Prosze o pomoc zdesperowana

Mój problem i moje pytanie wynika z małej nie wiedzy choć może i z dużej proszę mnie nie umoralniać tylko doradzić i w miarę możliwości pomóc. Więc od 3 miesięcy biore tabletki Cilest i przed skonczeniem 3 opakowania (ogólnie miałam skończyć opakowanie w środę) nie wziełam tabletek przez poniedziałek wtorek i środe, gdyz nie miałam możliwości wzięcia i więc problem tkwi w tym że okres dostałam w sobote a piątek doszło do stosunku można by powiedzieć że w sobote bo to była godzina 5h. Więc jak już wspomniałam dostałam okres nie jest on tak obfity ale najbardziej zmartwiło mnie to że z pochwy wydobywa sie o lekko zaczerwienionym kolorze gesty(taki ciągnący się) śluz-który był jedynie na początku w niedziele i dziś go już nie zauważyłam, jakie jest prawdopodobieństwo tego że moja głupota mogła doprowadzić do zapłodnienia.
Prosze o szybką odpowiedz bo naprawde chyba szału dostane przez to wszystko.A stosunek był z gumką, która w trakcie pękła.Dziś mamy poniedziałek okres mam raczej mniej obfity ale w sumie jest ok. Więc mam się czegoś obawiać czy raczej pomimo nie przyjęcia 3 ostatnich tabletek moge liczyć na to że byłam chroniona przez ów tabletki

5 odpowiedzi na pytanie: Prosze o pomoc zdesperowana

magda2109 Dodane ponad rok temu,

almadia
Wydaje mi sie ze nie jesteś w ciąży.Raczej jet to niemozliwe poniewaz napewno dzień przed @ nie miałas dni płodnych.
Nie wydaje mi się

magda2109 Dodane ponad rok temu,

Oczywiście na drugi raz uważaj.
A poza tym to nie idzie tak szybko ze w piątek mieliście stosunek a dzisiaj juz bedziesz w ciązy.

almadia Dodane ponad rok temu,

to to wiem że to nie tak szybko wiem że test dopiero po 14 dniach coś wykrywa ale czy przez to ze nie wzięłam tabletek przez te 3 dni istnieje możliwość że mogłam dostać przez to dni płodnych ogólnie bym sie nie bała tylko że ten śluz mnie zaniepokoił wiem wiem ze w przeciągu 2dni nie powstaje człowiek ale czy tabletki pomimo tego ze ich nie przyjełam daja mi gwarancje tego że byłam zabezpieczona w sposób farmakologiczny jak uważasz.

karolakoj Dodane ponad rok temu,

teoretycznie są żadne szanse na poczęcie. Ale jednak cykl na tabletkach, to nie jest normalny cykl…
Masz okres, nie masz objawów ciąży… nie zamartwiaj się

kuki Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez almadia:to to wiem że to nie tak szybko wiem że test dopiero po 14 dniach coś wykrywa ale czy przez to ze nie wzięłam tabletek przez te 3 dni istnieje możliwość że mogłam dostać przez to dni płodnych

to na 99,9999% niemozliwe. Wyluzuj

Znasz odpowiedź na pytanie: Prosze o pomoc zdesperowana?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

ORGANIZACYJNE
lista
[img]http://i252.photobucket.com/albums/hh6/kipaca/to.jpg?t=1199120905[/img]
Czytaj dalej