Puszczanie bączków

Jestem ciekawa, czy Wasze bobaski też puszczają takie bąki jak “starzy”? Bo mój synek “wali” więcej niż ja czy mój mąż. Wiem że to dobrze, bo przynajmniej nie ma kolek, ale pytam tak z ciekawości, bo czasami aż się śmiejemy z tych bąków, bo są takie długie i głośne.

Mycha i Natanek 09.09.03r

19 odpowiedzi na pytanie: Puszczanie bączków

  1. Re: Puszczanie bączków

    hehe…Adaś tez sadzi i to ostro i tak samo jak Twoj synek nie ma kolek:-)
    pozostaje tylko sie cieszyc..
    aha..moj synek te beka strasznie glosno:-))!
    Ula i Adaś

    • Re: Puszczanie bączków

      jeszcze jakie
      niesprawiedliwe jest tylko to, ze my musimy sie powstrzymywac a dziecku wszyscy brawo biją


      Ala i Filipek
      ur.29.07.2003

      • Re: Puszczanie bączków

        Mój Mateusz to nawet w kościele sobie nie odpuszcza.


        Monika i Mateuszek ur. 27.06.2003

        • Re: Puszczanie bączków

          Hihihi, my też często śmiejemy się z bączków jakie Adaś wypuszcza

          Ela i Adaś 16.08.2003

          • Re: Puszczanie bączków

            Jaki piekny jest Natanek, a te włosy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
            Mój synek oczywiscie także bączy, a i spełniła sie przepowiednia naszych doświadczonych znajomych i bywaja chwile, że cieszymy się długo oczekiwanym bączkiem. Jeśli zaś chodzi o tonacje, to on nie ustepuje dorosłym pupom

            ,

            • Re: Puszczanie bączków

              Sliczny bobasek ! tak moja Jagoda rowniez wali baki jak oszalala i beka przeokropnie jak taki zapijaczony mops.

              Anastazja i bardzo wyczekiwana Jagoda (01. 08. 03)

              • Re: Puszczanie bączków

                Moja Marta też strasznie głośno beka, a mój mąż się z nas śmieje, bo ja ja zawsze po każdym beknięciu mocno chwalę. A jak jej tak zostanie 😉

                • Re: Puszczanie bączków

                  Oj moja mała to też puszcza bąki i ja się tylko dziwię jak taki duży, głośny bąk potrafi się wydostać przez taką malutką pupkę 😉

                  Ola i mala Ninka ur. 30 maja 2003

                  • Re: Puszczanie bączków

                    Troche z innej beczki, choc na temat…….
                    Nie dosc ze mala “gazuje”, to jeszcze zapytana co robi mowi:
                    “purkam”, albo “baki”, hi, hi taka madrala 😉


                    Iwona i Karolinka (01.26.02)

                    • Re: Puszczanie bączków

                      Taaa, mój mąż zawsze poucza małą jak idziemy do kościoła, że głośne bąki puszcza się, kiedy w kościele jest cicho! Na całe szczęście jak narazie omonęła nas ta przyjemność 😉

                      Ola i mala Ninka ur. 30 maja 2003

                      • Re: a jak!! :))

                        Borysiątko oczywiście puszcza bąki tak, że czasami sam jest tym zdziwiony :)) najfajniejsze są te połączone z odkaszlnięciem. sprzężenie zwrotne <hahaha> no i te “cichacze” kiedy zmieniam mu pieluszkę… 🙂

                        Paula i Borysek 07.07.2003

                        • Re: Puszczanie bączków

                          mój Patryk na sali w szpitalu najgłośniej z dzieciaczków prukał:) było bardzo głosno i zaraz kupka. z czasem przeszło ok 3 m-ca. teraz zdarza się taki głośny długi bączek raz na jakis czas.
                          układ trawienny i wydalniczy szlifuje się:)

                          • Re: Puszczanie bączków

                            Dziwne,
                            widze ze mowicie “PRUKAL”, a u nas sie mowilo “PURKAL”,
                            ktore jest poprawne, moze Lea pomoze?


                            Iwona i Karolinka (01.26.02)

                            • Re: Puszczanie bączków

                              Tak, moja coreczka Wiktoria puszcza takie baki ze na poczatku myslalam ze cos jest nie tak. Ale mama mi powedziala ze gorzej byloby gdyby nie puszczala bakow… wiec sie ciesze

                              • Re: Puszczanie bączków

                                moze to zalezy od regionu:)
                                ja z pomorza zachodniego. i tylko prukał się mówi:) sa też inne bardzie dosadne określenia:) ale sobie je tu daruję na forum:)

                                • Re: Puszczanie bączków

                                  Moze profesora Miodka Zapytamy?????


                                  Ala i Filipek
                                  ur.29.07.2003

                                  • Re: Puszczanie bączków

                                    rany ale slodka fotka!!

                                    sadzimy sadzimy… tzn. Mati najwiecej hihi

                                    • Re: Puszczanie bączków

                                      A ja z poludnia, i u nas sie PURKA, hi, hi!!!
                                      Smieszne to……..


                                      Iwona i Karolinka (01.26.02)

                                      • Re: Puszczanie bączków

                                        a jakże

                                        i do tego salwę śmiechu wywołuje wypowiadane przez nas “pruuuuuuk”
                                        żadko kiedy Krzyś się tak chichra, więc bąki są mile widziane, hihihi

                                        [i]Ewa i Krzyś (11 mies.)

                                        Znasz odpowiedź na pytanie: Puszczanie bączków

                                        Dodaj komentarz

                                        Mozarella w ciąży

                                        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                        Czytaj dalej →

                                        Ile kosztuje żłobek?

                                        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                        Czytaj dalej →

                                        Dziewczyny po cc – dreny

                                        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                        Czytaj dalej →

                                        Meskie imie miedzynarodowe.

                                        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                        Czytaj dalej →

                                        Wielotorbielowatość nerek

                                        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                        Czytaj dalej →

                                        Ruchome kolano

                                        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                        Czytaj dalej →
                                        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                        Logo
                                        Enable registration in settings - general