Problemy z Witaminami !!!!

Lekarz zalecil mi branie witamin a nie kwas foliowy. Po zazyciu witamin mam zgage i jest mi nie dobrze. Jestem w 9 tygodniu ciazy. Co robic i czy to jest normalne?

2 odpowiedzi na pytanie: Problemy z Witaminami !!!!

kamelia Dodane ponad rok temu,

Re: Problemy z Witaminami !!!!

Lekarz prawdopodobnie zalecił Ci jakiś preparat wielowitaminowy w skład którego prawdopodobnie wchodzi kwas foliowy. Na opakowaniu może on występować pod różnymi nazwami: kwas foliowy, folacyna lub witamina B9. Bierz wskazane przez lekarza witaminki. A jeśli chodzi o zgagę to może spróbuj raczej zmienić dietę, przyczyną nie są raczej witaminy…
Pozdrawiam

Kamelia i Junior (-ka)
(14.10.2003)

usianka Dodane ponad rok temu,

Re: Problemy z Witaminami !!!!

Normalne niestety 🙁 Po niektórych witaminach u niektórych ciężarówek sa takie reakcje….
A czy lekarz kazał Ci brać jakiś konkretny preparat? Bo jeśli nie to po prostu kup inny, a jeśli tak – to skontaktuj sie z nim i powiedz mu ze po tym sie źle czujesz. Ja sobie radziłam w ten sposób, że witaminki łykałam późno, zaraz po kolacji i tuż przed snem – wtedy nudności jakoś przesypiałam. Ale szczerze mówiąc to i tak szybko zmieniłam witaminy….
pozdrawiam 🙂

Usianka i Bąbelek co chyba będzie babeczką 😉 (9.XI.2003)

Znasz odpowiedź na pytanie: Problemy z Witaminami !!!!

Dodaj komentarz

Dla starających się
Koszt badań ???
Mam do Was takie pytanie : ile placicie za prywatne badania w kierunku toxoplazmozy i cytomegalii??? Bo wlasnie dzwonilam do dwoch roznych przychodni i czego tu nie rozumiem......... W jednej
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
KRZEMIANKA URODZIŁA :-)))
Witajcie, mam do przekazania wspaniałą wiadomość: moja kuzynka 1 lipca o 4:30 urodziła SYNKA. Termin był na 18 lipca ale widac maleństwo juz chciało być wśród nas. Ważył 2,300 i
Czytaj dalej