Przepuklina ciążowa

Dziewczyny!

Może któraś z Was miała lub wie jak wygląda? Podejrzewam u siebie! Juz pół roku po porodzie a pępek nie powrócił na swoje miejsce. Fakt miałam baaardzo głęboki pępek a teraz jak staję to robi się na górze stwadnienie…. Czy powinnam udać się szybko do doktora…?

Pozdrawiam,

Agnieszka i Dawidek (17.03.03)
żona Zielonego

6 odpowiedzi na pytanie: Przepuklina ciążowa

  1. Re: Przepuklina ciążowa

    tak, ja mam, wygląda tak samo, wysuwa sie kiedy staję…
    próbowałam pasa pooperacyjnego – podobno ma ją hamowac… lekarka widziala mnie 2 meisiace po porodzie i powiedziala ze na RAZIE NEI MA CO Z TYM ROBIC
    mojej znajomej lekarz powiedzal ze jej to minie po kolejnej ciazy… hm… minelo, na 2 miesiace hihihihi

    ja chcialabym w ogole popracowac nad swoim brzuszkiem a potem zobacze co bedzie… nie wiem, czy to sie usuwa chyba operacyjnie… a poki co mozna sie wiazac bandazem elastycznym… plasterka probowalam… ale… hm…. to chyba nei dla doroslych bo on musi utrzymywac boki a plasterki sa za male

    to straszne co powiem, ale… ciesze sie ze jestes… bo jak dotad chyba na forum nie znalazlam nikogo tutaj z tym problemem – moze sobie jakos pomozemy… czy Ty mialas cesarke?

    • Re: Przepuklina ciążowa

      Tak jestem po cesarce. Dawid był strasznie duży przy urodzeniu 4800 i myślę, że to przez jego wagę… Muszę się wybrać do lekarza i zobaczymy jaką postawi diagnozę!

      Pozdrawiam,

      Agnieszka i Dawidek (17.03.03)
      żona Zielonego

      • Re: Przepuklina ciążowa

        Ja slyszalam, ze to wlasnie jest uraz pooperacyjny
        Mateusz nie był duzy, 3350, czyli srednaik raczej

        • Re: Przepuklina ciążowa

          Uraz pooperacyjny? Czy to ma oznaczać, że wystający pępek jest wynikiem operacji – cesarskiego cięcia?

          Agnieszka i Dawidek (17.03.03)
          żona Zielonego

          • Re: Przepuklina ciążowa

            Kupiłam sobie pas pociażowy, taki obciskający, i na nim napisano, że m. in. ma przeciwdziałać przepuklinie pooperacyjnej po cc
            wtedy dowiedziałam się – i to jest jedyne źródło mojej informacji – że to specyfika cesarki…
            dlatego spytałam, czy i Ty ją miałaś…
            ale z tego, co sugerowała mi lekarka (pytaniami, czy to sie zmienia, powiększa) jest to raczej efekt po operacji niż samej operacji jakoś źle przeprowadzonej….

            widziała mnie jakieś 8 tygodni po porodzie, spytała, czy się to powieksza… ja byłam wtedy spanikowana, bo wyglądam fatalnie… ale nic nie zrobiła, powiedziała, że plasterka NA RAZIE nie przyklejamy… wiec kupiam sobie sama ten plasterek, ale mi się nie podobał i faktycznie rónie dobrze jest nosić pas… jednak wytrzymałam tylko jakieś 2 – 3 tygodnie, strasznie mi się zaczął zwijać…
            tej lekarce, która mnie oglądała, nie ufam, jest żona mojego gina, jego nie było i ona mnie przyjeł, nigdy nie byłamz niej zadowolona, więc może nie doradziła mi czegos, a powinna… tym bardziej byłabym wdzieczna, gdybys napisała mi, co Tobie powie lekarz

            • Re: Przepuklina ciążowa

              Dam znać jak wrócę od lekarza.

              Agnieszka i Dawidek (17.03.03)
              żona Zielonego

              Znasz odpowiedź na pytanie: Przepuklina ciążowa

              Dodaj komentarz

              Mozarella w ciąży

              Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

              Czytaj dalej →

              Ile kosztuje żłobek?

              Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

              Czytaj dalej →

              Dziewczyny po cc – dreny

              Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

              Czytaj dalej →

              Meskie imie miedzynarodowe.

              Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

              Czytaj dalej →

              Wielotorbielowatość nerek

              W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

              Czytaj dalej →

              Ruchome kolano

              Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

              Czytaj dalej →
              Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
              Logo
              Enable registration in settings - general