Prezent na komunie

Poprosze o sugestie, prezent komunijny dla siostrzenicy. Nie jest moja chrzesnica. Co kupuje sie teraz dziewczynkom, 8 latkom na komunie?

11 odpowiedzi na pytanie: Prezent na komunie

  1. nie wiem co sie kupuje, ale ja bym kupila jakas bizuterie np. kolczyki

    • ja w zeszlym roku kupowalam samsunga dotykowago z hello kitty 😀 (250pln)
      ale tez komunistce urodzil sie mlodszy brat akurat i postanowilam ja dopiescic 😉
      do dzisiaj jest w uzyciu i cholubiony tenze samsung

      • zależy ile chcecie przeznaczyć
        ja bym jakiś łańcuszek z zawieszką kupiła
        albo fajny zegarek

        • Zamieszczone przez szpilki
          ja w zeszlym roku kupowalam samsunga dotykowago z hello kitty 😀 (250pln)
          ale tez komunistce urodzil sie mlodszy brat akurat i postanowilam ja dopiescic 😉
          do dzisiaj jest w uzyciu i cholubiony tenze samsung

          Mowa o komorce?

          • Zamieszczone przez alice82
            zależy ile chcecie przeznaczyć
            ja bym jakiś łańcuszek z zawieszką kupiła
            albo fajny zegarek

            Wlasnie jeszcze nawet budzetu nie okreslam, bo nie wiem, co sie kupuje. Bizuteria bede ostatnecznoscia, jakas wieksza, a jezeli wpadne na jakis fajniejszy prezentowy pomysl, to wtedy albo zrezygnuje z bizuterii albo moze cos symbolicznego- pamiatkowego.

            • moja chciała kasę zamiast prezentów i dostała kasę

              marzyła tylko o lalce i dostała wymarzoną lalkę

              interesuje ją wszystko o zwierzetach – dostała kolejną grubą encyklopedię o zwierzętach i baaaardzo się cieszyła

              łańcuszek musiałam kupić na komunię, nosiła go przez biały tydzień. Teraz ja go noszę 😀

              • Zamieszczone przez agat79
                Wlasnie jeszcze nawet budzetu nie okreslam, bo nie wiem, co sie kupuje. Bizuteria bede ostatnecznoscia, jakas wieksza, a jezeli wpadne na jakis fajniejszy prezentowy pomysl, to wtedy albo zrezygnuje z bizuterii albo moze cos symbolicznego- pamiatkowego.

                a może jakieś fajne encyklopedie dla dzieci

                • śpiwór, namiot…rolki…trampolina…

                  zalezy od dziecka

                  łańcuszek, pismo święte i tradycyjny zegarek kupowałam chrześniakowi;)

                  • To ja się podepnę pod temat prezentowy, bo w maju też idziemy na komunie:)
                    Myślę, że po prostu zapytam rodziców dziewczynki w pierwszej kolejności, bo nie chciałabym dublować prezentów

                    • Zamieszczone przez solta
                      To ja się podepnę pod temat prezentowy, bo w maju też idziemy na komunie:)
                      Myślę, że po prostu zapytam rodziców dziewczynki w pierwszej kolejności, bo nie chciałabym dublować prezentów

                      Noo, ja wlasnie tez. Tylko znajac moja siore, to mi nic nie podsunie, bo jej dzieciaki z tych, co wszystko maja, wiec przed pytaniem wole miec juz kilka sugestii.

                      • a czym sie dziecko interesuje?

                        u nas jedna dziewczynka – fanka malarstwa, dostala fajna sztaluge + akcesoria, zachwycona byla 🙂

                        kolejna zakochana w koniach – chciala jechac latem na oboz, wiec zbierala kase na ten cel 🙂

                        Znasz odpowiedź na pytanie: Prezent na komunie

                        Dodaj komentarz

                        Mozarella w ciąży

                        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                        Czytaj dalej →

                        Ile kosztuje żłobek?

                        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                        Czytaj dalej →

                        Dziewczyny po cc – dreny

                        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                        Czytaj dalej →

                        Meskie imie miedzynarodowe.

                        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                        Czytaj dalej →

                        Wielotorbielowatość nerek

                        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                        Czytaj dalej →

                        Ruchome kolano

                        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                        Czytaj dalej →
                        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                        Logo
                        Enable registration in settings - general