reklamacja ?

Przepraszam, że piszę tutaj, ale wiadomo, najwięcej właśnie tutaj osób zagląda a mi zależy na szybkiej odpowiedzi…

Tydzień temu kupiłam dziecku kurteczkę, taką jesienną. Dzisiaj ubraliśmy ja po raz pierwszy, bo właśnie się ochłodziło, ale na spacerze zobaczyłam, że kurteczka ta się ciągle rozpina. Zamek niby jest sprawny bo się zapina bez problemy ale nie ma takiej blokady, żeby się nie rozpinał w związku z czym dziecko chodziło w rozpiętej prawie do połowy kurteczce. Uznałam, że w takim przypadku pojedzi8emy wymienić tą kurtkę bo przecież nie po to kupowałam jesienną kurtkę żeby dziecko chodziło w niej rozpięte. Niestety w sklepie dowiedziałam się, że zamki nie podlegają reklamacji a poza tym wszystkie te kurteczki maja właśnie takie rozpinająe się zamki (!!!)
Ja tu czegoś nie rozmumiem? Przecież kupując kurtke z zamkiem chyba mogę przypuszczać, że on się jednak będzie zapinał i będzie zapięty…?!
Czy ktoś wie, czy na pewno w takim przypadku już nic sie nie da zrobić? Czy naprawdę nie mogę reklamować tej kurtki? Odpowiedzcie proszę,
Iwona i Haneczka

Iwona i Haneczka (ur.12.12’02)

1 odpowiedzi na pytanie: reklamacja ?

  1. Re: reklamacja?

    Musiałabyś sprawdzić dokładnie ale wg Kodeksu Cywilnego jest 7 dni na zwrot towaru do sklepu bez podawania przyczyny. Niestety nie mam w domu KC i nie mogę tego potwierdzić na 100%.

    Ewa i Zosia (20.08.2003)

    Znasz odpowiedź na pytanie: reklamacja ?

    Dodaj komentarz

    Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
    Logo