pytanie o zwolnienie do porodu

Jestem teraz w 22 tyg. ciaży i chciałabym iść już tak mniej więcej od połowy maja iść na permanentne zwolnienie (mieszkam chwilowo poza Warszawą z rodzicami, gdyż czekamy z mężem na nasze nowe M i w perspektywie mamy godzinne dojazy do pracy każdego dnia). Nie wiem jak długo będę miała na to siłę i dlatego tez myślałąm o stałym zwolnieniu. Stąd mam pytanie, czy lekarz może wydać zwolnienie na jakieś 3,5 m-ca przed rozwiązaniem, nie mając szczególnych podstaw ( jak na razię ciąża jest OK)
Pozdrawiam
aga (30.07.03)

3 odpowiedzi na pytanie: pytanie o zwolnienie do porodu

  1. Re: pytanie o zwolnienie do porodu

    Moze, bez problemu. Tylko nie da Ci zwolnienia od razu na 3,5 m-ca :-)) Pozdr

    Marta i dwie fasoleczki 31.05.2003

    • Re: pytanie o zwolnienie do porodu

      Pewnie że może. Mnie lekarz przy każdej wizycie pyta czy chcę zwolnienie (lekarz do którego chodzę prywatnie) Natomiast w mojej przychodni rejonowej ginekolog dardzo niechętnie daje zwolnienia jeśli wszystko jest ok.

      Dorota + śliczna dziewuszka
      termin 25 czerwiec

      • Re: pytanie o zwolnienie do porodu

        no pewnie, ze moze. Ja jestem na zwolnieniu drugi miesiac, chociaz z ciaza jest wszystko w najlepszym porzadku. Wystarczy, ze sie czuje jak flak, a w pracy dziele pokoj z palaczami. Mi to zwolnienie bardzo zycie ulatwia, bo mieszkamy z mezem w Warszawie, a ja pracuje w Krakowie i nie wyobrazam sobie, ze teraz mialabym tam siedziec sama i zmagac sie ze wszystkimi urokami bycia w ciazy. Jak bedzie juz naprawde cieplo i niegrypowo, a ja bede w formie za mierzam wrocic do pracy – na czas jakis, ale jak tylko sie zmecze wracam na zwolnienie.
        Tyle, ze nikt nie da ci od razu l4 na kilka miesiecy, a bedzie “kapac” po dwa – trzy tygodnie.

        Effcia+sierpniowy wiercipiętek (11.08.03)

        Znasz odpowiedź na pytanie: pytanie o zwolnienie do porodu

        Dodaj komentarz

        Mozarella w ciąży

        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

        Czytaj dalej →

        Ile kosztuje żłobek?

        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

        Czytaj dalej →

        Dziewczyny po cc – dreny

        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

        Czytaj dalej →

        Meskie imie miedzynarodowe.

        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

        Czytaj dalej →

        Wielotorbielowatość nerek

        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

        Czytaj dalej →

        Ruchome kolano

        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

        Czytaj dalej →
        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
        Logo
        Enable registration in settings - general