pytanko….

Kochane, czy wiecie cos na temat zapalenia infekcji dróg moczowych lub zap. pęcherza, które prawdopodobnie zaistniało w wyniku obtarcie podczas przytulanie, (po prostu za rzadko sie kochamy:)…czy to może zaszkodzić zapłodnieniu?CZy to wogóle zupełnie i nna bajka.
Pytam ponieważ przytulanko było podczas ovu na 100%, i teraz się martwię.
Już pytałam na oczekujących, ale wolę Was tez się zapytac.
Pozdrawiam serdecznie, i trzymam kciuki.

4 odpowiedzi na pytanie: pytanko….

maaike Dodane ponad rok temu,

Re: pytanko….

Chyba nie ma zlego wplywu, ale ostroznie z antybiotykami. Jezeli masz czas to poszukaj w archiwum, bo takie tematy juz byly. Ja sama tez przechodzilam zapalenie pecherza niedawno. Mozesz np. zazywac furalgin bez obaw. To nie anybiotyk, a bardzo pomaga. Nawet lekarze to zalecaja kobieta, tak profilaktycznie. A poza tym wit C zeby zakwasic organizm i duzo pic wody
Pozdrowienia,
Majka

asiucha Dodane ponad rok temu,

Re: pytanko….

Zgadzam sie z Maaike – sama infekcja nie zaszkodzi, ale moga zaszkodzić antybiotyki, wiec trzeba uważać.
A tak na przyszłość, zeby zapobiec takim infekcją od przytulanek, bo sama też ja przechodziłam w czasie intensywnych starań 🙂 wyczytałam gdzieś, żeby bardzo dokładnie opróżnić pęcherz przed i / lub po przytulanku.
Pozdrowienia i szybkiego wyleczenia.

Asia
[Zobacz stronę]

melanie Dodane ponad rok temu,

Re: pytanko….

Bbetko 🙂
Powiem ci tylko jedno nie lekcewaz infekcji – na zaplodnienie nie powinna miec wiekszego wplywu o ile oczywiscie od razu zareagujesz by ja leczyc. Zgadzam sie ze powinnas unikac antybiotykow jak ognia. Jesli bedziesz czula ze Twoj stan sie pogarsza idz do lekarza i od razu zaznacz ze istnieje mozliwosc ze jestes w ciazy – pomoze mu to dobrac odpowiednia medycyne.
Zycze Ci zdroweczka zebys jak najszybciej pozbyla sie infekcji…
buziaki

Melanie

Dodane ponad rok temu,

Re: pytanko….

nie tak dawno był ten temat na forum, poszukaj, pliz
a od koleżanki wiem że dobry jest ziołowy Urogran

agapa
[Zobacz stronę]

Znasz odpowiedź na pytanie: pytanko….

Dodaj komentarz

Karmienie
mleczko z butelki
Witajcie!!! Jestem mamą 4 miesięcznej Madzi i mam problem z karmieniem butelkowym. Przez całe 4 miesiące Madzia była karmiona piersią, z butelki piła tylko herbatkę. Ponieważ w nocy budzi się co 2
Czytaj dalej
Karmienie
OD KIEDY WĘDLINA?
Od kiedy zacząć dawać wędlinę? Asia i Mati (7.05.2002)
Czytaj dalej