pozytywne fliidy

Dziewczynki prosze o pozytywne fluidy coby wyniki moich przeciwiał antykardiolipinowych wyszły dobrze.Zrobiłam je dzisiaj i wyniki maja byc do trzech tygodni ( mam nadzieje ze nie bede musiała czekac aż tyle czasu ).
Błagam o fluidy ;-)))
pozdrawiam
violes

14 odpowiedzi na pytanie: pozytywne fliidy

  1. Re: ja tez:-)))

    Witaj:-)))
    Ja tez dzis byłam na badaniu przeciwciał antykardiolipinowych. Na wyniki czekam ok. 2 tygodni (a raczej 2 tygodnie).
    Trzymajmy sie razem:-))) Pozdrawiam,

    Kasia

    • Re: pozytywne fliidy

      Dziewczyny -trzymam kciuki. wyniki na pewno będą super!
      Noski i uszki do góry! Acha, i nie bać mi się tu tylko wyników(zobaczcie co napisłaa hania!
      Pozdrowionka
      gosia

      • Re: do Kasi!

        No to trzymamy sie razem Kasienko :-))))))
        Najgorsze takie czekanie,no nie?
        Ja za tydzien jeszcze tylko prolaktyna i wsio !!! ah jeszcze nie bo chce zrobic te hormony.Kochanie napisz mi prosze jeszcze raz jakie robiłas te hormony,i w które dni cyklu,proszę!!!!
        pozdrawiam
        violes

        • Re: do Kasi!

          Hej, hej… A mi zostało usg – mam w poniedziałek (nawet zastanawiałam się czy iść, bo trochę mam juz dość; no i mam stracha.. A właściwie..jakoś nie bardzo “lubię usg”…wiesz, co mam na myśli….może kiedyś to się zmieni, ale do czasu aż nie zobaczę bijącego serca nie będę się dobrze czuła na tym badaniu.)
          Przypominam Ci jakie ja miałam badane hormony (ale przypominam: dla cykli 28-29 dniowych – bo właśnie ja takie mam. Podam Ci orientacyjnie, bo dokładnie co do dnia to już nie pamietam:
          ok. 4 dc: PRL, LH, FSH, E2 oraz
          ok. 21 dc: progesteron i E2.
          Wiesz, nie sprawdzaliśmy hormonów w środku cyklu ale wiem, ze dziewczyny często je robią (tylko dokładnie jakie?? nie wiem..).
          Ja będę miała w tym miesiącu usg (miałam je zrobić od 14 do 21 dnia cylku by sprawdzić endometrium itp.) – może też można dowiedzieć się czy owu była??:-))czy też nie była:-(( buuu. Nie wiem jak to dokładnie jest, ale modlę się by wszystko było ok.
          Tak czy siak…:-))) w wakacje zaczynam :-)))) a nawet jak coś nie wyjdzie ok (czy w badaniach, czy w staraniach) to świat będzie dalej trwał, a ja będę dalej próbowała (nie jestem w tym wszystkim sama więc… Nie tracę nadziei).
          pozdrawiam,

          Kasia

          • Re: pozytywne fliidy

            Violes, Kasia, trzymam kciuki. Starajace sie zaluja kazdego miesiaca a co my mamay powiedziec? My czekamy na tzw. zielone swiatlo i pewnie (na dzien dzisiejszy) godzimy sie na niepowodzenia w staraniach pod warunkiem mozliwosci starania sie w ogole:) Dzewczyny wierze, ze bedzie dobrze.
            pozdrawiam

            Ninka
            [Zobacz stronę]

            • Re: pozytywne fliidy-do Ninki

              Nina,
              Ty tez nie trać nadziei…zobaczysz…wszystko sie ułoży i dla każdej z nas zaświeci słoneczko. Życzę Ci powrotu do zdrówka, by wszystko “stanęło na nogi”, a TY – byś została szczęśliwą mamą bisss;-)))
              pozdrawiam,

              Kasia

              • Re: pozytywne fliidy

                dziewczyny ślę Wam pozytywne fluidy i ślęi ślę( aż do uzyskania przez Was wyników), a poza tym trzymam mocno kciuki i wierzę, że badania wyjdą bardzo ładnie i w normie.

