Rozmiarówka H&M

Witam Mamusie!
Mam pytanie do Mam, które ubierają swoje Dzidziuchy w H&M. Nasza Amelinka urodzi się na początku maja, ja obkupiłam ją w H&M i mam wątpliwości co do rozmiarów- ich 56 jest chyba duże, a może mi się tylko tak wydaje?? Szwedzi mają podobno większe normy więc może i ciuszki robią większe? Czy potrzebne będą mniejsze ciuszki?Napiszcie, bo jak mała ma utonąć w śpiochach to jeszcze polecę i kupię na 50! Od kiedy dzidzie zaczynają nosić rozmiar 62??
Pozdrowionka!
Marta&majowa Amelka 06.05

6 odpowiedzi na pytanie: Rozmiarówka H&M

  1. Re: Rozmiarówka H&M

    Marta rozmiar 56 wystarczy ci w zupełnosci na początek, moze byc troszke zaduze, ale to tylko dlatego ze dzidzia ma raczki i nozki podkurczone, a zobaczysz zanim sie nie obejrzysz to juz bedzie rozmar 62, zazwyczaj tak okolo 2,3 miesiaca zycia, ale to wszystko zalezy jeszcze od tego o jakim wzroscie malenstwo sie urodzi.
    pozdrawiam

    Ania i Adek(10.7.02)

    • Re: Rozmiarówka H&M

      Jesli chodzi o rozmiarowke ubran dla doroslych to jest taka jak wszedzie nie odbiega od norm, natomiast ubranka dzieciece sa wieksze i to nie tyczy sie tylko tych z H&M ale wszystchich zachodnich…. nie wiem dlaczego ale niemowleta sa tu jakos takie wielkie


      Jagoda01.08.03

      • Re: Rozmiarówka H&M

        Siemka!
        Andzia, Amelka chyba nie będzie duża (w 36 tc miała 2500g), a te ciuszki z H&M (żałuj,że nie ma tego sklepu w B-stoku, ubranka są rewelacyjne!) na 56 są takie, jak ze Smyka na 62! I stąd moja obawa, że mała mi w nich zniknie!
        Pozdrówki!
        M&A

        • Re: Rozmiarówka H&M

          to wez kup z dwa kompleciki na 50, i zobaczysz jak beda dobre na dłuzszy czas to dokupisz, ale mysle ze dwa na pocztatek beda wystarczajace, bo takie dziecko szybko rosnie

          Ania i Adek(10.7.02)

          • Re: Rozmiarówka H&M

            A ja bym poczekala do porodu i wtedy jak bedzie trzeba dokupila….


            Jagoda01.08.03

            • Re: Rozmiarówka H&M

              Ja mam wrażenie, że rozmiary w H&M są po prostu PRAWDZIWE 😉
              Tzn. jeśli dziecko ma 62 cm wzrostu, to nosi ubranko w rozmiarze 62.
              Polskie ciuszki mają IMHO z reguły zaniżone rozmiary.
              Oto kilka przykładów z praktyki 😉
              – Ptysia urodziła się z długością 57 cm – w polskie ciuszki 56 kompletnie się nie mieściła (mimo, że była szczupła)
              – kiedy miała ok. 60 cm długości wymieniliśmy ciuchy na rozmiar 68, bo w śpiochach 62 nie mogła rozprostować nóżek.
              – dorosła do 65 cm i dawaj! kupować ubranka w rozmiarze 74. H&M-owe i Kappahl-owe ubranka Zuza zawsze nosiła w rozmiarze właściwym, np. body w rozmiarze 80 nosi od dość dawna do dziś (kupiłam na wyrost, kiedy miała 74 cm – przechodziła w nich chyba od października) a 80 cm wzrostu miała jakieś 2 miesiące temu (pomiar u lekarza). Teraz pewnie jest troszkę wyższa.
              Odpuściłam już sobie kupowanie polskiej bielizny dla Ptysi, bo ani nie jest tańsza, ani nie jest lepszej jakości, a to czy będzie dobra, za mała czy za duża to niezła loteria 😉

              Na wszelki wypadek kupiłabym coś mniejszego. Niedużo jednak, bo dzieci ekssspresem wyrastają

              Ptysia nosiła rozmiar 62 od urodzenia przez jakieś 3-4 tygodnie (ale to były polskie ciuchy ;)). Z USG wynikało, że w 36 tc waży 2900, a 5 tygodni później urodził się 4-kilogramowy skarb 🙂

              Beata i Ptysia (30.01.03)

              Znasz odpowiedź na pytanie: Rozmiarówka H&M

              Dodaj komentarz

              Mozarella w ciąży

              Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

              Czytaj dalej →

              Ile kosztuje żłobek?

              Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

              Czytaj dalej →

              Dziewczyny po cc – dreny

              Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

              Czytaj dalej →

              Meskie imie miedzynarodowe.

              Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

              Czytaj dalej →

              Wielotorbielowatość nerek

              W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

              Czytaj dalej →

              Ruchome kolano

              Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

              Czytaj dalej →
              Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
              Logo
              Enable registration in settings - general