Promocje????

Czesc,
Poszukuję informacji o najnowszych promocjach w supermarketach i nie tylko.
Jestem na etapie wyprawki dla maluszka i może któraś z was natkneła się przypadkiem na jakąś wyprzedaż np. łózeczko, fotelik, ubranka, kosmetyki itd….
Dzięki za informacje
Pozdrawiam

Kasiulek i (03.03.2004) Aluś albo Mati

6 odpowiedzi na pytanie: Promocje????

  1. Re: Promocje????

    Wczoraj byłam w La Halle i kupiłam mojej niuni fajne ciuszki 50% taniej. “Żałowałam” że nie jest nowodkiem bo dla tych maleństw było dużo ubranek i przecenione nawet do 70% a jakośc bardzo wysoka.
    napradę polecam

    Pozdr.
    Magda i Oleńka (31.07.2003)

    • Re: Promocje????

      fotelik i lozeczko trudno bedzie ci kupic na wyprzedazy, ale widzialam w ostatniej gazetce Makro fotelik-bujaczek z raczka do przenoszenia chyba za 120 zl lub odrobine wiecej, to chyba nieduzo. A najwicej przecen jest na ubranka, ale spiesz sie bo prawei wszedzie do konca stycznia. Fajne sa w La halle (ale i tak dosc drogie), a w tesco widzialam nawet po 4,99 bardzo dobrej jakosci, ale “wyszly” szybciutko… Jesli masz czas i sily zagladaj czesto do marketow, mozna trafic naporawde fajne rzeczy za bezcen. Aaa i jeszcze 5-10-15 tam tez mozna bardzo tanio teraz kupic.


      kleeo i Natalia (18m) gg 4443668

      • Re: Promocje????

        polecam zakupy ubrankowe w AUCHAN. Kupuje tam body (w zaleznosci od promocji, ale potrafia byc i po 25 PLN za 7 szt.) Gatunkowo są naprwadę w porządku, a do tego bardzo ładne i estetyczne. W AUCHAN można też tanio kupić spodenki i bluzeczki. Trzeba trochę poszperać i sprawdzać ceny, bo bywają też rzeczy drogie.
        Często robię też zakupy w 5-10-15. Mają znośne ceny i często pojawiają się promocje.

        • Re: Promocje????

          dzis byłam w auchau przy MODLINSKIEJ, są husteczki nawilzające do pupy ( wklady) nivea 2 opakowania za 11 zł.pozdrawiam

          • Re: Promocje????

            W jakiejś gazetce typu “dziecko” itp wyczytałam że w styczniu jest promocja na łóżeczka DREWEXU- do modelu KUBA II dodają materacyk gratis! DREWEX chyba ma jakąś tam rocznicę i w każdym miesiącu albo kwartale ma być inna promocja. Pozdrawiam-Basia:-)

            • Re: Promocje????

              Tak jak ktoś napisał ciuszki w Auchan. Aktualnie są wyprzedaże. No i oczywiście 5-10-15. Zawsze jest jakaś promocja i wtedy naprawdę tanio można coś fajnego kupić.

              Ola i mala Ninka ur. 30 maja 2003

              Znasz odpowiedź na pytanie: Promocje????

              Dodaj komentarz

              Mozarella w ciąży

              Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

              Czytaj dalej →

              Ile kosztuje żłobek?

              Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

              Czytaj dalej →

              Dziewczyny po cc – dreny

              Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

              Czytaj dalej →

              Meskie imie miedzynarodowe.

              Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

              Czytaj dalej →

              Wielotorbielowatość nerek

              W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

              Czytaj dalej →

              Ruchome kolano

              Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

              Czytaj dalej →
              -->
              Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
              Logo
              Enable registration in settings - general