Progesteron – bolesne zastrzyki

Hej dziewczynki

Mam do was takie pytanko. Jak to jest z tym progesteronem?
Jestem w 8 tygodniu ciąży. Mój lekarz stwierdził, że mam zbyt niski poziom progesteronu i dlatego codziennie mam domięśniowe zastrzyki z progesteronu, który jest dość oleisty, więc wstrzykiwanie jest bolesne. Do tego jeszcze całe pośladki mnie swędzą, a mój dzielny pielęgniarz (tatuś fasolki) coraz bardziej się stresuje, że nie ma już gdzie kłuć
Czy wiecie jaki powinien być poziom Progesteronu w ciąży? No i jakie są formy podawania tego leku. Wiem o zastrzykach, czopkach i słyszałam o Duphastonie, ale podobno ten ostatni mocno obciąża wątrobę??
Poradźcie proszę.

Marta K.

2 odpowiedzi na pytanie: Progesteron – bolesne zastrzyki

  1. Re: Progesteron – bolesne zastrzyki

    Witaj.
    Wiesz niepotrafie ci odpowiedziec jakie powinien byc poziom progesteronu,sama jestem w 9 tyg. i jeszcze nie we wszystkim sie orientuje,ale wlasnie biore slynny duphaston biore juz 5 opakowanie, tabletke 3x dziennie i na wontrobe nie nazekam kiedy zrobi sie przerwe w jakichs lekach to ona sie odbudowuje,chyba nie sa az tak silne zeby juz nie mogla tego zrobic.
    A jesli chodzi o zastrzyki rowniez zostalam nimi uraczona,,kaprogest,, to tez jest odmiana progesteronu niechciala bym ich brac ale z innych powodow, nie dlatego ze bola,a bola i to jak,tak jak mowisz konsystencja jest troche olejowata i to jest powodem nieprzyjmnosci,ale u mnie sam zastrzyk nie jest tak bardzo bolesny,jak pozniej caly dzien cierpien kiedy sie rozchodzi. Na szczescie biore go co 4 dni.
    Trzymaj sie 🙂

    • Re: Progesteron – bolesne zastrzyki

      Hej.
      Dzięki za odpowiedź.
      Wczoraj byłam u lekarza i wg. ostatnich analiz odstawiam zastrzyki i przechodzę na czopki. Takie dowcipne 🙂
      Pozdrawiam.

      Marta K.

      Znasz odpowiedź na pytanie: Progesteron – bolesne zastrzyki

      Dodaj komentarz

      Mozarella w ciąży

      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

      Czytaj dalej →

      Ile kosztuje żłobek?

      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

      Czytaj dalej →

      Dziewczyny po cc – dreny

      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

      Czytaj dalej →

      Meskie imie miedzynarodowe.

      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

      Czytaj dalej →

      Wielotorbielowatość nerek

      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

      Czytaj dalej →

      Ruchome kolano

      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

      Czytaj dalej →
      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
      Logo
      Enable registration in settings - general