proszę opomoc !!!

Jestem w 25 dc i miałam nadzieję że wszystko na dobrej drodze do 2 kreseczek a tu dzisiaj niespodzianka. Poszłam do toalety i okazało się że mam jakiś potwornie brązowawy gęsty ( może to taka dziwna krew?) śluz. Wczoraj tak na ok.1 godz. pojawiły się w moczu cieniutkie niteczki też brązowawe. Czy to może oznaczać że w tym miesiący nici z dzidzi???? 🙁

Monika 10 cykl starań 🙁
folik, wapń magnez cynk

11 odpowiedzi na pytanie: proszę opomoc !!!

bbbbbbb Dodane ponad rok temu,

Re: proszę opomoc !!!

A jak tam Twoja tempka? Bo moim zdaniem wcale to nie wygląda źle!!!
B.4 cykl starań

samanta Dodane ponad rok temu,

Re: proszę opomoc !!!

Monika przykro mi że się nie udało ale trzeba mieć nadzieję :))
Ja staram się już dłużej i też niestety jutro @ na 100%.

Nie wolno się nam poddawać i musimy walczyć o swoje szczęście :))
Trzymam kciuki aby następnym razem się udało :))

23 cykl starań [Zobacz stronę]

ami7 Dodane ponad rok temu,

Re: proszę opomoc !!!

Monisiu, może to być rzeczywiście zbliżająca się @, ale może też leciutkie plamienia implantacyjne… ja tak miałam w 23-24 dc, leciutko zabarwiony na kremowio śluz… a kilka dni potem dwie krechy… życzę Ci, aby to właśnie było TO…

ami7
[Zobacz stronę]

ami7 Dodane ponad rok temu,

Re: proszę opomoc !!!

Monisiu, może to być rzeczywiście zbliżająca się @, ale może też leciutkie plamienia implantacyjne… ja tak miałam w 23-24 dc, leciutko zabarwiony na kremowo śluz… a kilka dni potem dwie krechy… życzę Ci, aby to właśnie było TO…

ami7
[Zobacz stronę]

aniolek Dodane ponad rok temu,

Re: proszę opomoc !!!

Witam Cie serdecznie!!!!!
Ja tez po 2 cyklu staran mialam takie objawy i niestety ta wredna @ mnie dopadła :-((( Tak że teraz przedemna 3 cykl starań i mam nadzieje że zarówno Ja jak i Ty uda nam sie w końcu wiosna idzie i bociany wracaja….. :-)))))))
POZDRAWIAM

mkkafe Dodane ponad rok temu,

Re: proszę opomoc !!!

Cze, jak tam starania? Rowno rozpoczelysmy cykl i nie slysze Cie, siedzisz cichutko, bedzie z koncem miesiaca co testowac??? Do roboty, licze na Ciebie…

Monika (3 cykl)

sloneczko Dodane ponad rok temu,

Re: proszę opomoc !!!

Ja na tydzien przed @ czyli chyba w 23 dc mialam w sluzie jakies brazowe paskudztwo i z wielkim żalem czekałam na małpę, która wcale nie przyszła :). Chociaz niepokojace są te brązowe niteczki w moczu.
Życzę Ci aby to jednak była fasolka.

słoneczko i promyczek

monika7726 Dodane ponad rok temu,

Re: proszę opomoc !!!

Dzisiaj w 26 dc jakby ręką odjął, żdnych dziwnych brązowawych plam, zupełnie nic jestem pełna nadziei

Monika 10 cykl starań

bbbbbbb Dodane ponad rok temu,

Re: proszę opomoc !!!

Witam. Moja @ powinna zawitać około 26, ale wcale specjalniena nią nie czekam. Teraz z mężem ostro walczymy o dzidzię (będzie gorący weekend). Także testować będę pod koniec miesiąca, a co u Ciebie?
B. 4 cykl starań

mkkafe Dodane ponad rok temu,

Re: proszę opomoc !!!

No sytuacja wyglada identycznie, widze ze mamy taki sam harmonogram, teraz milosne wieczory, potem oczekiwanie na brak @ no i nawet Ci powiem ze termin @ mamy taki sam 26.03 ktory mam nadzieje odwlecze sie o te 9 miesiecy:))
Powodzonka

Monika (3 cykl)

bbbbbbb Dodane ponad rok temu,

Re: proszę opomoc !!!

Ale się złożyło. Może tym razem się nam poszczęści, czego Tobie i sobie życzę i trzymam za to kciuki. Ja już odliczam, bo wszystko wskazuje na to, że wczoraj była ovu. Pozdrawiam
B. 4 cykl starań

Znasz odpowiedź na pytanie: proszę opomoc !!!

Dodaj komentarz

Jedno- i dwulatki
To juz koniec!
z moim malzenstwem....jest mi bardzo zle... Nie myslalam ze az tak!Gdyby mozna bylo cofnac czas,choc o jeden dzien,o jedno slowo...o jeden gest... Dlaczego tak sie dzieje...dlaczego teraz nie mam na nic
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Komputer i dzidziuś???
Witam wszystkie dziewczyny. Pisze do was z pytaniem, a mianowicie w pokoju gdzie bedzie mieszkał dzidziuś mamy komputer, prosze powiedzcie czy moge go tu zostawić czy lepiej przenieś? czy u was
Czytaj dalej