pytanie od oczekującej – WÓZEK!

Zaglądam tu do Was pierwszy raz, ale myślę, że to juz wkrótce sie zmieni… ;))))
Póki co, chciałm zapytać o wóżek…. Wiem, że ten temat jest wałkowany na różnych forach bez przerwy, ale ja chciałam zapytać juz o konkret. Planujemy kupić wózek Babydreams Explorer, a ponieważ te wózki podobno są na rynku gdzieś od roku – mało kto je ma i jeszcze ich nie widziałam ich na ulicy. Może któraś z Was korzysta z takiego? Lub nawet innego modelu Babydreams… Jestem ciekawa, czy jesteście zadowolone z wyboru, bo my z mężem to już prawie postanowiliśmy go kupić…. Tylko, że poza wyglądem i przypuszczeniami laika nic o nim nie wiemy…
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

Karolcia i majowa Tosia

3 odpowiedzi na pytanie: pytanie od oczekującej – WÓZEK!

mysia2 Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie od oczekującej – WÓZEK!

W prawdzie nie mam tego wózka, ale mam ulotkę tych wózków bo kupowaliśmy “parasolkę” Sport. I muszę Ci powiedzieć, że z doświadczenia plusem tego wózka jest to, że ma wysoko koszyk i nie jest najcięższy. Z tego co wiem, to podobno prawie nie ma na te wózki reklamacji – to też jest jakiś plus. Poza tym każdy wózek ma plusy i minusy. Nie ma idealnego. Miłych zakupów i eksploatacji…

Mycha i Natanek 09.09.03r

callipso Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie od oczekującej – WÓZEK!

Co prawda my mamy emmaljungę ale obejrzałam wózek na stronie internetowej i wydaje się fajny, tyle że nie wiem czy na początek będzie Wam wygodnie bez gondoli…moze niech się wypowiedzą mamusie, które nie miały wózki uniwersalne… Ale wygląda ładnie:)

Ola i Igorek 25.03.2003

agus-25 Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie od oczekującej – WÓZEK!

Ja mam podobnego typu wózek i jestem z niego bardzo zadowolona, myślę, że ten też nie bedzie zły chociaż o nim nigdzie nie słyszałam. Trzeba by było zobaczyć go na żywo bo ze zdjęcia to każdy wygląda nieźle ;)Podejrzewam, ze wadą tego wózka będzie to iż nie bedziesz mogła prowadzić go po przełożeniu rączki na drugą stronę bo niestety prowadzi się wtedy bardzo ciężko, nie można podrzucić kół przednich do góry. Przynajmniej u mnie tak jest ( wózek NESTOR) ale o Polaku Orionie też o tym słyszałam a te wózki mają podobną budowę 🙂 Zwróć też uwagę na to czy podnóżek ma regulację kilkustopniową czy tylko w górę i w dół całkowicie, bo to wygoda dla dziecka.

Agus i Kamilek (24.03.2003)

Znasz odpowiedź na pytanie: pytanie od oczekującej – WÓZEK!

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
Kurczenie macicy co to ???
Kochane mamusie !!! Jestem kwietniówką z " oczekując na dziecko " i przyszłam do waszego działu poszukać uspokojenia a mianowicie, była u mnie koleżanka która ma 5 letnią córkę i
Czytaj dalej
Karmienie
SAMOTNA MAMA
OD LISTOPADA 2002R PRACUJE NA UMOWE ZLECENIE W KWIETNIU ZASZLAM W CIAZE I PRACODAWCA PRZEDLUZYL MI UMOWE DO DNIA PORODU.OBECNIE JESTEM NA ZASILKU MACIEZYNSKIM,KTORY SKONCZY SIE W KWIETNIU. MOZE KTORAS
Czytaj dalej