Są tu dentystki?

Dziewczyny mam problem, z mojej wczorajszej wizyty u dentysty nici.
Ale o zgrozo dziś rano jak się obudziłam poszłam zobaczyć do lustra mojego bolącego mnie od dwóch dni zęba (to jest dwójka).I dziąsło nad nim jest napuchnięte i czerwone,gęba mnie boli,,ale na zębie nie widzę ubytku.
I to co najgorsze ten ząb mi się rusza…co to może być?
dziś lecę do pogotowia stomatologicznego ale jestem przerażona,czy zęba ruszającego się da się jakoś unieruchomić?
co to za cholerstwo?

12 odpowiedzi na pytanie: Są tu dentystki?

  1. moja historia z lutego to opuchlizna obok dolnej 6, a zab zdrowy. i niestety ruszal sie. zrobiono mi rpzeslwietlenie i okazalo sie ze zab nie trzyma sie kosci. zrobioo mi pantomogram i okazalo sie, ze cierpie na zanik kosci:(

    ale nie strasze…

    • W ciazy mialam ropne zapalenie dziasel i tak mi sie ruszala jedynka :(.
      Zeba przeswietlilam i nic mu nie bylo jednak przesunal sie troche…
      Podejdz do apteki sa specjalne plukanki i zele np Corsodyl (podejrzewam, ze i tak Ci dentysta cos takiego zaleci).

      • Zamieszczone przez JoannaM.
        W ciazy mialam ropne zapalenie dziasel i tak mi sie ruszala jedynka :(.
        Zeba przeswietlilam i nic mu nie bylo jednak przesunal sie troche…
        Podejdz do apteki sa specjalne plukanki i zele np Corsodyl (podejrzewam, ze i tak Ci dentysta cos takiego zaleci).

        idę zaraz do dentysty,jej oby to było to..w każym bądz razie,żeby mi ten ząb nie wypadł!

        • Zamieszczone przez millounia
          idę zaraz do dentysty,jej oby to było to..w każym bądz razie,żeby mi ten ząb nie wypadł!

          Tez sie balam, ze mi moze wypasc ale dentystka rozwiala moje obawy :). Daj znac po wizycie.

          • Zamieszczone przez JoannaM.
            Tez sie balam, ze mi moze wypasc ale dentystka rozwiala moje obawy :). Daj znac po wizycie.

            no tak mam ropę..stety albo niestety,dostałam antybiotyk i mam sobie płukać buzię szałwią i rumiankiem..
            zrobił się stan zapalny,który trzeba wyleczyć…

            tak więc wszystko ok…obawa przed wypadniciem zęba dalej jest:)
            mimo zapewnien dentysty,że tak byc nie powinno..

            • Zamieszczone przez millounia
              no tak mam ropę..stety albo niestety,dostałam antybiotyk i mam sobie płukać buzię szałwią i rumiankiem..
              zrobił się stan zapalny,który trzeba wyleczyć…

              tak więc wszystko ok…obawa przed wypadniciem zęba dalej jest:)
              mimo zapewnien dentysty,że tak byc nie powinno..

              Czyli jednak zapalenie :). Oby szybko przeszlo i obawy tez ;).

              • i od stanu zapalnego moze sie ruszać? nie wiedzialam ze jest taka możliwość

                • Zamieszczone przez Reginka
                  i od stanu zapalnego moze sie ruszać? nie wiedzialam ze jest taka możliwość

                  taaaaak,mnie się jeszcze rusza…
                  ja też byłam zdziwiona

                  • Zamieszczone przez Reginka
                    i od stanu zapalnego moze sie ruszać? nie wiedzialam ze jest taka możliwość

                    Niestety i straszne to uczucie tym bardziej jak w wyobrazni widzisz siebie juz bez tej jedynki czy dwojki na przedzie

                    • Zamieszczone przez JoannaM.
                      Niestety i straszne to uczucie tym bardziej jak w wyobrazni widzisz siebie juz bez tej jedynki czy dwojki na przedzie

                      haha ja już szukałam cen “koronek” i implantów.
                      No i zastanawiałam się kto mi da L4,tak żebym do pracy nie musiała chodzić do czasu aż coś mi tam dentysta wstawi:)

                      • Nieraz mi się śni, że na przodzie któryś ząb mi się rusza. Straszne uczucie…. Zdrówka zębowi życzę 🙂

                        • Zamieszczone przez millounia
                          haha ja już szukałam cen “koronek” i implantów.
                          No i zastanawiałam się kto mi da L4,tak żebym do pracy nie musiała chodzić do czasu aż coś mi tam dentysta wstawi:)

                          A ja w ciazy bylam i pewnie nic nie moglabym przez jakis czas zrobic

                          I ciagle mi ta piosenka po glowie chodzila

                          Znasz odpowiedź na pytanie: Są tu dentystki?

                          Dodaj komentarz

                          Mozarella w ciąży

                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                          Czytaj dalej →

                          Ile kosztuje żłobek?

                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                          Czytaj dalej →

                          Dziewczyny po cc – dreny

                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                          Czytaj dalej →

                          Meskie imie miedzynarodowe.

                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                          Czytaj dalej →

                          Wielotorbielowatość nerek

                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                          Czytaj dalej →

                          Ruchome kolano

                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                          Czytaj dalej →
                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                          Logo
                          Enable registration in settings - general