Rzuca główką – martwię się

Czy są powody do niepokoju? Na szczepienie idziemy za miesiac, i wtedy spytam lekarki, bo zawsze mi to jakos umykało. Mały ma 5 miesięcy. Czasami rzuca główką na boki (np gdy się cieszy, gdy nie moze zasnac). Czy to cos zlego? Pytam, bo starszy syn tak nie robil, albo po prostu nie pamietam.

5 odpowiedzi na pytanie: Rzuca główką – martwię się

  1. Zamieszczone przez Gocha1
    Czy są powody do niepokoju? Na szczepienie idziemy za miesiac, i wtedy spytam lekarki, bo zawsze mi to jakos umykało. Mały ma 5 miesięcy. Czasami rzuca główką na boki (np gdy się cieszy, gdy nie moze zasnac). Czy to cos zlego? Pytam, bo starszy syn tak nie robil, albo po prostu nie pamietam.

    Nie wiem o jakim rzucaniu myślisz, ale Zalka czasami robiła taki jakby szybki gest nie, zaobserwowałam to kilka razy, ale nie kazali sie przejmowac i minęło

    • Moja Stephnie tez ma taki nawyk. Starsza tego nie miala ale pamietam, ze kilka lat temu ktos na forum sie martwil takim rzucaniem glowki i wtedy nie potrafilam sobie wyobrazic o jakie rzucanie chodzi. No i jak zauwazylam ze Stephanie tak lebkiem rzuca w jedna i druga strone jak sie usypia to od razu mi sie z tamtym skojarzylo… i pierwsze co pomyslalam, to to ze ja w tym zachowaniu nie widze nic niepokojacego. :p Ot dzikus maly mi sie trafil… rzucanie glowa, turlanie, walenie lebkiem w sciane, badz czolo mamy – to najwieksza radocha (dopoki nie zaboli). No i czasem tak wlasnie Stephanie siebie usypia; starsza grzebala mi we wlosach zeby zasnac… a mlodsza ma inna technike, ktora moich wlosow nie wymaga. 😉

      • Zamieszczone przez Gocha1
        Czy są powody do niepokoju? Na szczepienie idziemy za miesiac, i wtedy spytam lekarki, bo zawsze mi to jakos umykało. Mały ma 5 miesięcy. Czasami rzuca główką na boki (np gdy się cieszy, gdy nie moze zasnac). Czy to cos zlego? Pytam, bo starszy syn tak nie robil, albo po prostu nie pamietam.

        Nie wiem o jakim rzucaniu myślisz, ale Zalka czasami robiła taki jakby szybki gest nie, zaobserwowałam to kilka razy, ale nie kazali sie przejmowac i minęło

        • No wlasnie o takie rzucanie – szybkie “nie”, kilkakrotne. Moze macie racje, ze to nic takiego. Tak jak kopanie nozkami 🙂 Jak bede na szczepieniu to spytam 🙂 Dzieki!

          • po prostu rozprostowywuje mięśnie karku:) mój też tak robi- musi przed snem przecież wygodnie się ułożyć i wymościć:) pozdrawiam

            Znasz odpowiedź na pytanie: Rzuca główką – martwię się

            Dodaj komentarz

            Mozarella w ciąży

            Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

            Czytaj dalej →

            Ile kosztuje żłobek?

            Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

            Czytaj dalej →

            Dziewczyny po cc – dreny

            Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

            Czytaj dalej →

            Meskie imie miedzynarodowe.

            Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

            Czytaj dalej →

            Wielotorbielowatość nerek

            W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

            Czytaj dalej →

            Ruchome kolano

            Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

            Czytaj dalej →
            Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
            Logo
            Enable registration in settings - general