Romans – tylko dla mężczyzn?? – gorący temat!!!

Kochane…

Tak mnie jakoś naszedł ten temat… bo gorąco… upal daje po głowie 😉

Jak uważacie – czy tylko mężczyźni romansują (bo tyle tutaj było tematów o zdradzie, zazdrości, gołych panienkach)?? Czy my mamuśki – jesteśmy święte??? Nic nam nie chodzi po głowie?? Nie rozglądamy się w parkach, sklepach, na plaży za innymi??? A może coś więcej poza głupimi myślami? Jak to jest z Wami??? Pozwalacie sobie na fantazje, czy to „grzech śmiertelny” dla Was???

pozdrowionka,
Claudia

32 odpowiedzi na pytanie: Romans – tylko dla mężczyzn?? – gorący temat!!!

  1. Re: Romans – tylko dla mężczyzn?? – gorący temat!!!

    Nie uznaję pojęcia grzechu śmiertelnego dla mnie każdy grzech to śmierć :o)

    Nie mam takiej potrzeby. To znaczy nie interesuję siefacetami (hihihhi innymi niż mój maż).
    Ale z mezem mamy coś takiego, ze lubimy popatrzeć na cos naprawdę łądnego. Tak się skałada, ze to ładnych kobiet jest więcej niz meżczyzn wiec czasami razem oglądamy sie na kobiety no i rzadko na facetów ale też :o))))

    Kiedyś stojac na przystanku widziałam prawdziwe kobiece zjawisko. Nie no nie myślcie, że cos ze mna nie tak.
    Wysiadła z koolejki skm dziewczyna poprostu piękna. Dokładnie wszyscy patrzyli sie na nia aż znikneła w drzwiach autobusu. Dosłownie piękno, majestatyczne. Rany i ona o tym wiedziała. Słuchajcie czułam jak dookoła zapada cisza i wszyscy wstrzymują oddech hihihihihi móiwę Wam ale przezycie.

    Jonatan ur.20.04.05

    • Re: Romans – tylko dla mężczyzn?? – gorący temat!!!

      Fantazje owszem, ale jestw nich miejsce tylko i wyłącznie dla mojego męża.
      Jakoś nie czuje potrzeby rozgladania się za innymi facetami, nie chodzi mi po głowie romans. Może dlatego, ze w swoim małżeństwie znajduję wszystko to, czego potrzebuję…

      Pozdrawiam

      Juleczka (Puchatek) 12.12.04

      • Re: Romans – tylko dla mężczyzn?? – gorący temat!!!

        pospisuję się pod tym co napisałaś – u mnie identycznie.

        Monika & Nina ( 19 m-cy)

        • Re: Romans – tylko dla mężczyzn?? – gorący temat!!!

          a ja lubie sie podobac i prowokować, lubie sobie popatrzec na fajnego faceta, sciągnać go spojrzeniem, lub odpowiedziec spojrzeniem na spojrzenie (usmiech) – wszystko! poprawia mi to nastrój:)
          tak samo czasem obracam się za piękną dziewczną:)

          bruni i CHŁOPAKI :

          • Re: Romans – tylko dla mężczyzn?? – gorący temat!!

            Ja jakoś nie mam potrzeby oglądania się na facetów. Kiedyś owszem, ale od kiedy mam męza i dziecko, nie mam głowy do innych. Moze dlatego, ze mąż wciąz mi się podoba 🙂

            Koralka i Dominika (05.03.2005)

            • Re: Romans – tylko dla me˛z˙czyzn?? – gora˛cy tema

              W koncu do czegos oczka mamy, a oczka czasami nacieszyc sie moga, nie tam, ze od razu trzeba zdradzac, ale popatrzec nie jest zle.

              Ania i Bianca

              • Re: Romans – tylko dla mężczyzn?? – gorący temat!!!

                Zaraz tam grzech śmiertelny pofantazjować zawsze można
                Pozdrawiam

                • Re: Romans – tylko dla mężczyzn?? – gorący temat!!!

                  Brad Pitt niby sie rozwodzi ale nadal jest jakoby poza zasiegiem….
                  i z ta zdzira Jolie sie prowadza

                  madzia i Wicia (16 miesiecy)

                  • Re: Romans – tylko dla mężczyzn?? – gorący temat!!!

                    Zgadzam się i podpisuję pod Twoim postem
                    Aśka i Bartuś

                    (24.07.04)

                    • Re: Romans – tylko dla mężczyzn?? – gorący temat!!!

                      W tej chwili uważam, że nie mam prawa nikomu się podobać (spytaj się mnie o to za jakieś -20 kg:) więc nawet mi przez myśl nie przejdzie, że z tym czy tamtym facetem to mogłabym to czy tamto.


                      Wioletta i Tomek 19 m-cy

                      • Re: Romans – tylko dla mężczyzn?? – gorący temat!!!

                        mi się wydaje że każdy zerka czasami w drugą stronę, ale grunt: nie pzregiąć.

                        Myślę, że częściej zdradzają mężczyźni

                        Julcia

                        • Re: Romans – tylko dla mężczyzn?? – gorący temat!!!

                          Kiedys czytalam, ze statystycznie czesciej – o zgrozo! – kobiety!

                          • Re: Romans – tylko dla mężczyzn?? – gorący temat!!!

                            no i jak zwykle gora kobiety;))

                            • Re: Romans – tylko dla mężczyzn?? – gorący temat!!!

