skutki uboczne przy YASMINELLI?

Od 11 dni biorę Yasimnellę – i okres mi się nieskończył… 🙁 nie jest to ostre krwawienie a takie plamienie ciemnobrązowe… innych objawów brak…. moja gin jest niedostępna dlatego pytam tu, miałyście tak?
Jak na tym ma polegac ich antykoncepcyjnośc – że jestem wyłączona z “używania” to ja dziękuję… może można to odtawic tak teraz po wzięciu 11 tabletek??? Poradźcie coś.

13 odpowiedzi na pytanie: skutki uboczne przy YASMINELLI?

2308 Dodane ponad rok temu,

Ja po yasminelli dostawał okres co tydzień, albo 3 dni przerwy i znów. Lekarka powiedziała mi, że mają dla mnie za mało hormonów i przpisała yasmine. Myślę, że u ciebie jest podobnie. Ja wzięłam do końca opakowanie i potem bez przerwy zaczęłam nowe opakowanie yasmine.
Teraz jest OK.

ewa25 Dodane ponad rok temu,

Ja przy pierwszym opakowaniu miałam plamienia, własnie takie jak opisujesz. Skończyły się po miesiącu. Teraz jest już ok, a biorę Yasminelle od roku.

nunak Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ewaizosia:Ja przy pierwszym opakowaniu miałam plamienia, własnie takie jak opisujesz. Skończyły się po miesiącu. Teraz jest już ok, a biorę Yasminelle od roku.
czyli brałas dalej 21 tabletek… plamienia miałaś do mkońca opakowania?? i po odatwieniu znowu właściwy okres? i potem już było oki???

nunak Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez karabella:. Ja wzięłam do końca opakowanie i potem bez przerwy zaczęłam nowe opakowanie yasmine.
Teraz jest OK.

bez przerwy powiadasz…. No to by mi pasowało….. bo mam juz dośc….
spróbuję jednak lekarkę namierzyc….

ewa25 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Nunak:czyli brałas dalej 21 tabletek… plamienia miałaś do mkońca opakowania?? i po odatwieniu znowu właściwy okres? i potem już było oki???

Dokładnie tak. Ja zaczęłam brać Yasminelle zaraz po zakończeniu karmienia i lekarz uprzedzał że mogą być plamienia nawet przez miesiąc. Gdyby nie przeszło po 1 opakowaniu miałam się do niego zgłosić.

nunak Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ewaizosia:Dokładnie tak. Ja zaczęłam brać Yasminelle zaraz po zakończeniu karmienia i lekarz uprzedzał że mogą być plamienia nawet przez miesiąc. Gdyby nie przeszło po 1 opakowaniu miałam się do niego zgłosić.no dobra to poczekam….. ale mój M już strzela z nosa na te plamienia i nie może się doczekac….

ewa25 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Nunak:no dobra to poczekam….. ale mój M już strzela z nosa na te plamienia i nie może się doczekac….

Ja miałam tak samo… Na dodatek wyjeżdżaliśmy własnie na urlop i miało być tak miło… A tu z przytulanka nici. Ale na szczęście to mija. A poza tym nie mam do tych tabletek żadnych zastrzeżeń – nie przytyłam, nie mam bólu głowy, libido nie spadło – same pozytywy

ewa25 Dodane ponad rok temu,

Jeszcze sobie coś przypomniałam : gin powiedział że gdyby zaczęło się plamienie mogę spróbować łyknąć jeszcze jedną tabletkę (ja biorę rano więc dodatkową łyknęłam wieczorem). W moim przypadku to nie pomoglo ale podobno czasami pomaga.

nunak Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ewaizosia:Ja miałam tak samo… Na dodatek wyjeżdżaliśmy własnie na urlop i miało być tak miło… A tu z przytulanka nici. Ale na szczęście to mija. A poza tym nie mam do tych tabletek żadnych zastrzeżeń – nie przytyłam, nie mam bólu głowy, libido nie spadło – same pozytywy
no mi libido tez nei spada jak narazie – chce mi się ale ten teges nieestettycznie jakoś….. ja to nawet schudłąm… aż się dziwię….

moni2003 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ewaizosia:Ja przy pierwszym opakowaniu miałam plamienia, własnie takie jak opisujesz. Skończyły się po miesiącu. Teraz jest już ok, a biorę Yasminelle od roku.
ja tak miałam jak wróciłam do tych tabl po przerwie 2 miesiecznej… bite 4 tygodnie takiego plamienia… mi lekarz powiedziała że to normalne… teraz jest ok…

cat Dodane ponad rok temu,

Ja tak nie miałam przy Yasminelle.
Ale miałam tak przy innych tabletkach i po 3 tygodniach takich plamień wkurzyłam się i przestałam brać. Moze i nie powino się tak robić, ale ja miałam dość i uznałam, że widocznie nie są dla mnie. Po krótkiej przerwie zmieniłam tabletki właśnie na Yasminele.

nunak Dodane ponad rok temu,

plamienie trwało 16 dni………:( ale teraz już dobrze…
zobaczymy jak będzie po okresie…….

arkek Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Nunak:plamienie trwało 16 dni………:( ale teraz już dobrze…
zobaczymy jak będzie po okresie…….

Ja jak pierwszy raz brałam te tabletki to takie plamienie miałam przez cały miesiąc, potem krwawienie z odstawienia i potem już wszystko było ok. Poźniej miałam dłuższą przerwę w ich braniu i jak znów zaczełam to plamienie miałam przez ok tydzień i do teraz ok.

Z moich znajomych wiekszośc miała takie plamienia przez pierwszy miesiąc a potem bez żadnych skutków ubocznych.

Znasz odpowiedź na pytanie: skutki uboczne przy YASMINELLI?

Dodaj komentarz

Mam z dzieckiem taki problem
STarsza dwulatka i noworodek ??
Dopiero wrocilam ze szpitala i juz widze ze jest problem. Mala przezywa pojawienie sie malego intruza w domku. Jak sie zachowywac zeby przeszla to najlagodniej. Na razie mityguje meza, zeby nie
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Pediatra z CM LIM
Dziewczyny nie wiem gdzie umieścić to pytanie... więc umieszczam TU ;) Szukam dobrego pediatry (ew. pediatra/alergolog) z Centrum Medycznego LIM w Warszawie. Od stycznia firma przenosi nas do LIM-u i szukam info
Czytaj dalej