quinny speedi czy x-lander xa

Czas kupna wózka zbliża się nieubłaganie a ja w jakiej byłam kropce w takiej jestem.
Wybór mdzy dwoma wózkami został.
Przewaga na strone quinny jest taka, że ma szeroką, fajną spacerówę, będzie słuzył duługo a ja nie zamierzam kupować w przyszłości parasolki. Mam wrażenie, że dziecku będzie łatwiej do niego włazić i wyłazić a to ważne przy moim kręgosłupie.
Z kolei x-lander xa wydaje się ładnieszy i stabilniejszy na gondolę.
Oba mają pozytywne opnie, obu niestety nie mogę zobaczyć bo w mojej wsi nie ma zostaje net.

Dziewczyny jak macie jakieś doświadczenia, nawet w oglądaniu tych wózków w realu, proszę podzielcie się, będę wdzięczna…

Nie wiem nawet czy moge w tym wątku pisać jakby cos to prosze o przerzucenie;)

20 odpowiedzi na pytanie: quinny speedi czy x-lander xa

  1. ja zastanawiam sie nad xa, ale po obejrzeniu, tez nie na żywo, tylko w katalogu, waham sie miedzy x1 a x3…

    zależy mi na stabilnych i duzych kołach, bo wiadomo wieś, zima i brak chodników nie sprzyjaja

    • Zamieszczone przez wrednykot
      ja zastanawiam sie nad xa, ale po obejrzeniu, tez nie na żywo, tylko w katalogu waham sie miedzy x1 a x3…

      Kurcze ja też tak patrzyłam na te modele, bo róznica cenowa jest spora, znacznie tańsze od xa

      • już nawet w moim przypadku nie chodzi o cene, ale jak sie tym trzem modelom przyjrzalam, to xa ma bardziej ruchome(jezeli tak mozna nazwac)kola

        • Mam dokładnie ten sam dylemat, biorę pod uwagę te dwie firmy. Chcę kupić komplet – stelaż na trzech kołach, gondole i fotelik. Mam czas do lipca na decyzję. Mąż mnie namawia na 4 kołowy bo podobno na krawężnikach 3-kołowce są mało stabilne. Gdybym nie była ograniczona kasą i zdecydowałabym się na 4-kołowy to brałabym ten , myślałam też o takim . Jak nie wyrobię z kasą to kupimy pewnie ten . Im więcej czasu spędzam na allegro tym mniej zdecydowana jestem…..

          • Ciapka moje zdanie zna 😀

            Zamówiłam już sobie x-landera x3,nie tylko ze względu na duże pompowane koła, ale także za stabilną jazdę 🙂 Quinny podoba mi się tylko wizualnie, wcale aż tak dobrze sie nim nie jeździ, zwłaszcza 3kołowym, koleżanka ma i już nie raz prowadziłam małą 🙂

            • Zamieszczone przez rorita
              Ciapka moje zdanie zna 😀

              Zamówiłam już sobie x-landera x3,nie tylko ze względu na duże pompowane koła, ale także za stabilną jazdę 🙂 Quinny podoba mi się tylko wizualnie, wcale aż tak dobrze sie nim nie jeździ, zwłaszcza 3kołowym, koleżanka ma i już nie raz prowadziłam małą 🙂

              Rorita ale mialas mozliwosc sprawdzenia jak sie prowadzi x3??

              • Ja w prawdzie też jestem na etapie wyboru i skłaniam się do x-landera xq, albo coneco v4.

                • Zamieszczone przez wrednykot
                  Rorita ale mialas mozliwosc sprawdzenia jak sie prowadzi x3??

                  wrednykotku tak 😀 Pojeździłam sobie nim w sklepie i to dłuższą chwilę, zresztą w MamaiJa pytając sprzedawcę, który wózek by polecił i który najczęściej jest kupowany to wskazał właśnie na x-landera 😀

                  • Zamieszczone przez rorita
                    wrednykotku tak 😀 Pojeździłam sobie nim w sklepie i to dłuższą chwilę, zresztą w MamaiJa pytając sprzedawcę, który wózek by polecił i który najczęściej jest kupowany to wskazał właśnie na x-landera 😀

                    dzięki:)
                    tez musze wypróbowac w sklepie:)

                    • Zamieszczone przez wrednykot
                      dzięki:)
                      tez musze wypróbowac w sklepie:)

                      Dziewczyny, wiadomo że lepiej wypróbowac wozek w sklepie niż wcale tego nie zrobić ale jak macie możliwość wypróbowania wozka w terenie (bo np kolexanka jakaś ma), to jest to zdecydowanie lepszy pomysł. Po sklepie bez obciążenia to każdy wózek jedzie gładko i lekko i to nie sztuka. Gorzej w terenie z obciążeniem w realnych warunkach użytkowania.

                      • Ja tylko napiszę, że jeżdżenie po sklepie nijak się ma z codzinnym użytkowaniem. Nietety miałam okazję się przekonać
                        ale coż nieraz nie ma wyjścia i innej możliwości wypróbowania

                        co do tym wózeczków to niestety nie miałam okazji prowadzić

                        • Mi z początku baaardzo podobał się Quinny buzzy, koleżanka ma i wizualnie jest na prawdę śliczny 🙂 Byłam nim oczarowana do momentu jego prowadzenia Strasznie nie wygodny i ciężko się prowadzi, zwłaszcza po naszych chodnikach, chociaż w sklepie też się mnie nie słuchał 😀 Mam nadzieję, że jeśli chodzi o x-landera nie będę żałowała swojej decyzji 🙂

                          • pytałam o to już w wątku dot gdańska, ale może wiecie która sieć sklepów z wózkami oferuje możliwość np sprawdzenia czy stelaż wózka mieści się do bagażnika, albo np przymiarki fotelika do auta?? czytalam w necie ze są sklepy które oferują taką możliwość ale nie podano jakie.

                            • Lalenka mi się wydaje, że jak poprosisz sprzedawcę to każdy z Tobą wyjdzie i przymierzysz do autka. Nie sądzę aby robili z tego problem

                              • Zamieszczone przez aruga
                                Lalenka mi się wydaje, że jak poprosisz sprzedawcę to każdy z Tobą wyjdzie i przymierzysz do autka. Nie sądzę aby robili z tego problem

                                oj właśnie okazuje sie że nie wszędzie. Różne są tłumaczenia – że szef zabrania, że nie można…że sie pobrudzi… Może po prostu nie każdemu sie chce wyjść przed sklep z klientem. Niektórzy sprzedawcy to myślą że jak sobie pojade wózkiem po sklepie dwa metry tu i tam to już extra, ale mnie to nie wystarcza. Jestem tym “bardziej wymagającym” klientem 😀

                                • ja dzisiaj kupilam x-landera xa:)
                                  super:)
                                  przynajmniej po próbach sklepowych:)
                                  jaki bedzie w praktyce okaze sie:)

                                  • mi dzisiaj kurier dostarczył x-landera x3 🙂 Jestem zajarana jak gwizdek i już nie mogę się doczekać kiedy bobo będę w nim woziła 😀

                                    • Ja kupiłam x-landera:)

                                      • Zamieszczone przez rorita
                                        Mam nadzieję, że jeśli chodzi o x-landera nie będę żałowała swojej decyzji 🙂

                                        Tez kupiłam x-landera, i tez mam nadzieje, że będę zadowolona:):):) Ale ja musze poczekac jeszcze 3 mies., aby sie przekonac:)

                                        • U mnie tez x-lander xa – miałam okazję go wczoraj pomacac i pojeżdzieć jest super 🙂

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: quinny speedi czy x-lander xa

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general