PROBLEM Z SOKAMI

Moj maly (10 m-cy) od 3 tygodni protestuje- nie chce pic sokow w ciagu dnia. Ani sokow ani niczego innego- nawet wody. W ciagu doby pije ok. 600 ml. mleka, ale to wieczorem i rano. Jak tylkow poludnie widzi soczek czy herbatke to zasicka zeby i nic. Lekarka twierdzi, ze jak nie ma objawow odwodnienia to wszystko ok. Ja sie natomiast martwie, bo kiedys wypijal dodatkowo 200 ml. soku.

Czy juz to przechodzilyscie????

Ziunka i Kuba ( w domu z opiekunka nie zdradzajacy checi do picia)

4 odpowiedzi na pytanie: PROBLEM Z SOKAMI

  1. Re: PROBLEM Z SOKAMI

    Moja córeczka też nie jest szczęśliwa gdy zobaczy butelkę z napojem innego koloru (toleruje tylko wodę) i to też w niewielkich ilościach. Może zmieni się to na lepsze gdy przyjdzie lato bedzie cieplej i może wtedy nasze pociechy zaczną pić. POZDROWIENIA IZA I NATALIA

    Iza Sz.

    • Re: PROBLEM Z SOKAMI

      Mam tez taka nadzieje…… Bo w lecie Kuba pil duuuuuuuuuzo

      dzieki

      ziunka

      • Re: PROBLEM Z SOKAMI

        A może zamiast w butelce warto dawać pić w kubeczku? Polecam Gerbera kubek-niekapek, jest rewelacyjny.
        Asia i Pysiu (7.05.2002)

        • Re: PROBLEM Z SOKAMI

          sprobuje

          dzieki

          Znasz odpowiedź na pytanie: PROBLEM Z SOKAMI

          Dodaj komentarz

          Mozarella w ciąży

          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

          Czytaj dalej →

          Ile kosztuje żłobek?

          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

          Czytaj dalej →

          Dziewczyny po cc – dreny

          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

          Czytaj dalej →

          Meskie imie miedzynarodowe.

          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

          Czytaj dalej →

          Wielotorbielowatość nerek

          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

          Czytaj dalej →

          Ruchome kolano

          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

          Czytaj dalej →
          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
          Logo
          Enable registration in settings - general