Pytanie do mam z USA

mam problem. sytuacja zdrowotna najprawdopodobniej zmusi mnie do tego, ze bede musiala karmic moja corcie mlekiem modyfikowanym. zdolowana jestem strasznie, licze, ze moze jednak uda sie wrocic do piersi… No ale przejde do sedna.
od 3 dni Mia dostaje Similac advance with Iron, wydaje sie zadowolona, kolek brak. Moje pytanie jest takie: moze macie wyrobiona opinie jakie mleko modyfikowane jest najlepsze no i ile 7 tygodniowe dziecko powinno jednorazowo zjadac? ( jak odciagalam z piersi to Mia zjadala jednorazowo 100-125ml).
I jeszcze jedno, jak mala byla tylko na cycu podawalam witaminki w kropelkach, teraz wyczytalam, ze przy mleku sztucznym nie powinno sie podawac, do lekarza dzisiaj sie nie dodzwonilam i nie wiem podawac czy nie???
i na koniec : dopajanie- ile razy dziennie ( do tej pory mala dostawala rumianek albo koperek raz, dwa razy dziennie i wypijala ok. 20 do 50 ml)
z gory dziekuje za odpowiedzi i przepraszam za ogrom pytan i watpliwosci.

Dagi i Mia(25.11.04)

5 odpowiedzi na pytanie: Pytanie do mam z USA

  1. Re: Pytanie do mam z USA

    Ja z Symilacu zmienilam na Enfamil with Iron. Podawalam “na zyczenie” w ilosciach od 4-6 oz. Faktycznie jak podajesz formule to nie podawaj zadnych witaminek. One wszystko juz maja. Moz lekarz do 4 miesiaca zabronil mi nawet podawac picie inne niz to mleko. Ja podawalm bardzo slba herbatke z rumianku, ale to od 3 miesiaca.

    Ania &

    • Re: Pytanie do mam z USA

      Ja podobnie jak Ania mogę z czystym sumieniem polecić Ci Enfamil with Iron. Podawałam to mleko od 6 mca życia Natki i podaję do dzisiaj. Jeżeli Twoje maleństwo jest dopiero 7-tygodniowe, to polecałabym Enfamil LIPIL with Iron – wzbogaconą kwasami DHA i ARA, odnalezionymi w składzie mleka kobiecego.
      Wydaje mi się, że spokojnie możesz próbować podawać maleństwu 4-6 oz.
      Jeśli chodzi o dopajanie… Ja podawałam delikatną herbatkę koperkową po ukończeniu 1 mca życia. Niewiele – jakieś 2 oz. Możesz spróbować również z przegotowaną wodą. A jak często? Chyba w zależności od tego, jak ciepło masz w mieszkaniu, czy dzieciątko jest spragnione, czy nie za ciepło ubrane itp. Spokojnie 2-3 razy dziennie po troszkę wystarczy.
      Witaminy… Mleko modyfikowane zaspokaja wszelkie zapotrzebowanie malucha na najważniejsze składniki pokarmowe, dlatego też nie musisz podawać żadnych dodatkowych witamin.

      Ania i już roczna Natunia

      • Re: Pytanie do mam z USA

        Dzieki dziewczyny za odpowiedzi. sprobuje z mlekiem Enfamil, w ogole mam strasznego dola bo mam mnostwo mleka swojego i nie moge go podac malej. nadal odciagam i nadal wierze, se wrocimy do cycusia…choc moj lekarz puka sie w glowe jak to slyszy…

        Dagi i Rodzinka

        • Re: Pytanie do mam z USA

          wiem co czujesz…
          ja swego czasu tez mialam dola jak mi piers stwardniala i nie moglam karmic…masawalam ja cala noc i dzin.. Nie spalam i plakalam..i udalo sie… Ale,,, z biegiem czasu sie zastanawiam jest sens czasami tak walczyc…bo karmie do tej pory..mala ma prawie 20 mies…jest za mala na swoj wiek..lekarz. Na mnie..prawieze krzyczy..ze powinnam juz to skonczyc..dla dobra dziecka chociazby… A ja mam rzeczywiscie problem..bo ciezko claudie oduczyc..probowalam juz na rozne sposoby..i teraz wiem ze musi byc szybkie ciecie..i wielki stres dla dziecka/.. Ale musze..
          wiec sama nie wiem juz co lepsze..i z perspektywy czas moge p[owiedziec ze wrobilam sie w karmienie piersia..hehe..smiesznie to brzmi..i wiem ze rok karmienia jest perfekt… Ale oduczyc naprawde nie jest latwo po takim roku…wiec jezeli ci nie wychodzi..to nie walcz do ostatniej kropli krwi..mleczko w proszku tez jest dobre:)

          claudia.. 19 miechow;)))

          • Re: Pytanie do mam z USA

            wiesz to nawet nie chodzi o to, ze mi nie wychodzi…mleczka odciagam jednorazowo nawet 200ml. mala ladnie przybiera wiec nie w tym problem. ja podczas cesarki stracilam duzo krwi, pozniej mala miala kolki, wiec ja wyeliminowalam wiekszosc z jadalnych rzeczy, szybko schudlam no i zaczelo sie. mam straszna anemie, przypetala sie jakas infekcja, mam leki po ktorych cycus dla malenstwa odpada…
            no ale takie zycie…w sumie butelka tez mozna karmic z miloscia i miec zdrowe dziecko ( ja jestem butelkowym dzieckiem i mialam sie do tej pory dobrze )
            pozdrawiam!!!

            Dagi i Rodzinka

            Znasz odpowiedź na pytanie: Pytanie do mam z USA

            Dodaj komentarz

            Mozarella w ciąży

            Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

            Czytaj dalej →

            Ile kosztuje żłobek?

            Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

            Czytaj dalej →

            Dziewczyny po cc – dreny

            Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

            Czytaj dalej →

            Meskie imie miedzynarodowe.

            Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

            Czytaj dalej →

            Wielotorbielowatość nerek

            W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

            Czytaj dalej →

            Ruchome kolano

            Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

            Czytaj dalej →
            Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
            Logo
            Enable registration in settings - general