sklep dla niemowląt- KATOWICE

Cy znacie jakiś fajny sklep z ładnymi ciuszkami dla niemoląt w Katowicach? lub w pobliżu Katowic? Jeżeli tak, proszę podajcie jakiś namiar.
Z góry dziękuję, Justyna- mama majowa.

5 odpowiedzi na pytanie: sklep dla niemowląt- KATOWICE

  1. Re: sklep dla niemowląt- KATOWICE

    Mnie podobaja sie ciuszki w 5,10,15 w Geancie. Jest jeszcze b.fajny sklep Ene Due Rabe w okolicach ronda mikolowskiego, chyba jest na ul. Wincentego Pola (jak wyjezdzasz z Katowic kolo AWFu w kierunku Mikolowa to w wiezowcach po prawej stronie).

    Ola K. (termin 11.06.2003)

    • Re: sklep dla niemowląt- KATOWICE

      1) Boboland, ul. Wojewódzka (tam zawsze znajdę ciuszki z najnowszej kolekcji TupTup
      2) Ala ma kota, ul. Jankego (Ochojec)
      3) Ene due rabe, ul. Wincentego Pola
      4) Gemo (koło Geanta – rewelacyjne francuskie ciuszki 🙂
      5) Smyk, CHorzów, ul. Wolności

      Kaśka z Natalką (11 miesięcy!)

      • Dziękuję

        Bardzo Wam obu dziękuję za podanie mi adresów tych sklepów. Od mojej przyjaciółki z Pszczyny wiem, że firma TUP TUP ma bardzo ładne i dobrej jakości ubranka. Jeszcze raz, serdeczne dzięki.
        Pozdrawiam, Justyna- mama majowa.

        • Re: sklep dla niemowląt- KATOWICE

          Ja polecam z calego serca sklep na Ochojcu (obok LO nr 5)…Ala ma kota… jest naprawde duży wybór wszystkiego..ciuszki łóżeczka wózki… No wszystko… i miła obsługa…właśnie tam wybieram sie na zakupy… wprawdzie mam juz troszke rzeczy ale to wlasciwie tylko dla pocieszenia oka 😉 prawdziwe zakupy dopiero przede mną :-)))

          Weronka (termin 6.06.03)

          • Cześć, znam fajny sklep z Tychów co prawda internetowy ale można zrobić np. tak jak ja i zamówić przez internet, a potem odebrać bezpośrednio żeby nie płacić za przesyłkę. Bardzo fajny z ciuszkami i wszystkimi akcesoriami dla dzieci (nawa usunięta przez Moderatora )
            Pozdrawiam

            Znasz odpowiedź na pytanie: sklep dla niemowląt- KATOWICE

            Dodaj komentarz

            Mozarella w ciąży

            Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

            Czytaj dalej →

            Ile kosztuje żłobek?

            Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

            Czytaj dalej →

            Dziewczyny po cc – dreny

            Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

            Czytaj dalej →

            Meskie imie miedzynarodowe.

            Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

            Czytaj dalej →

            Wielotorbielowatość nerek

            W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

            Czytaj dalej →

            Ruchome kolano

            Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

            Czytaj dalej →
            Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
            Logo
            Enable registration in settings - general