..sie naczytałam i panikuję …help help…

otóz, jakis tydzien temu Natalka miała w nocy temp 39, obnizyłam, przez dzien było tylko 37, a na wieczór juz wcale, poniewaz ciut narzekała na brzuszek, stwierdziałam ze to pewnie od brzuszka, i wszystko wróciło do normy az do wczorajszej nocy… znów temp 39… obnizona, teraz w granicach 37-38, jest marudna ale w normie… zadnych innych objawów, w przychodni kazano czekać a w razie czego wezwac lekarza, [ponoc panuje u nas ospa i odradzają wizyty w przychodni] ok

a ja naczytałam się ze… gorączka bez objawów to albo :

– trzydniówka [podejrzewam…]
– zapalenie układu moczowego
– śródmiąższowe zap. płuc…
– wyłażące zęby [jakos nie wyczułam rozpulchnionego dziąsła – zreszta czy przy zębach moze być taka temp??.]
– zapalenie gardła [normalnie chociaz mniej je i pije, więc chyba nie..]

poniewaz moje doświadczenie chorobowe jest bardzo małe proszę o radę… podniescie na duchu bo… same znacie tą bezsilność…ech… co to moze być…???
pozdrawiam…

Ola z Natalią- 2.06.2003

15 odpowiedzi na pytanie: ..sie naczytałam i panikuję …help help…

  1. Re:..sie naczytałam i panikuję…help help…

    U nas byla tem i zadnych innych odznak choroby jak Jerema mial reakcje alergiczna- gardlo bylo nieciekawe i uszy tez- udalo nam sie uchronic przed antybiotykiem.

    Jeremi04.03.2003Pola22.10.2004

    • Re:..sie naczytałam i panikuję…help help…

      u nas tez było dziwnie
      dwa dni goraczka, lekki kaszelek i katarek
      potem dwa dni nic – dziecko zdrowe
      i znowu kaszel bardzo silny tym razem bez goraczki
      osłuchowo cały czas czysty, a kaszel coraz mocniejszy
      teraz daje antybiotyk i nie wiem co dalej – jutro ide osłuchać (choc on cały czas miał czysto)

      Anies i Wojtuś (23.07.2003)

      • Re:..sie naczytałam i panikuję…help help…

        Hm… w moim mieście obecnie jest “inwazja” anginy. Zaczyna się tylko gorączką, trwa nawet kilka dni. Później zaczyna boleć gardło i dziecko zaczyna kasłac okropniście. To u nas.
        Ja natomiast na pewno robiłabym Tyśce od razu badanie moczu bo dzidzia moja ma refluks ukł. moczowego.

        Pozdrawiam.

        • Re:..sie naczytałam i panikuję…help help…

          U nas kiedyś tak było, gorączka bez innych objawów. Okazało się że to gardło, ale Maja nie umiała powiedzieć, że ją boli.
          Jak boli ją brzuszek to może być angina, może być jej niedobrze właśnie przez to.

          Martyna i Maja ur. 17.07.2003

          • Re:..sie naczytałam i panikuję…help help…

            u nas tez tak bylo.. i nic sie nie okazalo… goraczka przeszla a nic dodatkowego sie nie wyklulo – mocz ok, gardlo tez – wiec u nas to chyba byly jak zwykle zeby….
            a moze problem z uszkiem? u Zuzy niby cos tam jest (lekki stan “kataralny”) ale przy zebach ona zawsze tak ma…
            duuuzo zdrowka dla Was i cierpliwosci dla Mamy 🙂

            emalka i Zuza

            • Re:..sie naczytałam i panikuję…help help…

              śródmiąższowe co??? Matko kochana naprawdę się naczytałaś. Ja kiedyś zaczęłam czytać i wyszło mi, że Bartek ma krup, co naturalnie okazało się nieprawdą.
              A nie masz jakiegoś zaufanego lekarza, który może przyjść do domu i Cię uspokoić?? Ja zawsze tak robię.

              Pozdrawiam

              bianka i Bartuś (05.12.2003)

              • Re:..sie naczytałam i panikuję…help help…

                Zrobiłabym dla pewności badanie moczu…
                A jesli nic nie wyjdzie spodziewałabym sie ząbka:)
                I nie czytaj już nic więcej:)

                Ada 21m!
                ps.friko.pl

                • Re:..sie naczytałam i panikuję…help help…

                  My mielismy podobna sytuacje. Adas w poniedzialek wieczorem dostal goraczki ponad 39 stopni. Obnizalam, ale ciagle nawracala. Udalo mi sie ja wyeliminowac dopiero we wtorek rano. Po poludniu poszlismy do lekarza i okazalo sie, ze maly ma zapalenie gardla. Dala nam leki do stosowania i juz jest dobrze. A i Adas tez jadl raczej normalnie. Ja radze jednak udac sie do przychodni. Nam pani doktor powiedziala, ze jakby wrocila znow goraczka to trzeba podac antybiotyk. Ale cale szczescie obylo sie. Moze zajrzyj malej do gardelka i zobacz czy nie jest czerwone. Jakby bylo to mozesz zastosowac TANTUM VERDE. U nas sprawdzil sie rewelacyjnie. I najlepsze jest to, ze Adas przychodzi co jakis czas, zeby mu psiknac :))
                  Mam nadzieje, ze malenka szybko dobrze sie poczuje.

