Przeterminowana czerwcóweczka:(

Czesc dziewczyny! Jest dzisiaj juz 9 dzień po terminie a mójKamilek postanowił jednak ku wielkiemu utrapieniu swoich rodziców siedziec nadal w brzuszku!!! Zaczynam się denerwowac powoli, bo niestety jesli do soboty nie pojawi się mój dzidzius na swiecie to czeka mnie “przeprowadzka” do szpitala. Ciekawa jestem czy są jeszcze jakies “opóźnione” czerwcóweczki poza mną i jak wygląda to u nich.

Jestem pozytywnej mysli, tym bardziej, ze dzis rano odszedł mi czop sluzowy i byc moze wszystko przed sobota zmierzy do szczesliwego finału!!! Trzymajcie za MNIE KCIUKI !!!!!!!!!!!!!!!!!

Madzia z Kamilkiem:) (termin 3 czerwca)

3 odpowiedzi na pytanie: Przeterminowana czerwcóweczka:(

malosia Dodane ponad rok temu,

Re: Przeterminowana czerwcóweczka:(

Powodzenia!!!! pozdrawiamy!!!!!

Malgosia i Maksio (27.03.2003)

Dodane ponad rok temu,

Re: Przeterminowana czerwcóweczka:(

Witaj, mi z kolei przesunięto termin z 10.06.2003. Na 12.06.2003 i przyznam że chyba coś sie zaczyna, mnie równiez odszedł dzis czop sluzowy i od samego rana wyczuwam dziwne bóle krzyża,dzwoniłam do położnej która stwierdziła ze juz nawet w nocy moze sie cos zaczac czego sobie i tobie życze.
Pozdrawiam
Aga i Michaś (12.06.2003)

madzia75 Dodane ponad rok temu,

Re: Przeterminowana czerwcóweczka:(

Obyś była dobrą wróżką!!!:) Tylko, że ja jeszcze nic nie czuję… żadnego bólu w krzyżu:(

Madzia z Kamilkiem:) (termin 3 czerwca)

Znasz odpowiedź na pytanie: Przeterminowana czerwcóweczka:(

Dodaj komentarz

Karmienie
Do mam dzieci z nietolerancją laktozy!
Mam pytanko: Jakie mleko jedzą wasze maluchy? Zuzka dotychczas spożywałą Nutramigen, ale wyrażnie przestał jej odpowiadać (wymioty, zatwardzenie). Zastanawiam się, czym mogłabym jej zastąpić to mleczko (oczywiście po konsultacji z lekarzem). Będę
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Po USG :))
Dzisiaj bylam wraz z mezem na USG, jestem w 12 tygodniu ciazy. Moje malenstwo ma juz cale 6 cm, wyksztalcone raczki nozki i paluszki (sama liczylam jest dokladnie piec paluszkow),
Czytaj dalej