prezenty pod choinke!

poniewaz do swiat coraz mniej czasu zaczynam sie zastanawiac nad prezentamidla oliwii.

podpowiedzcie co mozna kupic prawie 3-letniej dziewczynce?
a moze zrobimy liste zeby wszyscy mogli skorzystac?

Ania i Oliwka

38 odpowiedzi na pytanie: prezenty pod choinke!

  1. Re: prezenty pod choinke!

    Zuzankowa lista prezentów leci na bloku reklamowym CN 🙂

    Izka i 4 latka

    • Re: prezenty pod choinke!

      to podobnie jak u nas ale wolalabym cos hmmm…. przemyslanego 🙂

      Ania i Oliwka

      • Re: prezenty pod choinke!

        ooo a nie za szybko?

        ja szczerze mowiąc jeszcze w ogole o tym nie myślałam, ale u nas prezenty zawsze kupuje sie na ostatnia chwilę…
        ale piszcie piszcie, może skorzystam z listy w grudniu 😉

        Nina (niedługo 3)

        • Re: prezenty pod choinke!

          zaczelam wlasnie myslec o odkladaniu pieniedzy na prezenty i tym samym mysle co wybrac.

          po glowie kolacze mi sie keyboard…

          Ania i Oliwka

          • Re: prezenty pod choinke!

            fajny pomysl
            Nina pewnie dostanie cos nieduzego bo kryzys finansowy trwa….

            Nina (niedługo 3)

            • Re: prezenty pod choinke!

              Filip od nas dostanie po prostu to co najpotrzebniejsze, czyli nowy fotelik samochodowy.
              a od dziadków i rodziny raczej zabawki 🙂


              bruni [syn Filip 24/04/03]

              • Re: prezenty pod choinke!

                może kuchenka z całym wyposazeniem typu garnki, sztućce, jajka, owoce itp.
                będzie Wam obiady serwować:)

                Patryś 03.03.2003

                • Re: prezenty pod choinke!

                  dobrze, że Filip ma dziadków 🙂
                  fotelik może i go ucieszy, ale nie ma jak zabawka:)

                  Patryś 03.03.2003

                  • Re: prezenty pod choinke!

                    Ja widziałam u znajomych kolejkę Thomas the Tank. Lokomotywa puszcza nawet parę .

                    • Re: prezenty pod choinke!

                      Ja też juz się zastanawiam nad prezentami, bo potem – w grudniu – spadnie na moją głowę za dużo:) Napewno Ania dostanie Kopciuszka Disney’a na dvd i zestaw do wyszywania sznurkami obrazków. Chcę też kupić jej kolejne części książek Disney’a – pewnie wybór padnie na Syrenkę i Kopciuszka ( do pary z filmem). Do tego dojdą jakieś duperelki typu – spineczki, gumeczki, koraliki. Prezenty rozdzielam na dwie cześci – na Mikołaja i Gwazdkę. Od moich rodziców Ania dostanie pewnie nowy fotelik samochodowy.

                      Inna kwestia to taka co moje dziecię “napisze” w liście do Mikołaja. To też musze wziąść pod uwagę – chociaż częściowo:)

                      Aga i Ania 3,5

                      • Zjeżdżalnia

                        Też mamy zjeżdzalnię – nasz syn dostał ją na “roczek” – chłopaki cały czas fajnie się nią bawią. My kupiliśmy ją w Nomi – była sporo tańsza od tych z allegro – jeśli masz taką możliwość zajrzyj tam – może akurat będą

                        pozdrawiam ciepło

                        kasia z chłopakami

                        • Re: prezenty pod choinke!

                          u nas napewno bedzie kayboard – albo na Gwiazdke albo na grudniowe urodziny.

                          Gosia spytana co chce od mikolaja powtarza niezmniennie PIANINKO.

                          Ala i Gosia (16.12.2003)

                          • Re: Zjeżdżalnia

                            o, dzięki wielkie za podpowiedź 🙂

                            • Re: prezenty pod choinke!

                              polecam brio lub tanszą wersje kolejki i torów marki tesco – jedne i drugie pasują do siebie:)


                              bruni [syn Filip 24/04/03]

                              • Re: prezenty pod choinke!

                                polecam brio lub tanszą wersje kolejki i torów marki tesco – jedne i drugie pasują do siebie:)


                                bruni [syn Filip 24/04/03]

                                • Re: prezenty pod choinke!

                                  Ale nie puszcza pary 😉
                                  Żartuję 🙂

                                  A tory są w miarę wytrzymałe na chodzenie po nich 3-latka?

                                  • Re: prezenty pod choinke!

                                    W zawiązku z pojawieniem sie u Oli silnyego instynktu macierzyńskiego ukierunkowanego na jej lalki kupimy jej porządny wózek i kołyske dla jej małej dzidzi 🙂 A na wcześniejszego mikołaja dostała od taty zestaw do rozbutowy kolejki drewnianej-zestaw 100 el-bo tato sie nie móg doczekać aż da córeczce a przy okazji sam sie pobawi

                                    Asia i Ola (5.02.2003) +starania…

                                    • Re: prezenty pod choinke!

                                      Te z tesco trzeba czasem lekko podpiłować, żeby nie trzeba było wkładać ich na siłe..

                                      Asia i Ola (5.02.2003) +starania…

                                      • Re: prezenty pod choinke!

                                        Są wytrzymałe 🙂
                                        Ostatnio mąż dokupił taki zestaw do tego, który juz mieliśmy:

                                        Asia i Ola (5.02.2003) +starania…

                                        • Re: prezenty pod choinke!

                                          u nas tezw podobnych klimatach – od dziadkow sie dowiedzialam, ze planuja zakup lalki – bobasa, co to go karmic, przewijac i kapac mozna (coby dziecko moglo sie wyzyc na lalce a nie na siostrze)
                                          tylko nie wiem, czy sie nie skonczy na tym, ze to ja bede miec do obslugi mala Melanie i laleczke do kompletu

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: prezenty pod choinke!

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general