                  Pozdrawiam :))

                  Monika, Adaś i

                  • Re:..sie naczytałam i panikuję…help help…

                    nam przy kazdej goraczce i bez innych objawow choroby lekarz zaleca zrobic bad ogolne moczu
                    mysle zrob, nie zaszkodzi a moze cos podpowie
                    ja zawsze robie tez posiew – ale mam powod bo agniesia przeszla juz zapal. ukl mocz wiec teraz wole dmuchac:)

                    trzydniowka – to bylaby goraczka przez ok 3 dni, a Ty piszesz ze tydz temu i teraz — wiec to chyba wyklucza trzydniowke, chyba ze wtedy to np bylo od brzuszka a teraz np ta trzydniowka

                    przy zebach – calkiem mozliwe takie goraczkowanie, choc u nas zeby wychodzily i wychodza zupelnie bezobjawowo

                    Agniesia 7.07.02 +Adrianek 3.01.04

                    • dzięki

                      dzięki dziewczyny,
                      temperatura jest nadal – zbijana, teraz moja bidula spi. lekarz kazał czekac do 3 dni jesli nie będzie zadnych objawów a pozatym fakt ze w kazdej chwili moze przyjechac mocno mnie uspokaja…
                      badanie moczu raczej zrobię, dla swiętego spokoju
                      trzymajcie kciuki
                      pozdrawiam

                      Ola z Natalią- 2.06.2003

                      • Re: dzięki

                        Ola! u nas było to samo… Najpierw 3 dni wysoka temperatura…i nic poza tym, gardło czyste, osłuchowo ok., kupki też w porządku, badanie moczu też nic nie wykazało…tylko temperatura… Na obniżenie dawałam mu na noc paracetamol, bo wieczorem gorączka była nawet 39.5C. Po 3 dniach przeszło.Dodam,że przy gorączce 38.6C Marcel szalał i bawił się jakby mu nic nie było (???), tylko nic nie chciał jeść….. Po tygodniu znowu to samo…identycznie…znowu badania…i nic….po 3 dniach przeszło….i po następnych 7 dniach “znalazłam” u Marcela dwie dolne piątki…które się już prawie przebiły…i zaczął normalnie jeść od tego momentu…..więc moze to ząbki?
                        Zdrówka życzymy dla Natalii!

                        monika i marcel (03.03.03)

                        • Re:..sie naczytałam i panikuję…help help…

                          podejrzewam trzydniówke.
                          ale uwaga, Filipa wysypało dopiero po 4 dniach!


                          Ala i Filipek
                          ur 29.07.2003

                          • Re:..sie naczytałam i panikuję…help help…

                            To ja dodam tylko na temat zebow, moze byc wysoka temperatura przy zebach i wtedy mniejszy apetyt itd.

                            Asia i Oliwierek 14.01.2004

                            • Re:..sie naczytałam i panikuję…help help…

                              Stawiam albo na trzydniówkę albo zakażenie ukł.mocz. Przeraialiśmy jedno i drugie.

                              LESZCZYNKA,Mati,Natka i Emi.

                              • Re:..sie naczytałam i panikuję…help help…

                                Ala miala przez tydzien do 39 st, przez dwa dni pojedyncze wymioty i nic wiecej – osuchowo czysto, gardlo czyste brak kaszlu i kataru, nie chciala nic jesc. Zbijalismy temperature i poilismy. W nastepnym tygodniu okazalo sie ze 3 zebiska wylazly (jedna czworka i dwie trojki) i kolejne dwie trojki prawie sie przebily (prawie bo stanely na kolejny tydzien czy poltora i dalej dopiero isc zaczely)

                                ps naszej kuzynce do 39,5 temp dochodzila a utrzymywala sie dosc wysoko przez kilka dni przy jednej piatce…

                                Toeris, Ala(14/09/03) i zielone swiatlo

                                Znasz odpowiedź na pytanie: ..sie naczytałam i panikuję …help help…

                                Dodaj komentarz

                                Mozarella w ciąży

                                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                Czytaj dalej →

                                Ile kosztuje żłobek?

                                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                Czytaj dalej →

                                Dziewczyny po cc – dreny

                                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                Czytaj dalej →

                                Meskie imie miedzynarodowe.

                                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                Czytaj dalej →

                                Wielotorbielowatość nerek

                                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                Czytaj dalej →

                                Ruchome kolano

                                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                Czytaj dalej →
                                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                Logo
                                Enable registration in settings - general