proszę o pomoc

Nie wiem co się ze mną dzieje ale zacznę od początku. koło trzech miesięcy temu zoribłam trzymiesięczną przerwę w przyjmowaniu tabletek cykla były 33, 37 i ten ostatni 31. We wtorek wzięłam pierwszą tabletkę o 22zaczęło się plamienie takie jak zwylke na okres. W środę wzięłam kolejną tabletę rano, zawsze borię rano więc chciałam od razu wziąć. Dziś jest 3 dc a właściwie tego co się dzieje nie mogę nazwac okresem tylko lekkim plamieniem. Mierzyłam przez te trzy miesiące temperaturę w tym ostatnim cyklu owulacja wyszła 20 dc stosunek ( nie do końca 🙂 ) bł albo 23 albo 24 dc.
Nie wiem co robić czy dalej jeść tabletki? Jutro idę do lekarza ale to dopiero jutro? Co o tym myślicie?

iza

12 odpowiedzi na pytanie: proszę o pomoc

agusiak Dodane ponad rok temu,

Re: proszę o pomoc

Spróbuj zrobić test. Ja prosiłam w aptece o taki, który pokazuje ciążę już po 6 dniach od poczęcia (czyli nawet jeszcze przed miesiączką). Tylko wyraźnie zaznacz, że o taki prosisz, bo znakomita większość testów pokazuje ciążę ok. tygodnia po spodziewanym okresie.
Jeśli okaże się, że jesteś w ciąży to odstawisz tabletki. Dzidziusiowi raczej nic nie będzie, bo z tego co pamiętam, to w pierwszych 2 tygodniach ciąży nie ma jeszcze kontaktu z krwią matki.

Pozdrawiam – i niech wynik testu będzie po Twojej myśli 😉

Agusia ze styczniowym Bąbelkiem

izabelanna Dodane ponad rok temu,

Re: proszę o pomoc

Proszę Was powiedzcie co o tym myślicie a nie tylko każdy czyta.

iza

mamafilipa Dodane ponad rok temu,

Re: proszę o pomoc

ja tylko czytam jak nie wiem co odpowiedziec wiec moze tak samo jest z reszta. Najlepiej zrob test i jak wyjdzie to odstawiaj to swinstwo.
pozdrawiam,
beata i filipek

doris13 Dodane ponad rok temu,

Re: proszę o pomoc

Zrob sobie test z krwi – czyli slynna bete (poziom hormonu bHCG). Wyniki masz tego samego dnia po poludniu. Wykrywa ciaze wczesniej niz testy ‘sikane’ i jest pewniejsza.
Ja tez czasem mialam po tabletkach takie plamienia… czasem trwalo to 2-3 tygodnie! (wrrr…) A zdarzalo sie wlasnie w pierwszym lub dwoch pierwszych cyklach po przerwie w ich braniu.
Tak czy siak – zycze powodzenia! 🙂
,

doris i Antos (5-10-03 – 13-10-03)

monia27 Dodane ponad rok temu,

Re: proszę o pomoc

tez jak po przerwie bralam tabletki to zamiast okresu mialam tylko niewielkie plamienie wiec sie nie martw jezeli masz watpliwosci to zrob sobie test ciazowy,branie tabletek nie wplywa na jego wynik.

Monia i chlopaczek (30.08.03)

izabelanna Dodane ponad rok temu,

Re: proszę o pomoc

Tylko to nie jest takie plamienie pomiędzy kolenymi opakowaniami ale od pierwszego dnia cyklu po przerwie, czyli 1 dc zaczynam opakowanie.

iza

kamelia Dodane ponad rok temu,

Re: proszę o pomoc

Jak najszybciej zrób test, taki jak Ci dziewczyny pisały (wykrywający ciążę w 6-7 dni po zapłodnieniu). Jeśli możesz to zrób test z krwi. Co uda Ci się prędzej wykonać… Jeśli zależy Ci na zachowaniu antykoncepcji, jeśli w ciąży nie jesteś, to weź normalnie tabletkę. Jedna mniej, jedna więcej dziecku nie zaszkodzi. Jeśli jesteś gotowa zrezygnować w tym miesiącu z antykoncepcji hormonalnej, nawet jeśli w ciąży nie jesteś, to po prostu nie bierz tabletki w tym miesiącu. Będziesz miała czas, by się upewnić, czy spodziewasz się dziecka. Proste…

Kamelia i Junior (-ka)
(14.10.2003)

monia27 Dodane ponad rok temu,

Re: proszę o pomoc

No rozumiem,przestalas brac tabletki na jakis czas i zaczynasz je brac od nowa czyli od pierwszego dnia cyklu i ja tez mialam tak samo,jak tylko zaczelam brac tabletki okres jakby sie zatrzymal,czyli mialam tylko plamienie przez kilka dni

Monia i chlopaczek (30.08.03)

fame Dodane ponad rok temu,

Re: proszę o pomoc

no właśnie; najpierw się upewnij ze na 100 % nie jesteś w ciąży (test ciążowy) a później dopiero bierz tabletki; szkoda ryzykować lepiej narazie tego nie jedz dopóki nie będziesz pewna

fame i maluszek (15.05.03)

izabelanna Dodane ponad rok temu,

Re: proszę o pomoc

Mam test nie wiem tlyko czy robię go teraz czy jutro rano jak radzicie?

iza

marta-g Dodane ponad rok temu,

Re: proszę o pomoc

Z rób teraz, rano powtórz.

izabelanna Dodane ponad rok temu,

Re: proszę o pomoc

Zrobiłam wczoraj test wyszedł negatywny powtórzyłam dziś ano też negatywny. Myślicie, że mogę teraz łykać pigułki bez obaw?

iza

Znasz odpowiedź na pytanie: proszę o pomoc

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
zapytanie :)
Cześć dziewczyny, ja jestem jeszcze starającą się o dziecko, lecz chciałam zasięgnąć waszej rady. Czy któraś z Was przed zajściem w ciążę miała problemy z torbielami? Z góry dziekuję za
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
gdzie na wakacje?
...wybieramy sie na 10-dniowy urlop od 14-go sierpnia i nie za bardzo wiemy gdzie pojechać...chyba zdecydujemy sie na nadmorskie klimaty, ale tak do końca jeszcze nie wiemy....moze macie namiary na
Czytaj dalej