roczek Karolka

jestem u rodzicow na obiedzie …niech zyje wygoda hihi…(maz w pracy buuuu)
dostalam smsa..nie to zebym zapomniala ….
KAROLEK PLUTO MA DZISIEJ ROCZEK!!!!!!!!!!!

karolku…juz po raz drugi dzisiaj…a moge jeszcze pare razy hihi skladam ci najserdeczniejsze zyczenia duzo duzo szczescia,milosci,radosci z zycia(ktore na pewno bedzie radosne!!!)niebolesnego zabkowania,zadowolenia z rodzicow (hihi)usmiechow szczerbatych do mamy i taty,wielkiej milosci i wilekich pieniedzy,zeby droga ktora idziesz byla prosta…
caluski …..a ja pamietam jak twoja mama ubrala cie w najgorsze upaly w skarpetki hihi…
umuka nam to zycie….szybko

AUTOR:SZALONA MATKA 17 MIES EWUŚKI Z PRAWIE PELNYM UZEBIENIEM :0)

21 odpowiedzi na pytanie: roczek Karolka

lea Dodane ponad rok temu,

Re: roczek Karolka

Serdeczne życzenia dla Karolka i pozdrowienia dla Czarnej 🙂

Lea i Mateuszek (14.03.03)

beka Dodane ponad rok temu,

Re: roczek Karolka

Rowniez dolaczamy sie do zyczen. Zeby Karol mial zawsze usmiech na buziaczku 🙂

Kaska i Jakub (11.05.2003)

Dodane ponad rok temu,

Re: roczek Karolka

O matko! rzeczywiscie!!!
STOOOO LAT, stoooooo lat itd…
wspanialych prezentow, tortu i gosci!!!!
spelnienia marzen i usciski ode mnie, od Marysi, od moich kotow i wszystkiego naj naj najlepszego!!!

Gaba i Marysia (10 miesięcy!)

izuncia Dodane ponad rok temu,

Re: roczek Karolka

kurcze, kawaö chlopa z tego Karolka:)))!!! 100 lat, 100 lat…..
duzo zdrowia, miekkiego ladowania:)), samych pogodnych dni, sluchajacych:)) rodzicow no i wszystkiego tego czego zycza sobie roczne szkraby:))!!!

pozdrawiam
iza i fabianek (07.10.2002)

gwiazda Dodane ponad rok temu,

Re: roczek Karolka

Życzymy 100 lat i samych pogodnych dni !!!

Marta i Anastazja (04.01.03)

Dodane ponad rok temu,

Re: roczek Karolka

oczywiście się dołączam :)))
(pierwszy post jaki przeczytałam na forum brzmiał “pluto urodziła Karolka”)

Karolku, życzymy Ci dużo zdrowka, pięknych prezentów i grzecznych rodziców :)))

[i]Ewa i Krzyś (6 i 1/2 mies.)

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: roczek Karolka

Ja tez pamietam te skarpetki hihihi

Wszystkiego Najlepszego Karolku 🙂

smoki i Dawidek (9 miesięcy i 1/2!)

aniaaa Dodane ponad rok temu,

Re: roczek Karolka

My też dołączymy się do życzeń dla Karolka.
Duuuużo uśmiechu na codzień.

Aniaaa i Sebcio (17.03.03)

kas Dodane ponad rok temu,

Re: roczek Karolka

Wszystkiego najlepszego Karolku z okazji roczku i jednego dnia

Kaśka mama Zuzanki (16.10.2002)

kiuik Dodane ponad rok temu,

Re: roczek Karolka

wszystkiego najlepszego karolku!!! 🙂

kiuiczycaZjasiemUboku (21.02)
[Zobacz stronę]

julia Dodane ponad rok temu,

Re: roczek Karolka

ja też doskonale pamiętam “Pluto urodziła Karolka”
a to już rok
łomatko

Karolku ciocia Tołdi życzy przyłancza się do najserdeczniejszych życzeń i przekazuje całuchy od Ignasia :))

100lat!!!!

Inaśkowa mama(9m)

Dodane ponad rok temu,

Re: roczek Karolka

Karolku! Wszystkiego najlepszego – najlepszych zabawek, najlepszych autek i jak najmniej kłopotów z rodzicami 😉

Kaśka z Natusią (15 miesięcy 🙂

pluto Dodane ponad rok temu,

Re: roczek Karolka

Karolek bardzo dziekuje za życzenia ….i pragnie oświadczyć, że nie urodził się 22 ale 25 czerwca !!!!!Hi,hi……ale z Was gapy……..hi,hi……..

Na ponowne zyczenia czekamy jutro

Julka z nieciążowym brzuszkiem i Karolek, który jutro będzie miał roczek !!!!!!!!!

Dodane ponad rok temu,

Re: roczek Karolka

Zycze Ci Dnia Urodzin który przyniesie to, co najlepsze
– cieple usmiechy, pogodne mysli i nadzwyczajne szczescie.
Zycze Ci Dnia Urodzin tak milego jak tylko milym byc moze ten Dzien
– spedzony w otoczeniu pelnym milosci, przyjaciól i rodziny

[i] Asia i Julia (10.5 m-ca)

gosiek Dodane ponad rok temu,

Re: roczek Karolka

i my nieco spóźnione dołączamy się do najlepszych życzeń dla Karolka- jak dmuchanie świeczki- udało sie ????
:)))

Gosiek i Tamara ur.10.05.02.
/

Dodane ponad rok temu,

Re: roczek Karolka

Gosiu, nie spóźniłaś się – z tego co pamiętam Karolek ma DZISIAJ roczek :-))))

Kaśka z Natusią (15 miesięcy 🙂

pluto Dodane ponad rok temu,

Re: roczek Karolka

Jako jedyna dobrze pamiętasz hi,hi………..Karolek dziękuje za zyczenia……………

Julka z nieciążowym brzuszkiem i Karolek, który jutro będzie miał roczek !!!!!!!!!

Dodane ponad rok temu,

Re: roczek Karolka

O, przepraszam też pamiętam! Najlepszego!!!!!!!!

Duża buźka dla dużego niuńka!

Ewelina i Ola (20.03.03)

kleeo Dodane ponad rok temu,

Re: roczek Karolka

Dolaczam sie do zyczen, Karolku- sto lat!!!


kleeo i Natalia (ur.26.07.02)

pluto Dodane ponad rok temu,

Re: roczek Karolka

Dziekujemy ………….

Julka z nieciążowym brzuszkiem i Karolek, który jutro będzie miał roczek !!!!!!!!!

Dodane ponad rok temu,

Re: roczek Karolka

Smoki też wie 🙂

Kaśka z Natusią (15 miesięcy 🙂

Znasz odpowiedź na pytanie: roczek Karolka?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
MAM W DOMU WAMPIRA!!!!!!!!!!!!
Tak tak wychowuje WAMPIRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wampir ten zwie sie Justynka i wysysa ze mnie wszelkie soki a dokładnie mówiąć mleczko!!!!!! A chodzi o to że moję piersi wołają HELP!!!!! Jak się przyssie
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
jestem na 5 min
i strasznie WAS sciskam. Zamiast od razu pisac, najpirw zaczelam czytac i juz musze konczyc wiec w skrocie: las jest piekny, Szymon ma gdzie chodzic na spacerki, Xena biega jak szalona
Czytaj dalej