skąd brać czas

dziewczyny… od dłuzszego czasu trapi mnie pewne pytanie-skąd bierzecie czas na to by siedzieć przed komputerem, mnie brakuje czasu (jestem tu sporadycznie), mam bardzo grzeczną cóeczkę, jednak obowiązki w domu (sprzątanie, gotowanie itp.)ograniczają mi mozliwość śledzenia forum na bieżąco, pragnę podkreślić że mąż bardzo dużo mi pomaga więc nie jest tak że wszystko jest na mojej głowie! Podajcie przepis jak robić żeby znaleść czas na wszystko.Czy “przesiadywanie” przed komputerem nie odbija się na wizerunku domu, na opiece nad dzieckiem?może ktoś wam pomaga……..ciekawe? nie chcę oczywiście żadnej z Was urazić, pytam z ciekawości.

Edited by smoki on 2003/02/05 10:16.

26 odpowiedzi na pytanie: skąd brać czas

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: skąd brać czas

Oczywiscie ze odbija sie na wizerunku domu!!!
Ja nie sprzatam a i nie gotuje codziennie tylko raz na dwa dni (i moge to robić jak Dawid siedzi na krzesełku i patrzy).
Uważam, że matka nie jest robotem domowym i troche relaksu też jej sie należy, bo przeciez opieka nad dzieckiem to etat 24 godzinny a nie 8 godzinny jak ten męża! Ja relaksuje się przed komputerem jak Dawid spi, to są moje godziny. Sprzataniem może zając się mąż a jak “nie da rady bo jest zmęczony” to nie bedzie posprzatane. Trudno. Kiedyś harowałam jak wół kosztem własnego snu i nikt tego nie doceniał, po prostu było ładnie i czysto. Tylko sprzatając samemu mozna docenic ile pracy wkłąda w to zona. Tak samo tylko opiekując się dzieckiem na przykład przez cała sobotę moj maz doszedl do wniosku ze to nie taki “milutki odpoczynek” jak myślał……

PS. Prosze zmniejsz zdjecie przy podpisie. Takie duze spowalnia ładowanie się Forum zwłaszcza u osób które maja modem i płacą za kazda minutę……..

Pozdrowienia
smoki i Dawidek
(prawie 5 miesiecy!)

mama-asia Dodane ponad rok temu,

Re: skąd brać czas

Ja pracuje na pol etatu i dzieki temu mam czas na forum :-). Mowie powaznie – jak szef sie nie kreci po pokoju, wchodze na forum. Jak wchodzi do pokoju, przelaczam sie np. do Worda lub Corela i robie cos firmowego.

Mama Asia i Weronika (2 lata 5 miesiecy)

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: skąd brać czas

hihi ale ja takich pracownikow tępiłam….. hihihi

Pozdrowienia
smoki i Dawidek
(prawie 5 miesiecy!)

mama-asia Dodane ponad rok temu,

Re: skąd brać czas

Totez dlatego nie chwale sie tym przed szefem. :-)szczegolnie przed duzym (ale jak on jest w firmie, to ja nie mam czasu pojsc siusiu, nie mowiac juz o forum – jutro wraca :-((. Natomiast maly szef jest bardziej tolerancyjny, poza tym prawie do nas nie zaglada do pokoju, wiec mi sie udaje.
Ale nie mysl, Smoki, ze ja nic nie robie w firmie. Zawsze firmowe sprawy zalatwiam na pierwszym miejscu. Tylko nie zawsze pokazuje szefowi, ze mam wolny czas.

Mama Asia i Weronika (2 lata 5 miesiecy)

Dodane ponad rok temu,

Re: skąd brać czas

Masz sliczną dziewczynkę.
Czasu u mnie to brakuje, zanim wstaniemy z Michalem zjemy śniadanie i posprzątamy to jest 12, siadam do komputera gdy on idzie spać w południe i przychodzi nocka. Wciągu dnia nie mogę, obiad muszę ugotować, pranie, spacer, zabawa z dzieckiem. Nie mam sumienia odmówić dziecku czytania książeczek czy układania z nim klocków, kiedy stoi jak ta sierotka i klepie mnie w nogę i krzyczy mam da mama da. Gdy był mniejszy dużo spał czasu było więcej.
Wieczorem też różnie bywa, mąż pracuje przy komputerze nie moge mu blokować. Ale staram się zawsze tak obowiązki rozplanować aby znależć czas na rozrywkę jaką jest forum np. dzisiak przychodzą moi rodzice i juz przygotowałam sobie stertę prasowania,aby jak już pójdą wskoczyć na pogawędkę.

