rada tej ktorej udalo sie:)

dziewczyny ja tez bardzo dlugo staralam sie o dzidziusia.
zrobilam juz pierwsze kroki w leczeniu (badania specjalistyczne ;)). okazalo sie jednak ze mam duza nadzerke i tym trzeba zajac sie w pierwszej kolejnosci. byla na tyle duza ze wymagala interwencji chirurgicznej, wiec planowanie dzieci musialam odlozyc w czasie. operacja powiodla sie. zaraz pozniej postanowilismy wyjechac. wtedy niestety, a dzisiaj na szczescie pojechalismy z ludzmi ktorych ja nieznosilam. cale wakacje zajeta bylam klotnia ze znajoma i zupelnie zapomnialam o tym nieudanych probach zajscia w ciaze. miesiac po powrocie test ciazowy pokazal mi dwie kreski !!!. moja radosc nie miala konca:).
takze moja rada jest jedna dlugi urlop podczas ktorego zajmiecie sie czyms zupelnie innym niz myslenie o tym co boli. a wtedy napewno sie uda!!!
trzymam za was kciki szczesliwa,,ciezarowka”

3 odpowiedzi na pytanie: rada tej ktorej udalo sie:)

Dodane ponad rok temu,

Re: rada tej ktorej udalo sie:)

Masz rację 🙂
Ślicznego dzidziusia Ci zyczę 🙂

[Zobacz stronę]

marti1 Dodane ponad rok temu,

Re: rada tej ktorej udalo sie:)

megania,

Nie wiem ile się starałaś ale gratuluję zaciążenia i życze powodzenia!

Marti z aniołkiem i wielką nadzieją

zuzanna Dodane ponad rok temu,

Re: rada tej ktorej udalo sie:)

tak..tak..stanowczo..luz..to..polowa..sukcesu!!
pozdrawiam!

Zuzanna

Znasz odpowiedź na pytanie: rada tej ktorej udalo sie:)

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
kremy do twarzy z retinolem
Wlasnie dowiedzialam sie od kolezanki, ze nie wolno uzywac... bo powoduja wady plodu i ze wyczytala to w w jakiejs ksiazce... Wpadlam w wpanike, bo jako starsza mamusia...uzywam systematycznie.....
Czytaj dalej
Polecam
Krem Ziołoleku Linomag dla dzieci do...
rąk :-) do pupy się nie nadaje ale na moje spierzchnięte dłonie-rewelka, dodam że żadne cuda nie pomagały te drogie i te tanie,a ten krem stosuje raz dziennie na noc
Czytaj dalej