Pozmienialam kolorki w Rankingu :)

Głównie po to żeby nie było czarnego. Same zobaczcie jak to wygląda. Juz niejedna z Was mówiła że to czarne jest dołujące 🙂 rzeczywiscie jest bo ląduje się przez nie na sam dół 🙂

Za dobór kolorów nie ręcze – za dużego wyboru nie miałam (ale bardzo się starałam – prosze to docenic 🙂 hihi)

Pozdrowka gorące (@pki nadal nie ma)

Baby – z wielkimi nadziejami (i Wasz wierny Ranking zarazem)

10 odpowiedzi na pytanie: Pozmienialam kolorki w Rankingu :)

aggulka Dodane ponad rok temu,

Re: Pozmienialam kolorki w Rankingu 🙂

No ślicznie jest. Rzeczywiście bardziej optymistycznie. Zwłaszcza, że na liście wrzosowej (?) jestem coraz wyżej. Pozdrawiam, Agata

gosiaf Dodane ponad rok temu,

Re: Pozmienialam kolorki w Rankingu 🙂

Ale fajowo baby!!!!!!!!!!!!
Fiolet to tez kolor nadziei!!!!!!!!!!!!!!!!!
Buzka

Gosia
[Zobacz stronę]

ewike Dodane ponad rok temu,

Re: Pozmienialam kolorki w Rankingu 🙂

Ładnie No i trzymam kciuki z całej siły, piszę tu bo mam zaległości z czytaniem i pisaniem

Ewike
[Zobacz stronę]

wronka Dodane ponad rok temu,

Re: Pozmienialam kolorki w Rankingu 🙂

Strasznie Ci dziękuję za ten pomysł! Jestem bardzo wdzięczna i chyba przede wszystkim będą wdzięczne moje współtowarzyszki niedoli (czyli te które musiały na jakiś czas przerwać starania). strasznie okropnie było tak widziec siebie cały czas na czarno, bez nadziei… jeszcze raz bardzo dziękuje i przesyłam buziaczki

Magda

riiba Dodane ponad rok temu,

Re: Pozmienialam kolorki w Rankingu 🙂

fajnie baby, bardzo ładnie to wygląda i rzeczywiście ten fiolet jakby ładniejszy:)

riiba

kiki25 Dodane ponad rok temu,

Re: Pozmienialam kolorki w Rankingu 🙂

Baby dla mnie bomba!!!!! super wyszło!!!! ślicznie teraz jest, ale się cieszę bo ładny ten ranking!!!!!!!

Kasiek

keti Dodane ponad rok temu,

Re: Pozmienialam kolorki w Rankingu 🙂

Wspaniale baby, odrazu lepiej się czuję. Zdecyowanie ładniejszy ten nasz ranking się teraz zrobił. Ten czarny kolor naprawdę był dołujący. Pozdrawiam:)

KASIA
[Zobacz stronę]

ami7 Dodane ponad rok temu,

Re: Pozmienialam kolorki w Rankingu 🙂

drogi rankingu,
jesteś niesamowita, z tymi kolorami jest świetnie….

ami7
[Zobacz stronę]

justa26 Dodane ponad rok temu,

Re: Pozmienialam kolorki w Rankingu 🙂

Super, te kolorki są bardziej optymistyczne, jak dla mnie ekstra. Justa

[Zobacz stronę]

kamkar Dodane ponad rok temu,

pytanko!!!!!!!

bardzo mi się podobaja kolorki w rankingu ale ja mam pytanie bo jakaś nie kumata jestem w rankingu zapisujecie dzian testowania czy dzień spodziewanej małpy?? bo chce sie zapisac i mój dzień spodziewanej mały tj 13 październik a testowanie to pewnie pod koniec października. mozecie mnie zapisac????

Pozdrowionka

Aga już nie lutówka

Edited by agnieszka81 on 2003/09/26 09:58.

Znasz odpowiedź na pytanie: Pozmienialam kolorki w Rankingu :)

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
Styczniówki Jak tam wasza waga???
Cześć Mamusie!!! Mam pytanko jak tam wasza waga w ciąż, bo ja od wagi sprzed ciąży przytyłam 2800g a raczej nie jestem słabej budowy. Moja mama uważa że to stanowczo
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Test obciazenia glukozą
Jestem w 28 tygodniu. Dzis robiłam test obciazenia glukozą i po godzinie miałam 144. jaka jest norma? Co to oznacza? Zdenerwowałam sie. Na czczo miałam 84. Dzieki andzia
Czytaj dalej