", delfin um
Czytaj dalej