Proszę o pomoc

W 16 dc po clo miałąm robione usg, lekarz powiedział tak : widzę ciałko żółte, endometrium 8 mm i pęchęrzyk 12 mm który lada moment powinien pęknąć. Nie wiem czy owulacja już była czy dopiero miała być, ciężko było mi cokolwiek od niego się dowiedzieć. Mam nadzieję że mi pomożecie uzyskać odpowiedz na to pytanie, bo nie daje mi to spokoju.

3 odpowiedzi na pytanie: Proszę o pomoc

  1. Re: Proszę o pomoc

    witaj. no my nie bedziemy wiedzialy czy mialas owulacje, to stwierdzic moze tylko monitoring. sprobuj moze zrobic testy owulacyjne, moze jeszcze sie uda zalapac? a moze chociaz stwierdzic, ze zmniejsza sie poziom hormonu. jesli by sie nie udalo, to polecam testy owulacyjne w przyszlym cyklu (jesli nie bierzesz zastrzykow na pekniecie pecherzykow). mozesz tez przejsc sie jeszcze do gina, moze uda mu sie okreslic, ze jest cialko zolte, czyli pozostalosc po peknietym pecherzyku. zreszta ciezko Ci radzic, bo nawet nie wiemy ile dni temu byl ten 16dc.
    pozdrawiam

    Natusia + [Zobacz stronę]

    • Re: Proszę o pomoc

      a ja jeszce dodam że w 16 dc pęcherzyk 12 mm to moim zdaniem mało, ale może Ty masz dłuższe cykle. Bo widzisz pęcherzyk rośnie ok 2mm na dobę więc mogłabyś mieć owu ok 20 dnia cyklu.

      A mierzysz temperaturę? Warto połączyć mierzenie temperatury i testów, wtedy będziesz wiedziała coś więcej.

      jakby co to pisz 🙂

      • Re: Proszę o pomoc

        musisz pytać lekarza smiało, wal do niego tak jak do nas, po to tam chodzisz żeby się czegoś dowiedzieć, śmiało go pytaj

        Znasz odpowiedź na pytanie: Proszę o pomoc

        Dodaj komentarz

        Mozarella w ciąży

        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

        Czytaj dalej →

        Ile kosztuje żłobek?

        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

        Czytaj dalej →

        Dziewczyny po cc – dreny

        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

        Czytaj dalej →

        Meskie imie miedzynarodowe.

        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

        Czytaj dalej →

        Wielotorbielowatość nerek

        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

        Czytaj dalej →

        Ruchome kolano

        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

        Czytaj dalej →
        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
        Logo
        Enable registration in settings - general