pytanko od starjacej do oczekujacych

witam
Jestem w 32dc, i jak na razie zero okresu, cykle mam srednio 29dniowe, test w 27 dniu wykazal 1 kreske, ale dzien pozniej bolał mnie brzuch i z przerwami bopli mnie w zasadzie do teraz, czy gdybym byla w ciazy, to jest normalne ze jest ból brzucha???To taki ból jakbym zaraz miala dostac okres, takie mulenie, czy cos podobnego….
Miałyscie ból brzucha???Na poczatku???
papapa

21 odpowiedzi na pytanie: pytanko od starjacej do oczekujacych

  1. Re: pytanko od starjacej do oczekujacych

    Miałam i zdarzają mi się nawet teraz.
    To że test wyszedł Ci wcześniej negatywny to nic – zrób jeszcze raz.
    pozdrawiam 🙂

    Usianka i Bąbelek co chyba będzie babeczką 😉 (9.XI.2003)

    • Re: pytanko od starjacej do oczekujacych

      Ja miałam, w zasadzie to byłam prawie pewna, że zaraz dostanę okres, ale mimo wszystko zrobiłam test i…zobaczyłam 2 kreseczki! Tobie życzę tego samego! Trzymam kciuki!

      kamyk z kamyczkiem:) (12.XI.)

      • Re: pytanko od starjacej do oczekujacych

        Wybacz malenka ale na tak wczesnym etapie trudno mowic o czymkolwiek,chyba juz pora zebys po raz drugi zrobila sobie tes ciazowy,powodzenia zycze

        Monia i chlopaczek (30.08.03)

        • Re: do Usianki

          Mi też się do tej pory zdarzają i za każdym razem się niepokoję. Mój gin jakoś nie umiał mi tego wytłumaczyć. A co powiedział Twój? I jak często Cię pobolewa? Może dodasz mi trochę otuchy :).
          Buziaczki!

          kamyk z kamyczkiem:) (12.XI.)

          • Re: do Kamyki

            jestem w 12 tygodniu ciąży i bardzo często pobolewa mnie brzuch tak jak na okres. Mój gin kazał mi brać no-spę i nic więcej konkretnego nie powiedział a tez mnie niepokoiły te bóle. Ale jak przestaje mysleć o nich to wtedy jest dobrze. Widocznie taka juz nasza natura.

            • Re: pytanko od starjacej do oczekujacych

              ja miałam cykle 29-35 dniowe. W 29 dniu test wykazaywał tylko 1 kreseczkę ale tydzień później w 35 dniu pojawiły się dwie kreseczki. Też miałam bóle brzucha tak jakbym miała za chwilę dostać okres, poza tym miałam nudności i wcale nie bolały mnie piersi. Tak więc albo zrób sobie jutro test z krwi…..zwykłą próbę ciążową albo zaczekaj jeszcze ze 2 dni i ponów test. Pozdrowienia Ewa

              • Re: pytanko od starjacej do oczekujacych

                Zrób sobie ponownie test. Wybierz taki, który wykazuje ciążę już w 6 dni po zapłodnieniu. W aptece Ci doradzą. Mi taki test wykazał ciążę 29 dnia cyklu. 🙂

                • Re: pytanko od starjacej do oczekujacych

                  w ciazy z Agniesia tez tak mnie bolal – bylam pewna ze to przed okresem – choc byl to dopiero 3 cykl staran to jakos nie moglam uwierzyc ze spozniajacy sie okres zapowiada ciaze 29 dc na tescie wyszly piekne 2 krechy (przy 26,27 cyklach)
                  A teraz nic mnie nie bolalo
                  zycze dwu krech!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                  powtorz test!

                  Aneta (17.01.04)+Agniesia (ur 7.07.02)

                  • Re: pytanko od starjacej do oczekujacych

                    Tez mnie tak bolal brzus jak przed okresem, dlatego mimo, ze mi sie spoznial sie zbytnio nie martwilam bo bardzo mnie bolal i bylam prawie pewna ze lada moment go dostane…Jednak nie dostalam, za to po jakims czasie pojawila sie ledwo widoczna 2 kreska – co tez mnie zmylilo bo prawie nie bylo jej widac….. Pozdrawiam

                    Sylwia i Wikunia (12.07)

                    • Re: do Usianki

                      U mnie to juz naprawde żadkie sa te pobolewania – czasami raz dziennie mnie coś poboli przez minutke i przejdzie, a czasami 3 razy dziennie, a jeszcze innego dnia spokój. Gin po badaniu stwierdził że nic sie nie dzieje niepokojacego, ale powiedział żebym sobie łykała nospę jak mam taki gorszy dzień. No więc czasami sobie łyknę procha a czasami nie 😉 Takie są uroki ciąży – i tak niewiele mam przykrych objawów (w sumie to nawet wcale…. aż wstyd – hihi). W każdym razie jeżeli gin Ci nie mówi że coś nie tak to się nie martw 🙂 Przeważnie jest to spowodowane rozciaganiem się macicy i przesuwaniem się naszych wnetrzności – nic strasznego 😉
                      A twardnieje Ci brzuszek? Bo mi już się zdarza 🙁 To chyba te skurcze B-H – tak mam nadzieję….
                      pozdrawiam serdecznie 🙂