                              a ja uwielbiam grzeszyc smiertelnie, uwielbiam podobac sie, kokietowac, podrywac, mieszac w meskich sercach, giac, naginac i… Nie przeginac
                              kocham swojego meza, jest super facetem, ale jakos..taka ze mnie kokietka, ale nigdy przy nim, nigdy mu tego nie robie [smmiech] lubie podobac sie facetem i sprawia mi przyjemnosc jak sie za mna ogladaja, mamuska, fajniuska z wozeczkiem poprawia mi to humor i dodaje wiary w siebie 9a czasami brak jej oj brak)
                              nie uwazam zeby to faceci czesciej zdradzali, sama znam kilku takich co i owszem i lubia skok w bok, ale znam tez kilka dziewczyn, mezatek, albo zareczonych, ktore tez grzesza ile wlezie i lubia sobie poprzeginac…tak juz ten swiat jest zbudowany. kiedys chyba w rozmowach w toku byl program o rozwodach i jedno fajne powiedzenie slyszalam, jak facet pyta sie swojego szefa czy ma sie zenic, uslyszal “zen sie wszyscy jestesmy po rozwodzie”, to bylo w kontekscie wiary w jednego partnera…tak jak ludzie sie kochaja tak i zdradzaja sie tez, oczywiscie nie wszyscy, jeessooo co by to sie dzialo wtedy
                              ale pofantazjowac…dlaczego nie, po to chyba mamy wyobraznie [amiech]

                              Doti & Dawid (22.10.04)

                              • Re: Romans – tylko dla mężczyzn?? – gorący temat!!!

                                WOW 🙂 Dobre!!! Zle zadalam w takim razie pytanie. Fantazjowanie moze tez dotyczyc innych kobiet hehe :))

                                • Re: Romans – tylko dla mężczyzn?? – gorący temat!!!

                                  Jesli Twoj maz tego nie przeczytal to niech zaluje!!!! Normalnie zona idealna z Ciebie 😉

                                  • Re: Romans – tylko dla mężczyzn?? – gorący temat!!!

                                    Kurcze, a u mnie – Jeremy Irons coraz starszy… maz mnie od nekrofilek wyzywa hehe ;)))

                                    • Re: Romans – tylko dla mężczyzn?? – gorący temat!!!

                                      He, he Doti!!!! No wiesz, nie wiedzialam ze z Ciebie taka kokietka ;))) Ladne rzeczy sie tu dowiaduje!!!! Prawdziwa kobieta z Ciebie przemowila, bo ktora nie lubi sie podobac??

                                      • “Nudna”…

                                        “Nudna” jestem:-)
                                        Nawet jak ide na ulicy i idzie jakiś facet, który np. gapi się na mnie, to zawsze nachodzą mnie myśli: “gdyby to był mój mąż to byłby fajny”. Jest nam tak cudownie ze sobą w KAŻDEJ dzidzinie naszego życia, że nie kręcą mnie za chiny inni faceci. Nudne nie?
                                        Ale ja to uwielbiam:-) I uwielbiam rozpamiętywać nasze wspólne chiwle. Aż ciarki przechodzą. Czasem mam wrażenie, że nie znamy się 8 lat, tylko miesiąc-dwa. Taki nadal żar w nas:-)
                                        Eh, chciałabym już do donku wrócić
                                        :-)))))))

                                        JoannaR i Pawełek 19.09.2003

                                        • Re: Romans – tylko dla mężczyzn?? – gorący temat!!!

                                          a co hahaha

                                          Doti & Dawid (22.10.04)

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: Romans – tylko dla mężczyzn?? – gorący temat!!!

                                          Dodaj komentarz

                                          Czy mechacenie podlega reklamacji?

                                          Zmechacony płaszcz Pod koniec października kupiłam płaszcz. Kosztował 350zł. Dla mnie był to spory wydatek. Panie w sklepie zapewniały, że płaszcz jest od dobrego producenta i jest świetnej jakości. Przyznam,...

                                          Czytaj dalej →

                                          W majtkach czy bez?

                                          Problem z tych mniej poważnych: czy pod piżamę zakładacie majtki? Ja rozumiem, że w pewnych sytuacjach to gatek się nie zakłada, ale wtedy piżamy też nie. Ale tak na codzień...

                                          Czytaj dalej →

                                          Imię Nataniel – zbyt dziwne?

                                          Bardzo podoba mi się imię Nataniel. Zastanawiam się tylko, czy dziecko nie byłoby “pokrzywdzone”. Dużo się teraz mówi, żeby nie dawać zbyt “oryginalnych” imion, bo dziecko w dorosłym życiu będzie...

                                          Czytaj dalej →

                                          Gdzie zrobić obdukcję?

                                          Przepraszam, jeśli w złym dziale. Szukam jednak szybkiej odpowiedzi, bo nigdzie nic konkretnego nie umiem znaleźć. Chodzi mi o to gdzie można i za ile można zrobić obdukcję lekarską w...

                                          Czytaj dalej →

                                          Niepokoje w rozwoju rocznego dziecka

                                          Witam wszystkie mamy, moje dziecko za tydzień kończy roczek. Mała jest ruchliwa, zaczyna samodzielnie chodzić, często się uśmiecha, ma wiele energii. Niby wszystko jest ok, jednak od pewnego czasu zaczynają...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general