Ania mama Michałka (23.10.01)

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: skąd brać czas

Wiem wiem…. tylko ze jednak to jest czas, za ktory firma Ci płaci….. Nie chce cie krytykować ale u mnie były właśnie takie zasady. Prywatne maile ok ale nie siedzenie przy bramkach do SMSow, Forach dyskusyjnych, IRC czy gg. Ja sie nie dawałam nabrac na szybciutkie przełączenie ekranu. Jak ktos miał czas na prywate ( a zwykle jednak w ciągu dnia uzbiera się tego godzinka- dwie -trzy,,,,,,) to znaczy ze mógł dostać nowe zadanie hihi Cudow nie ma jezeli jest praca to ktos musi ja zrobic i lepiej zeby pracowali wszyscy rowno niz ci, ktorzy akurat nie interesuja sie internetem mieli za to cierpiec…. W zgledem siebie stosowałam dokładnie te same zasady żeby było uczciwie 🙂 Jak chciałam poszalec na sieci to zostawałam po godzinach… (teraz raczej to rozwiazanie nie wchodzi w gre bo bede biegła do Dawidka)

Pozdrowienia
smoki i Dawidek
(prawie 5 miesiecy!)

Dodane ponad rok temu,

Re: skąd brać czas

Masz sliczną dziewczynkę.
Czasu u mnie to brakuje, zanim wstaniemy z Michalem zjemy śniadanie i posprzątamy to jest 12, siadam do komputera gdy on idzie spać w południe i przychodzi nocka. Wciągu dnia nie mogę, obiad muszę ugotować, pranie, spacer, zabawa z dzieckiem. Nie mam sumienia odmówić dziecku czytania książeczek czy układania z nim klocków, kiedy stoi jak ta sierotka i klepie mnie w nogę i krzyczy mam da mama da. Gdy był mniejszy dużo spał czasu było więcej.
Wieczorem też różnie bywa, mąż pracuje przy komputerze nie moge mu blokować. Ale staram się zawsze tak obowiązki rozplanować aby znależć czas na rozrywkę jaką jest forum np. dzisiaj przychodzą moi rodzice i juz przygotowałam sobie stertę prasowania,aby jak już pójdą wskoczyć na pogawędkę do Was.

Ania mama Michałka (23.10.01)

marzena1 Dodane ponad rok temu,

Re: skąd brać czas

ZMNIEJSZĘ NAPEWNO, PRZEPRASZAM NIE POMYŚLAŁAM O TYM, DZIĘKI ZA ODPOWIEDŹ

marzena1 Dodane ponad rok temu,

mniejsze zdjęcie

Smoki – takie zdjęcie może być?

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: mniejsze zdjęcie

zobacz na zdjecie na przyklad u ajax albo czarnej takie jest ok 🙂

Duze zdjecia wstawiamy do dzialu “Nasze dzieci”

Pozdrowienia
smoki i Dawidek
(prawie 5 miesiecy!)

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: skąd brać czas

kochana…….wstaje o 6 rano…daje Ewie jesc ,sprzatam i bawie sie z nia jednoczesnie..potem szybko na zakupy robie zupke ewie ..i ona idzie spac..spi okolo godziny czasem wiecej wiec ja siedze sobie przed komputerem i pije kawe (to taki moj relaks )..potem robimy razem obiad bawimy sie troszke sprzatamy..potem przygotowania do kapieli i okolo 20 Ewa spi..a wtedy ja lece do lodowki nastawiam pranie i siedze (az pralka skoczy prac) potem mycie i spamnie i tak od nowa…ogladam tylko wiadomosci i teletubisie acha..i Alfa (ewa go uwielbia)

Asia mama 13 miesiecznej Ewy

westa Dodane ponad rok temu,

Re: skąd brać czas

Ja korzystam z komputera siostry. Przychodze do mamy on szczęśliwa że jest wnusia mała zostaje”sprzedana” a ja siadam do komputera. Właczam tylko mlekowite gdy mała jest głodna. I tak wszyscy są szczęśliwi Mama bo zajmuje sie wnusia a ja bo moge sobie pogadać na forum i polatac po internecie. I odpoczywaja mi ręce bo nie mam siły jej juz nosić!!!!!!

Westa i Justyś

ziunka Dodane ponad rok temu,

Re: skąd brać czas

tak miedzy nami smoki. Ja jestem tez szefe dla kogos, ale mi jako podwladnemu nie placa za nadgodziny, a zapieprzam, ze hohoho ( w tym m-cu 20 nadgodzin), dlatego nie widze nic zlego jak w czasie pracy wskocze na forum…..

pozdrawiam.
Nie badz taka surowa dla swoich pracownikow…..
ziunka i kuba

Ziunka i Kuba (07kwietnia 2002)

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: skąd brać czas

Smoki chyba nadaja sie do wykopalisk arheologicznych…..
Ja po prostu przykladam do pracownikow taka sama miare jak do siebie a ja po prostu nie potrafie tak robic, tak samo jak nie potrafiłam jezdzic tramwajami na gapę…..
Wykopaliska… po prostu wykopaliska……..

A nadgodzin nikt u mnie nie ma. No chyba ze wyjatkowo ale zawsze te godziny mozna odebrac sobie w inny dzien albo uzbierac wiecej i miec caly dodatkowy dzien wolny.

