pytanie o buciki i lozeczko

Czytalam o bucikach, i zastanawiam sie czy takie tansze buty np firmy Lemigo nie sa dobre???Wiekszosc matek kupuje buciki firmowe.
my na razie uzywamy sporadycznie bucikow, ale szukam cos innego bo w tym podobnych do Lemigo,Maksio ma spocona stopke./(A moze to taka wada tanich bucikow??)

I jeszcze lozeczko.Jakie macie?? chodzi mi o wymiar ja mam 60×120 i wydaje mi sie bardzo waskie Max jakos nie umie w nim spac, wiecznie sie obija, skreca.Kiedy mozna pomyslec o czyms szerszym???Wiem ze sa specjalne barierki do lozek, no ale to chyba za wczesnie.Jak to bylo u was???

Anna i Maksiu 12.01.03

11 odpowiedzi na pytanie: pytanie o buciki i lozeczko

aitb77 Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o buciki i lozeczko

jestem zła a nawet jeszcze lepiej….. szkoda gadać
w ilu byłam sklepach po kapcie i samo… Nic.bo nie da się tego inaczej określić jutro idę na sprawdzenie nogi julci[po złamaniu] i zapytam o buty bo jadę do łodzi po kopcie mam zamiar kupić ”tambut ” tylko muszę je zobaczyć
lemigo -odpadają za miękkie w piętkach i bez wkładki
i inne też[melania,mrugała i wiele innych firm i na dodatek te butki są drogi i żadne nie mają odpowiednich wkładek wygłąda na to że bartki i naturino jak narazie mają takie wkładki jak kiedyś miały buty dla dzieci ale jak zwykle są bardzo drogie
pomyślicie ze mi odbiło na tle butów ale naprawde to bardzo woże żeby były sztywne zapiętki i wkładki ortopedyczne [julcia musi w takich chodzić a jak by nie musiała to też bym jej takich szukała
za czasów kiedy ania była mała była taka firma ”junior” oni mieli takie kapcie i buciki i wcałe nie takie cholernie drogie ale musieli ją zamknąć bo kto by kupował te” buble ” mam nadzieje że mne nie zlinczujecie za te buty ale mam dość szukania tych ”z wkładką” bo jak pytam w sklepach to sprzedawcy gapią się na mnie jak bym szukała czegoś z kosmosu

Agnieszka mama Ani (16 08 1994) i Julci(06 02 2002

klucha Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o buciki i lozeczko

miałam właśnie łóżeczko o takich wymiarach i w pewnym wieku Zuzanka też zaczęła walić o szczebelki, wkładała między nie nóżki i wybudzała się biedaczka, przez co ja miałam zarwane nocki. Przeniosłam ją na mój materac, od tej pory spokój, chociaż musiałam z nią spać bo bardzo wędrowała przez sen :)).
kiedyś w jednej z gazet dla dzieci pewni rodzice opisywali o takim samym problemie wpadli na świetny pomysł wg mnie – zakupili dmuchany basen dla dzieci i z niego zrobili łóżko dla swojej pociechy. Od tego momentu skonczyły się ich problemy

agus-25 Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o buciki i lozeczko

My od razu zakupiliśmy to większe łóżeczko z możliwością przerobienia je na tapczanik i jestem z niego bardzo zadowolona. MOzesz pomyśleć o jakimś tapczaniku dla synka z zabezpieczeniem po bokach aby nie spadł podczas snu.

Agus i Kamilek (24.03.2003)

cat Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o buciki i lozeczko

Łukasz chodzi po domu właśnie w Lemigo. Stopka mu się nie poci. Spociła mu się raz, kiedy założyłam bucik na rajstopy z ABS-em – to ta guma tak podziałała. Dodam, że Lemigo konsultowałam u ortopedy i zostały zatwierdzone – ważna jest miękka, poddająca się normalnemu zgięciu stopy podeszwa.
Co do łóżeczka to mamy podobny rozmiar, ale problem obijania się właściwie nie istnieje. Łukasz śpi spokojnie.