                      Usianka i Bąbelek co chyba będzie babeczką 😉 (9.XI.2003)

                      • Re: pytanko od starjacej do oczekujacych

                        Bardzo Wam dziekuje za wszystkie odpowiedzi, pobolewa mnie nadal brzusio, ale jescze poczekam 2 dni i jak nie bedzie okresu zrobie test, trzymajcie kciukasy:)
                        Pozdrawiam

                        • Re: pytanko od starjacej do oczekujacych

                          Mnie bolał brzuszek, a że nie spodziewałam się ciąży to byłam zdziwoina pierwotnie czymu mi się miesiączka nie pojawia. Poczekałam więc kolejny dzień i kolejny, a tu nic. Brzusio bolał mnie jak przy typowej miesiączce i chciałam nawet wziąźć proszek przeciw bólowy. Byłam gdzieś tydzień po planowanym terminie miesiączki i test ciążwoy wykazał intensywne dwie kreseczki i to z moczu wieczornego!

                          ,

                          Magda, Rafał i Albercik (7.09.03)

                          • Re: pytanko od starjacej do oczekujacych

                            Ja taki ból miałam do połowy drugiego miesiąca! Dokładnie tak jak przed miesiączką, może nawet trochę silniej. Moja ginka powiedziała, że to typowe. Teraz jestem w 23 tygodniu i wszystko przebiega do tej pory OK. A, i drugą kreskę zobaczyłam dopiero po kilku dniach od daty spodziewanej miesiączki.
                            Myśl pozytywnie, pozdrawiam-

                            • Re: pytanko od starjacej do oczekujacych

                              Taki mylący ból jak przed okresem często się zdarza, ja bym na Twoim miejscu zrobiła znowu teścik. Sama mam cykle 26-27 dniowe, zrobiłam test w 31 dniu i były 2 kreseczki, zrobiłam natychmiast drugi i to samo :-)). Nawiasem mówiąc, testy robiłam niezgodnie z zasadami sztuki wieczorem, a nie rano, bo mój mąż tupał mi nad głową, że już do następnego ranka nie wytrzyma ;-)))
                              Powodzenia i daj nam znać, co się okazało
                              Marta i Marysia 30/07/03

                              • Re: pytanko od starjacej do oczekujacych

                                witam!ja też miałam bóle wiec myślałam że nici z ciąży jednak się udało:)) Daj znać czy próba się wam udała. Powodzenia!!!

                                • Re: do Usianki

                                  Ja też czasem biorę no-spę. Zawsze jednak jestem jakaś niespokojna, jak mnie pobolewa – dzięki za słowa otuchy. Widać rzeczywiście taka nasza uroda ;).
                                  Skurczów nie mam, ale czytałam, że B-H mogą pojawić się już koło 20 tygodnia, więc u Ciebie to pewnie to.
                                  Buziaczki!!!

                                  kamyk z kamyczkiem:) (12.XI.)

                                  • jeszcze pytanie:)

                                    witam
                                    No i dalej nie mam okresu, a juz jest 36dc!!!Cycuchy mnie bolą, brzuch czasami tez…. Ale test jakikolwiek moge zrobic najwczesniej w poniedzialek:( z powodu braku kasy-zero…)
                                    Tak strasznie boje sie zobaczyc ze bedzie jedna kreska, ze przez te pare dni do wyk. testu wole sie nacieszyc ze to dzidzia… A nie jakies torbiele czy cos takiego….bo tak mi tez ktos napisal, ze to moze byc powod opoznienia:(

                                    pozdrawiam WAS serdecznie i trzymajcie za mnie kciuki!!!!!!!..

                                    • Re: jeszcze pytanie:)

                                      Jesteś w ciąży jak nic! U mnie też pierwszy objaw to był ból piersi i lekki ból dołem brzucha, jak na okres, chyba ze dwa tygodnie…. Ale okres się nie pokazał i…jestem już w 24 tygodniu!
                                      Trzymaj się i pisz jak Ci idzie
                                      (PS. oby wymioty Cię ominęły, wiem co mówie!)

                                      • Re: jeszcze pytanie:)

                                        Miałam takie same objawy!!! Trzymam kciuki żeby to było TO ;))))) I podziwiam za cierpliowść – ja bym sie chyba zapozyczyła żeby kupic ten test 😉
                                        będzie dobrze 🙂 pozdrawiam !!!

                                        Usianka i Bąbelek co chyba będzie babeczką 😉 (9.XI.2003)

                                        • Re: pytanko od starjacej do oczekujacych

                                          ja jestem prawie w takiej samej sytuacji, wczoraj 29 dzień cyklu, miałam rano robić test ale tak mnie zaczął boleć brzuch że stwierdziłam że lada moment przyjdzie małpa, ale na szczęście nie przyszła a ból minął, i tak z tymi bólami było cały wczorajszy dzień, dzisiaj nic mi nie jest oprócz tego że boli biuścik trochę po bokach,

                                          trzymam za nas kciuki, obyśmy były już podwójne

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: pytanko od starjacej do oczekujacych

                                          Dodaj komentarz

                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo