Przychodzi Wiedxma do lekarza… i ma watpliwości

Kochane kobietki!

Z powodu nieregularnych cykli miesiączkowych i pozytywnego wyniku tesstu ciązowego poszłam do gina. A konkretnie do pani gin. Pani gin przerwała mi w połowie opis moich dolegliwości i stwierdziła ze to przetrwały pecherzyk graafa., i to on spowodował taki wynik sikanego testu. Nio dobra. Obmacała mnie, nadziała na pal…znaczy tego, zrobila USG dopochwowe i okazało się ze na lewym jajniku wyhodowałam sobie torbiel trzy i pół centymetra średnicy. Pani gin pokazała mi obraz USG każąc nie zwracać uwagi na ten artefakt obok bo jej powietrze wlazło w prezerwatywę. Troszkę mnie ta diagnoza zastanowiła, zresztą radziłam się was nawet 🙂 i zrobiłam sobie testy na bHCG. Teraz czekam na wyniki.
Wczoraj byłam u pani gin ponownie bo po kuracji końskimi dawkami gravistatu wszystko mnie bolało. Nic to, ma boleć, rzekła pani doktor, ale USG wykonała. No i znowu pojawił się ten artefakt co to ma być powietrzem w gumce. Ja się obawiam ze to nie żadne powietrze tylko ciałko żółte, powiedzcie mi więc, jak ono wyglada na USG? I czy ginekolog moze przeoczyć trzynastotygodniową ciążę, ganc pomada, ektopową czy fizjologiczną?

Wiedźma nieco przestraszona

15 odpowiedzi na pytanie: Przychodzi Wiedxma do lekarza… i ma watpliwości

gabaa Dodane ponad rok temu,

Re: Przychodzi Wiedxma do lekarza… i ma watpliwości

Raczej lekarz jest w stanie rozpoznać 13 tygodniową ciążę, zwłaszcza na USG. U mnie Pani doktor, przez badanie ginekologiczne rozpoznała ciążę tydzień po spodziewanej miesiączce. Poczekaj na wyniki Betahcg, jeśli będę pozytywne to idź do innego gina.

fulwia Dodane ponad rok temu,

Re: Przychodzi Wiedxma do lekarza… i ma watpliwości

Kurde coraz wiecej lekarzy “dla kasy”…moj w 6 tygodnu powiedzial ze mam miesniaka macicy a nie ciaze!
Myslalam ze zwariuje… Naszczesce nie bralam lekarst ktore mogly by NAM zaszkodzic.Wiedzmo, zmien ta swoja Dr. Cipke…i zycze powodzenia, nie martw sie. Buzka

Fulwia z DoMiNgaSkieM(-Om)
26.marzec.’04

gabaa Dodane ponad rok temu,

Re: Przychodzi Wiedxma do lekarza… i ma watpliwości

Zobacz jak wygląda ciałko żółte pysia umieściła swoje zdjęcie z USG.

wiedzma Dodane ponad rok temu,

Re: Przychodzi Wiedxma do lekarza… i ma watpliwo

Dzięki stukrotne, tylko gdzie ono jest to zdjęcie?

Wiedźma

gabaa Dodane ponad rok temu,

Re: Przychodzi Wiedxma do lekarza… i ma watpliwo

Post ma tytuł widziałam, trzeba skopiować adres strony i otworzyć na nowo. Mam nadzieję, ze to ciąża, a ty zmienisz lekarza. Buziaki

wiedzma Dodane ponad rok temu,

Re: Przychodzi Wiedxma do lekarza… i ma watpliwo

No nie mogę znaleźć, gapa ze mnie…
Ale dzięki za informacje i za wsparcie 🙂

Wiedźma

radolo Dodane ponad rok temu,

oto adres

Hej, miałaś kłopoty z namierzeniem zjęcia z Usg…
Oto adres: [Zobacz stronę] (skopiuj go sobie i wklej w pasku adresów – wybacz, jeśli to dla Ciebie oczywiste ;-))))

wiedzma Dodane ponad rok temu,

Re: oto adres

Dzię-ku-ję!