                ika

                • do Violes

                  Dowiedzialam sie dzisiaj od mojego nowego ginka, ze jesli ma sie podwyzszone kardilipiny to rowniez moze byc podwyzszony koagulant tocznia ! Mojego profesorka przyatakowalamna wizycie dlaczego nie zleca mi koagulatu (mialam wczesniej zrobione kardiolipiny ! ) A on mi na to, ze jesli mam ujemne to tocznia te ma potrzeby oznaczac !
                  Nie wiem na ile ta informacja bedzie dla Ciebie przydatna, ale moze warto to sprawdzić !
                  pozdrawiam,
                  Edith

                  • Re: do Edith

                    Hej, przepraszam, że tak się wtrącam… Ale Edith jak wiesz…też miałam wykonywane kardiolipiny – wynik mam za jakis tydzień. Czy z Twoich informacji wynika, że jesli tu (w przeciwciałach antykardiolipinowych) wszystko bedzie ok, to nie ma sensu robić koagulatu tocznia???!!!
                    Jeśłi faktycznie tak jest, to super…bo mam juz dość badań i tego całego zamieszania.
                    pozdrawiam,

                    Kasia

                    • Re: do Edith

                      Kochana jestes :-)))))))
                      Jak robiłam za pierwszym razem kardiolipiny zrobiłam też i ten koagulant ( w sumie to dzieki wam i dzieki forum bo nie wiedziałam że do kompletu jeszcze on jest potrzebny ) który wyszedł ujemnie,skonsultowałam to i z pania laborantka,moim ginem i wszystko było ok. Powiedzieli ze najlepiej po dwóch miesiącach od pierwszego badania ( jezeli cos wyszło zle oczywiscie ) mam powtórzyc tylko kardiolipiny,co tez uczyniłam i czekam niecierpliwie na te wyniki.
                      Dziekuje bardzo za informacje ;-)))))))))))))))
                      pozdrawiam
                      violes

                      • Re: do Edith

                        violes teraz jeszcze mocniej trzymam za Ciebie kciuki, te badania MUSZĄ wyjść dobrze. Proszę bardzo – za chwilkę i Ty dołączysz do dziewczyn z zielonym światłem i jeszcze troszkę czasu a wszystkie spotkamy się na oczekujących na maleństwo. Całą sobą ślę te pozytywne fluidy

                        ika

                        • Re: do Ikkuni :-)))))

                          No ja tez mam nadzieje ze wszystko pójdzie dobrze i juz niedługo…. Niedługo :-)))))) Jejku strasznie sie boje tych wyników,jutro ide powtórzyc prolaktyne,mam nadziję że i tu bedzie ok.
                          Strasznie jestes kochana :-))) ja równiez rewanzuje sie ogromnymi pozytywnymi fluidami !!!!!
                          Jak sobie pomysle o tym naszym wspólnym spotkaniu na oczekujacych to az mam ochote skakac z radosci :-)))))))
                          pozdrawiam serdecznie
                          violes

                          • Re: do Kasi !

                            Tak jak wczesniej pisalam – ponoc, w opini mojego gina nie ma takiej potrzeby… Ale moze warto to zrobic dla tzw. swietego spokoju !
                            pozdrawiam,
                            E

                            • Re: do Edith:-)

                              Dzięki Edith,
                              Mam nadzieję, że i tak wszystko będzie ok – niezależnie od wyników badań (w końcu przy zaspole antyfosfolipidowym tez można mieć dzieci ). Pozdrawiam,

                              Kasia

                              Znasz odpowiedź na pytanie: pozytywne fliidy

                              Dodaj komentarz

                              Mozarella w ciąży

                              Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                              Czytaj dalej →

                              Ile kosztuje żłobek?

                              Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                              Czytaj dalej →

                              Dziewczyny po cc – dreny

                              Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                              Czytaj dalej →

                              Meskie imie miedzynarodowe.

                              Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                              Czytaj dalej →

                              Wielotorbielowatość nerek

                              W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                              Czytaj dalej →

                              Ruchome kolano

                              Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                              Czytaj dalej →
                              Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                              Logo
                              Enable registration in settings - general