Rolki

Wiem, że są tu dziewczyny szalejące na rolkach. Ja niestety nigdy nie miałam okazji choć bardzo mnie kusi. Postanowiłam młodszej siostrze (13 lat) sprawić prezent i kupić jej rolki (tak do ok 200zł)
Na allegro znalazłam coś takiego, warto coś takiego czy szukać coś innego?
Błagam o podpowiedź
Ania


Mati 14m-cy

4 odpowiedzi na pytanie: Rolki

kantalupa Dodane ponad rok temu,

Re: Rolki

Wiesz, wielkim znawca nie jestem, ale jezdza juz od dobrych 10 lat i wykonczylam trzy pary rolek i mysle, ze jak na 13-nasto latke (zakladam, ze nie jezdzi sportowo na halfpajpie i nie buja po poreczach), to calkiem fajne rolki. Tylko musisz byc pewna, ze rozmiar bedzie OK, bo nie daj Boze jezdzic w niedopasowanych.
Pozdrawiam.

pasiasta Dodane ponad rok temu,

Re: Rolki

Ja się na tym nie nam, ale mój mężuś owszem, twierdzi, że to za szybkie łożyska jak na początek, abec 5, my jeździmy na abec 3 i ja na prawdę mam problemy (ale dzieciom jazda na rolkach łatwiej idzie). Generalnie stwierdził, że cena dobra i wygladaja dobrze. Sugeruje, byś się jeszcze o łyżwy do tego zapytała, byłby komplet

[*]

lilavati Dodane ponad rok temu,

Re: Rolki

Dzięki
A czy możesz podpowiedzieć mi czy rozmiar kupuje się tak jak rozmiar buta, czy większe?
Ania


Mati 14m-cy

lilavati Dodane ponad rok temu,

Re: Rolki

No to się troszkę zaczęłam zastanawiać nad tymi łożyskami. Siostra jeździła do tej pory na rolkach takich najzwyklejszych, w których o abce nikt nie słyszał i zastanawiam się czy sobie poradzi
a o łyżwy też myślałam podpytać, co prawda w mieście którym mieszka nie ma lodowiska, no ale może kiedyś….
Dzięki
Pozdrawiam Ania


Mati 14m-cy

Znasz odpowiedź na pytanie: Rolki

Dodaj komentarz

Karmienie
Ser brie
Czy karmiąc piersia mozna jeśc ser Brie? Prosze o odpowiedź, bo coraz trudniej mi jest sie powstrzymać :) Aniuszka i Julka (08.04..2005) [img]/upload/30/90/_492254_n.jpg[/img]
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Kiedy widoczne tętno płodu?
Mam pytanie w imieniu koleżanki - kiedy pierwszy raz zobaczyłyście na USG tętno płodu? Moja koleżanka już raz poroniła, raz miała ciążę pozamaciczną i teraz bardzo się boi. Rozpoczęła właśnie
Czytaj dalej