Wiedźma

anet Dodane ponad rok temu,

Re: Przychodzi Wiedxma do lekarza… i ma watpliwości

13 tyg ciaze? przeoczyc? i to jeszcze wykonujac USG??? jakas paranoja!!! dziewczyny dobrze radza zmien lekarza!!!
i napisz koniecznie jaki wynik bHCG!
pozdrawiam cieplutko

+

Aneta+Agniesia(7.07.02)+?(17.01.04)

anet Dodane ponad rok temu,

Re: Przychodzi Wiedxma do lekarza… i ma watpliwości

wlasnie znalazlam swoje USG z 8 i 12 tyg i pozwolilam sobie przeslac Ci na priva
cos nie poszlo wiec wkleje tutaj
z 8 tygodnia:

a 12 tygodnia:

pozdrowka

Aneta+Agniesia(7.07.02)+?(17.01.04)

Edited by anet on 2003/09/03 10:40.

bozenkan Dodane ponad rok temu,

Re: Przychodzi Wiedxma do lekarza… i ma watpliwości

A to mój Misiaczek w 12 tygodniu. Czy można go pomylić z pęcherzykiem powietrza

Bożenka i Kruszynka (02.11) prawdopodobnie (ale nie ostatecznie) Ewunia

wiedzma Dodane ponad rok temu,

Re: Przychodzi Wiedxma do lekarza… i ma watpliwo

No zobaczę jakie bedą wyniki tego HCG i jeśli wskażą na ciążę pójdę dać pani gin w zęby, a potem poszukam bardziej kompetentnego medyka… Ale niestety na wyniki muszę poczekać, to są uroki mieszkania na zadupiu. W laboratorium byłam w poniedziałek, kazali zapytać o wyniki za tydzień bo to pani, wysyłka i nie wiadomo czy już będą. A póki co siedzę jak na jeżu i myślę: “Ciąża?? A może pozamaciczna? A może sikane testy mi pofiksowały?? Ale zeby siedem naraz???” Jeśli to ciąża to ciekawe jak ja to wytłumaczę mojemu, aktualnie byłemu facetowi i potencjalnemu tatusiowi. Brazylijska telenowela jak babcię kocham 😉 Ale dziewczyny… Co ja bym bez was zrobiła? Napawdę dziękuję.

Wiedźma

gabaa Dodane ponad rok temu,

Re: Przychodzi Wiedxma do lekarza… i ma watpliwo

Trzymaj się, ja wierzę, że to fasolka 🙂

anet Dodane ponad rok temu,

Re: Przychodzi Wiedxma do lekarza… i ma watpliwo

oj to naprawde musisz uzbroic sie w cierpliwosc – hi hi hi na jezu do poniedzialku? – fajnie to okreslilas!
trzymaj sie!!! napewno wszystko sie ulozy i bedzie dobrze!
pozdrawiam goraco!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+

Aneta+Agniesia(7.07.02)+?(17.01.04)

gabaa Dodane ponad rok temu,

Re: Przychodzi Wiedxma do lekarza… i ma watpliwości

I jak Twoje wyniki? Mam nadzieję, że lekarz się pomylił.

Ania i malutka fasolka 03-05-2004

Znasz odpowiedź na pytanie: Przychodzi Wiedxma do lekarza… i ma watpliwości

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
okropne kłucie
Witam wszystkie mamuśki i mam pytanko. Odkąd moje maleństwo zaczęło dawać odczuwalne znaki życia, co jakiś czas łapią mnie okrutne bóle (kłucie) czasem z prawej a czasem z lewej strony podbrzusza.
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
I juz po bolu ... ehh slaba jestem :-))
Dzis bylam z Wiktorynka na szczepieniu. Bidulka jak zwykle byla grzeczniutka i ciekawa wszystkiego i wszystkich, spokojnie znosila wszystkie badania i wygniatania :-))) az do momentu....jak jej wbito igielke...Ehh zaczela
Czytaj dalej