Z pracą to od strony szefa wyglada tak, ze rozne rzeczy maja swoje terminy, za ktore odpowiada szef. Jak inni nie zrobia to po prostu ida do domu i najwyzej boja sie “dywanika” a ja wtedy musze siedziec do nocy i robic to sama, bo niestety mnie moj szef rozlicza z tego czy cos jest zrobione czy nie.
Na poczatku siedzialam po nocach i pracowalam ale odkad jest szlaban na prywate w czasie pracy jakos wszycy ze wszytkim zdazaja – cuda, po prostu cuda!
Przykladowo jezeli zawalilibysmy termin to w gazecie zamiast materiału promocyjnego pojawiło by sie białe poł strony…. fajnie prawda?
To taka praca i ktos przyjmujac sie tu wiedzial jak to wyglada.

Moze jestem surowa ale przynajmniej uczciwa bo postepuje sama tak jak wymagam tego od innych. I to jest ok – tak mi sie przynajmniej wydaje…….

To tak z tej “drugiej strony”

Pozdrowienia
smoki i Dawidek
(prawie 5 miesiecy!)

ziunka Dodane ponad rok temu,

Re: skąd brać czas

to w takim razie moze mnie u siebie zatrudnisz?????????

pozdrawiam

ziunka

ps. ja nigdy nie mam czasu na odbior nadgodzin. Poza tym nie wyglada to ladnie jak to sie robi. Wiec precz z nadgodzinami!

pozdrawiam

Ziunka i Kuba (07kwietnia 2002)

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: skąd brać czas

Dlatego nikt nie odbiera ich oficjalnie – to taka umowa miedzy nami 🙂

PS . Chcialabys pracowac tam gdzie nie pozwalaja siedziec na Forum ???????????? :)))))

Pozdrowienia
smoki i Dawidek
(prawie 5 miesiecy!)

setka Dodane ponad rok temu,

Re: skąd brać czas

hihi, czarna, pierzesz w lodowce?:))))))))

Klaudia z Karolką (8 i pół miesiąca), ktora wreszcie zaczęła jeść!!!!

pati68 Dodane ponad rok temu,

Re: skąd brać czas

Ja chcę tak pracować!!!

Gdybym była kierownikiem, pewnie tępiłabym tak samo. Dostaje białej gorączki kiedy ktoś się zwyczajnie op…. a stwarza pozory osoby niezwylke zapracowanej a lizidupstwo to jego chleb powszedni.
A już ziemnaiki mi w piwnicy gniją i scyzoryk się w kieszeni otwiera, jak te wszystkie baby i chłopy-cioty ciumkają do siebie w imieninki, przynoszą ciasteczka i zrzucają się na prezenciki. Cofa mnie na samą myśl.

p.s. ziunka, to nie było do Ciebie. Mam na mysli wszystkie poprzednie moje prace i niektórych ludzi tam “pracujących”

Pati i 3,5 m. [Zobacz stronę]

mama-asia Dodane ponad rok temu,

Re: skąd brać czas

Smoki, u mnie jest troche inna specyfika. Ja nie mam terminow. Po prostu danego dnia mam cos do zalatwienia, zalatwiam, a potem mam troche czasu dla siebie. Pewnie, ze zawsze jest cos do zrobienia w firmie (chocby posprzatanie na biurku), ale tu niestety nie jestem krysztalowa. Faktem jest,ze nigdy nie zawalam spraw firmowych, zawsze nimi zajmuje sie najpierw.
A drugi fakt to taki, ze moj szef, choc jest calkiem przyzwoity nigdy jeszcze mi nie zaplacil dodatkowo, gdy np. jechalismy do Krakowa na negocjacje i wstawalam o 5 rano, a wracalam do domu po 21.00

Mama Asia i Weronika (2 lata 5 miesiecy)

pluto Dodane ponad rok temu,

Re: skąd brać czas

Smoki….ja np. w godzinach pracy też nie siedzę na forum……….i też nie uznaję takich rozrywek w miejscu pracy….ale……rzeczywistośc jest taka, że wszyscy to robią….nie upilnujesz wszystkich………..nie ma się co łudzić…….

Julka kulka i 7 miesięczny Karolek

Znasz odpowiedź na pytanie: skąd brać czas

Dodaj komentarz

STRATA DZIECKA
ciąża po poronieniu
czesc wszystkim! Moją pierwsza ciaże poroniłam w 4 tygodniu, nie zażywałam wtedy żadnych lekarstw. Póżniejsze badania wykazały,że przyczyna był spadek progesteronu.przeżyłam to cięzko, jak wiekszosc kobiet.Po pół roku zaczęliśmy sie
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
pytania
Jestem nowy na liscie i bede przez najblizszy czas meczyl Was pytaniami. Dowiedzielismy sie ze zona jest w ciazy, ok. 3 tydz. i w zwiazku z tym moje pytania (nie smiejcie sie
Czytaj dalej