Prezent na literę S do 13 zł?

Dziewczęta,
proszę o pomoc, bo nie mam pomysłu, a czasu mało

W pracy mamy Mikołajki i każdy ma kupić wylosowanej osobie prezent na literę S do 13 zł.

Mam totalna pustkę… A chciałabym, żeby to było zabawne

Pomożecie?

z góry dziękuję

18 odpowiedzi na pytanie: Prezent na literę S do 13 zł?

  1. Zamieszczone przez Su
    Dziewczęta,
    proszę o pomoc, bo nie mam pomysłu, a czasu mało

    W pracy mamy Mikołajki i każdy ma kupić wylosowanej osobie prezent na literę S do 13 zł.

    Mam totalna pustkę… A chciałabym, żeby to było zabawne

    Pomożecie?

    z góry dziękuję

    upps pomyliłam działy….

    moze jakas fajna solniczke

    • Jesli kobieta śmieszne maleńkie stringi 😉

      • Zamieszczone przez telimena
        Jesli kobieta śmieszne maleńkie stringi 😉

        dobre
        choć myślę że i facet by się ucieszył – miałby gotowy prezent dla żony

        • Zamieszczone przez [email protected]
          dobre
          choć myślę że i facet by się ucieszył – miałby gotowy prezent dla żony

          Męskie stringi też są 😉

          Może jakieś odjechane skarpetki?

          • moja pierwsza myśl, to też stringi

            • może jakieś śmieszne świąteczne skarpetki

              albo skarbonkę

              • dlaczego na S?

                Jak skarpetki to z palcami

                • pierwsza mysl stringi, a dla faceta samochodziki zabawkowy.

                  • szalik,
                    skakanka 😉
                    spinki, spinka,
                    szkatułka…

                    • jak dla faceta to Skrzynka piwa- mąż podpowiedział:)

                      • samej marzy mi sie zwykly syfon, ale to wydatek rzedu 150 zlotych
                        moze asekuracyjnie, jesli srednio znasz osobe, butelka wina shiraz / syrah?
                        bezpieczny prezent i chyba nikt nie pogardzi

                        • Zamieszczone przez corel
                          jak dla faceta to Skrzynka piwa- mąż podpowiedział:)

                          za 13 zł? 😉
                          to nawet kenigerka z biedry się nie kupi
                          ewentualnie sześciopak

                          • Skrzynka piwa – za 13 zł gdzie taka promocja mój M też się chętnie załapie na taki prezent 😉

                            • Zamieszczone przez telimena
                              Skrzynka piwa – za 13 zł gdzie taka promocja mój M też się chętnie załapie na taki prezent 😉

                              No fakt, nie doczytałam kwoty:)

                              • Zamieszczone przez marchewkowa
                                dlaczego na S?

                                Jak skarpetki to z palcami

                                Okropnie niewygodne. Leżą w szufladzie 😉
                                Ale wyglądają fajnie 😀

                                • Zamieszczone przez Bep
                                  Okropnie niewygodne. Leżą w szufladzie 😉
                                  Ale wyglądają fajnie 😀

                                  żartujesz? uwielbiam te z palcami, mogłabym tylko w takich

                                  • dzięki Dziewczęta za pomoc.

                                    Na literę S, bo w tym roku taka litera została wylosowana:)Co roku jest inna:)Taka tradycja mojej firmy:)Ma być pomysłowo i śmiesznie.

                                    Kupiłam Sennik erotyczny:)
                                    Mam nadzieję, że chociaż trochę to prezent z jajem:)

                                    • Zamieszczone przez marchewkowa
                                      żartujesz? uwielbiam te z palcami, mogłabym tylko w takich

                                      Chcesz moje 😀 Tęczowe Śliczne 🙂
                                      Szału dostaję jak mam je na nogach

                                      Znasz odpowiedź na pytanie: Prezent na literę S do 13 zł?

                                      Dodaj komentarz

                                      Angina u dwulatka

                                      Mój Synek ma 2 lata i 2 miesiące. Od miesiąca kaszlał i smarkał a od środy dostał gorączki (w okolicach +/- 39) W tym samym dniu zaczął gorączkować mąż –...

                                      Czytaj dalej →

                                      Mozarella w ciąży

                                      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                      Czytaj dalej →

                                      Ile kosztuje żłobek?

                                      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                      Czytaj dalej →

                                      Dziewczyny po cc – dreny

                                      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                      Czytaj dalej →

                                      Meskie imie miedzynarodowe.

                                      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                      Czytaj dalej →

                                      Wielotorbielowatość nerek

                                      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                      Czytaj dalej →

                                      Ruchome kolano

                                      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                      Czytaj dalej →
                                      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                      Logo
                                      Enable registration in settings - general