Kasia i Łukasz (20.12.2002)

inti Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o buciki i lozeczko

Buciki i paputki kupiłam normalne tzn ze zwykłego sklepu. tylko sprawdzałąm, czy mają zapiętek sztywny, czy są miekkie, jak wyłozone w środku. jutro idę do ortopedy to się zapytam.
w łóżeczku Julka też strasznie się obija, bo wędruje przez większość nocy. wymiar mam ten sam. tylko boję się kupić coś innego, bo przecież natychmiast by spadła. może trzeba poszukać takiej osłonki na boki do tapczana – gdzieś widziałam takie fajne płotki.

annah Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o buciki i lozeczko

Czy wiec takie Lemigo, maja za miekki zapietek???Doradzcie wiec jakie maja to byc papucie.

Anna i Maksiu 12.01.03

Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o buciki i lozeczko

Ja Julce kupuję buty firmy TOMBUT (kapcie to ok. 35 zł, buty 120 zł) – jest to obuwie spacjalnie dla dzieci, takie jak powinno być, z profilowanym obcasem, usztywnianą piętą, za kostkę. Nóżka w kapciach się nie poci, bo paluszki sa odkryte.
Jeśli chodzi o łóżeczko, to Julka śpi jeszcze w swoim starym, ale myślę, o zakupie grubego materaca… materac położę na podłodze i tak mała będzie spała.

[i] Asia i Julia (18 m-cy)

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o buciki i lozeczko

Basiulec chodzi w ciapach Lemigo teraz katuje juz 3 parę. Według mnie ciapki są OK. Sztywne zapiętki, szerokie czubki, wysokie, sznurowane i miękka podeszwa. A o poceniu nóżek był osobny post tutaj na 1 i 2-latkach. Taka przypadłość w tym wieku. Basiulcowi czy w ciapoku czy bez noga się poci.

Mam łóżeczko 60×120 i Basiulec już od paru miesięcy a to śp w poprzek, a to jej nogi zwisają między szczebelkami. Teraz mam ochraniacz wokół i jest ok.

Anka i Basiulec z 17.12.2002

luczka Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o buciki i lozeczko

Moja Dziulka też chodzi w Lemigo. Mają usztywniany zapiętek. U nas je produkują i w hurtowni wiązane kosztują śmieszną cenę bo 7,50. Cieplejsze chyba 11. Lekarz też polecał do chodzenia po domu właśnie Lemigo. Trzeba wspierać miejscowy przemysł. Teraz mają jakieś nowe wzory.
[Zobacz stronę]
Łóżeczko mamy o wymiarach 60×120 i czasami tez maluch obija się w nocy przy przekręcaniu.


Monika i Wiktoria 18.01.03

asiulek Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o buciki i lozeczko

Polecam Gucie calkowity koszt 61 zl.(Klleo pisze na polecam)
Sa idealne, z cienkiej skoreczki i nozka przestala sie pocic (bo Lemigo sie pocila)

Asia z Jeremim (04.03.03.)

inti Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o buciki i lozeczko

byłam wczoraj u ortopedy misiem, pokazałam mu paputki – kupione za jakieś 30 zł, takie charakterystyczne na dość solidnej podeszwie bez języczka pod sznurówką, z otwartymi paluszkami, dziurkowane, za kostkę. powiedział że jak najbardziej.
aha, powiedział też, że Julka nie powinna chodzić boso tylko właśniew paputkach.i do drugiego roku życia dzieci mają prawo, jak to określił, chodzić “dziwnie”. aha, i żadnych zabaw na klęczkach, bo sie kolanka wykoślawiają.

Znasz odpowiedź na pytanie: pytanie o buciki i lozeczko

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
koszyk do spania?
Witam. Mam takie pytanko,może któraś z Was miała takie "urządzonko" dla swojej Kruszynki?Jak się sprawowało?Ponieważ będę się po porodzie przenosić,to bez sensu kupować Maluszkowi łóżeczko,a w czymś musi spać.Wyczytałam,że może
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Mam dylemat - czy kupować...
Ja co prawda z oczekujących, ale ponieważ jestem obecnie na etapie kompletowania akcesoriów dla maluszka i mam pewien problem, postanowiłam zwrócić się do Was jako bardziej doświadczonych. Bardzo przypadły mi do
Czytaj dalej