skąd się biorą…e-booki

Nie idzie mi, rzecz jasna o caly proces tworczy, ale o miejsce w sieci,gdzie elektroniczne ksiazki mozna znalezc i khm, khm, “nabyc”.
Skad macie, dzieweczki swoje pokazne zbiory? Poprosze o sypniecie adresikami. Obiecuje, ze tajnych nikomu nie zdradze. Wylacznie sama wkorzystam:D

Ola i dzieciaki (9, 6, 1)

4 odpowiedzi na pytanie: skąd się biorą…e-booki

  1. Re: skąd się biorą…e-booki

    Ja zdecydowana wiekszosc mam z Osiolka . A czesc po prostu z wyszukiwarki 😉

    • Dzieki

      Dzięki, Dagmaro:)
      Pędzę sprawdzać osiołka. Kilkakrotnie próbowałam coś ciekawego wygooglać, ale na hasło “e-book” wyskakiwało mi stron mnóstwo i to baaardzo dziwnych (w tym gołe stwory:D), a przy telekomunikacyjnym pakiecie sprawdzanie na piechotę zrównoważy kosztami zakup papierowej książki.
      Pozdrawiam.

      Ola i dzieciaki (9, 6, 1)

      • Re: Dzieki

        Do osiolka bedziesz potrzebowac specjalny program do pobierania. Jezeli nie masz, a poza tym nie masz stalego lacza, to jak tylko znajdsziesz jakas ksiazke dla siebie, to daj mi cynk a ja ci ja sciagne i podesle 🙂
        A w Googlach sprobuj bez myslnika. [Zobacz stronę] masz troszke wynikow.

        • Glupsza niz osiol

          Pozmagalam sie z osiolkiem, tzn. zarejestrowalam sie tam bardzo oficjalnie i… nadal nic z tego nie rozumiem. Czarodziejskie znaki przy tytulach nic mi nie mowia:(
          Wybacz, ze tak namolnie Ci tu gledze, ale moze podeslesz mi prosta instrukcje do sciagania?
          Dzieki za cierpliwosc.
          Pozdrawiam.

          Ola i dzieciaki (9, 6, 1)

          Znasz odpowiedź na pytanie: skąd się biorą…e-booki

          Dodaj komentarz

          Mozarella w ciąży

          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

          Czytaj dalej →

          Ile kosztuje żłobek?

          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

          Czytaj dalej →

          Dziewczyny po cc – dreny

          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

          Czytaj dalej →

          Meskie imie miedzynarodowe.

          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

          Czytaj dalej →

          Wielotorbielowatość nerek

          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

          Czytaj dalej →

          Ruchome kolano

          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

          Czytaj dalej →
          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
          Logo
          Enable registration in settings - general