pytanie rowerkowe

Jak by tu zacząć…

Mateusz ma dwa latka i nie miał nigdy roweru, myślimy o kupnie i zastanawiamy się, na ile taki rower starczy. Czy jest jakiś sens, by poczekać jeszcze z rok – i wtedy mozna kupic rower wiekszy (mnie sie wydaje, ze sensu z czekaniem specjalnego nie ma, dzieci miedzy 2. a 3. rokiem zycia chyba nie rosna tak gwaltownie?)?
Czy mozna juz dla dwulatka kupic rowerek, ktory posluzy kilka lat?

A moze mozecie cos polecic? Pytam u Was, bo macie juz jakies doswiadczenie…

Mateuszek (14.03.2003)

3 odpowiedzi na pytanie: pytanie rowerkowe

  1. Re: pytanie rowerkowe

    Nie czekać a kupić jak największy. I to najlepiej nie taki z pedałkami doczepionymi na przednim kole(Iga na takim wogole nie dawała rady a Filip jakoś się nauczył) ale taki, który jest miniaturą “dorosłego”, z kółkami doczepianymi.

    Magda+Iga(9) i Filip(6)

    • Re: pytanie rowerkowe

      Kupic chocby uzywany, ale na miare wieku…Ja mam w domu fajny rowerek, z wygladu jeszcze “wczesno dzieciecy”, z plastikowymi ale troche wiekszymi kolkami,ale z lancuchem a wiec i pedalami tak jak w “doroslym”. Te rowerki z pedalami przy przednim kole sa bez sensu bo dziecko duzo pedaluje a wolno jedzie. Jest bardzo zwrotny i moja agata do dzis pedzi w nim po domu, choc od dawna jest na nia za maly… Ale zal mi go wyniesc do piwnicy bo swietnie na nim sie bawi.
      Rok temu kupilismy nowy rowerek. Kierowalismy sie zasada ze powinien byc wiekszy. No i jest za duzy. Ma duze kola wiec jedzie szybko i Agata caly czas nie czuje sie pewnie na nim. Inne dzieci probuja juz jazdy bez pomocniczych koleczek, bo maja najmniejsze pompowane kolka, a ja nadal biegam za nia gdy jedzie na 4…Zaluje i nie polecam kupowania na wyrost. Lepiej kupic tanszy uzywany i sprzedac za rok.

      • Re: pytanie rowerkowe

        Domi ma od zeszłego roku taki rowerek-miniaturkę “dorosłego” rowera ( trójkołowca nie miała w ogóle ), koła 12-calowe z bocznymi plastikowymi kółkami ( te duże zresztą też plastikowe ) i wciąż na niego “pasuje” ;), ale dzisiaj przymierzała się też do rowerka z kołami 16-calowymi ( zdecydowanie większy ) i też “pasuje”, więc nie wiem jak to jest z tym rośnięciem,hehe 😉 ale siodełko musiało być opuszczone maksymalnie w dół,więc pewnie dwulatek nie bardzo by jeszcze dosięgnął do pedałów…czyli jednak dla Mati’ego te kółka 12-calowe :)… Ale namotałam,co? 😛


        Aga i Dominika 3-latka

        Znasz odpowiedź na pytanie: pytanie rowerkowe

        Dodaj komentarz

        Mozarella w ciąży

        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

        Czytaj dalej →

        Ile kosztuje żłobek?

        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

        Czytaj dalej →

        Dziewczyny po cc – dreny

        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

        Czytaj dalej →

        Meskie imie miedzynarodowe.

        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

        Czytaj dalej →

        Wielotorbielowatość nerek

        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

        Czytaj dalej →

        Ruchome kolano

        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

        Czytaj dalej →
        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
        Logo
        Enable registration in settings - general