radosc dwie kreski

dziewczyny przed chwila zrobilam test i wyszly dwie kreski ta druga kreska srednio rozowa widac ja ciesze sie

Edited by maja32 on 2005/01/22 14:42.

17 odpowiedzi na pytanie: radosc dwie kreski

  1. Re: radosc dwie kreski

    Gratulacje życze spokojnej ciąży z zdrowego pięknego dzieciątka, dbaj o siebie
    Pozdrawiam

    1 cykl starań
    Aga i aniołek (10.12.2003)

    • Re: radosc dwie kreski

      Bardzo sie ciesze razem z Toba, GRATULACJE

      aneczka gg 7543153
      [Zobacz stronę]

      • Re: radosc dwie kreski

        Maja !
        gratuluje 2 kreseczek. szkoda, ze nie zrobilas testu rano, przy pierwszym moczu – tak jest najlepiej. ale i tak fajnie, jak wyszlo pozytywnie !!!!!
        gratulacje !

        Maja i Adaś (19.05.2004)

        • Re: radosc dwie kreski

          gratuluje!!!!!!!!!!

          • Re: radosc dwie kreski

            dzii dziewczyny mam pytanie jezel mam dwie kreski to musze powtorzyc jeszcze raz bo nieiwem jestem szczesliwa teraz do lekarza

            • Re: radosc dwie kreski

              testu nei musisz powtarzac jak sa dwie kreski to sa dwie i juz:)
              teraz zapisz sie na wizyte do lekarza a lekarz juz Ci wszystko powie co i jak
              powodzenia i uwarzaj na siebie!

              • Re: radosc dwie kreski

                S E R D E C Z N E

                G R A T U L A C J E !!!!!!!!

                • Re: radosc dwie kreski

                  dzieki fajne jestescie

                  • Re: radosc dwie kreski

                    Gratuluję :o)) Spokojnego oczekiwania :o)

                    NUŚKA + dwa Aniołki

                    • GRATULACJE!!!

                      To cudowne uczucie prawda? Gratuluję!

                      • Re: radosc dwie kreski

                        Serdeczne gratulacje Maju

                        rrenya & donum Dei

                        ps. Jeśli termin wypada na wrzesień to zapraszam na oczekujące, oficjalnie się odmelduj na wrześniowym wątku

                        • Re: radosc dwie kreski

                          Gratulacje !!! spokojnej ciąży, dbaj o siebie i o brzuszek,
                          ja w piątek zrobiłam test i tez zobaczyłam 2 kreseczki, według moich obliczeń chyba jestem wrześniówką a ty??
                          pozdrawiam
                          i jeszcze raz życzę spokojnej ciązy

                          • Re: radosc dwie kreski

                            Spozniam sie bo nie mialam dostepu do netu ale oczywiscie serdecznie gratuluje:))

                            • Re: radosc dwie kreski

                              Gratulacje! Zycze spokojnej ciazy.

                              • Re: radosc dwie kreski

                                dzieki wam wszystkim juz jestem umowiona na wizyte 31 stycznia jade

                                • Re: radosc dwie kreski

                                  Hej!
                                  Serdeczne gratulacje. Zapraszam do oczekujących i życzę zdrówka.
                                  Pozdrawiam – Ania.

                                  • Re: radosc dwie kreski

                                    maja, super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moje gratulacje!!!!!

                                    ami7
                                    [Zobacz stronę]

                                    Znasz odpowiedź na pytanie: radosc dwie kreski

                                    Dodaj komentarz

                                    Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                    Logo