rozpacz

dziewczyny, dziś rano zrobiłam test ciązowy, wyszły dwie piękne krechy, przyjeżdżam do pracy i…..plamienie, a wcześniej bóle jakby małpa przyszła. Ostatni jak byłam w ciąży, też po wykonaniu testu było tak samo i poroniłam…. Czy to może oznaczać, że znowu jest ta sama sytuacja? Jak myślicie? Jest jeszcze dla mnie jakaś nadzieja? Myślałam, że tym razem będzie wszystko ok, a tu taka wredna niespodzianka…..

6 odpowiedzi na pytanie: rozpacz

  1. Re: rozpacz

    Ja radziłabym ci sie skontaktowac z lekarzem jak najszybciej,jezeli jest coś nie tak ( oby nie !!!) to kaze ci się połozyc,przepisze jakieś leki. Trzymaj sie i daj znac co u ciebie.
    pozdrawiam
    violes

    • Re: rozpacz

      Bardzo mi przykro, że coś takiego Ci się przydażyło już po raz drugi. Często mówi sie, że przed pierwszym okresem aż do 75% ciąż nie zagnieżdza się w macicy. Nie wiem co Ci poradzić. Domyślam się, że czujesz się bardzo źle z tego powodu. Cóż, może jeszcze nie poddawaj się, idz do lekarza, może coś Ci podpowie. Może za niedługo okaże się, że wszystko jednak dobrze się skończyło… trzymam mooocno kciuki.
      pozdrawiam cieplutko

      ika

      • Re: rozpacz

        Spokojnie, ja tez mialam straszne bole jak podczas okresu i do tego plamienia, a jednak nic sie nie stalo. To byl objaw zagniezdzajacego sie jaja. Radze zebys poszla szybciutko do lekarza, moze to nic powaznego, moze wystarczy tylko solidny wypoczynek i kilka lekow.
        Pozdrawiam.

        colora + maly ktoś

        • Re: rozpacz

          witaj,
          te plamienia jeszcze o niczym nie swiadcza (rowniez plamilam na poczatku), a bole podobne do miesiaczkowych towarzysza mi od poczatku ciazy do teraz (27 tydzien),
          skontaktuj sie z lekarzem. mam nadzieje, ze wszystko bedzie ok,

          onka – 01.09.03

          • Re: rozpacz

            Witaj,
            Nie martw się na zapas…plamienie czasami oznacza impantacje… A czasami występuje w dniach spodziewanego okresu… A czasami zwyczajnie jest…i już…. Ale na to są sposoby…:-))) Uszy do góry, idz do lekarza – zobaczysz…wszystko będzie ok.
            Pozdrawiam,

            Kasia

            • Re: rozpacz

              Witaj – biegnij do lekarza….. i nie martw sie na zapas. 🙂 B.

              Znasz odpowiedź na pytanie: rozpacz

              Dodaj komentarz

              Mozarella w ciąży

              Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

              Czytaj dalej →

              Ile kosztuje żłobek?

              Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

              Czytaj dalej →

              Dziewczyny po cc – dreny

              Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

              Czytaj dalej →

              Meskie imie miedzynarodowe.

              Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

              Czytaj dalej →

              Wielotorbielowatość nerek

              W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

              Czytaj dalej →

              Ruchome kolano

              Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

              Czytaj dalej →
              Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
              Logo
              Enable registration in settings - general