Sky Club ogłosiło upadłość

Taaak a my w piątek wróciliśmy z 2 tygodniowych wczasów z tym biurem.

Niestety moi znajomi w sobotę polecieli z nimi na Rodos na 2 tygodnie:(
Cały czas czekam na info od nich 🙁

Strona 2 odpowiedzi na pytanie: Sky Club ogłosiło upadłość

1. tala,gdyby znajomi zostali bez dachu nad glowa to pisz do mnie-postaram sie pomoc

To nie bądź

Jasne, że w Polsce można spędzić wczasy, ale chyba nie oto chodzi – nic nigdy nie zobaczyć, nie pokazać dzieciom…..

Oj bez przesady, moje pierwsze zagraniczne wakacje spędziłam z M po studiach. Całe dzieciństwo wyjeżdżaliśmy w Polskę i zobaczyłam mnóstwo wspaniałych miejsc. I nigdy nie ubolewałam z tego powodu….

Z biurami podróży zawsze jest jakieś ryzyko, my lataliśmy różnie – raz triada, raz itaka, wezyr. Europa na własną rękę, też z dzieckiem. Niestety co roku zdarzają się upadłości agencji turystycznych, przeważnie ktoś się do tego mocno przykłada…

To nie bądź

Pozwól, że się podpisze:).

“Życie to wielka księga, a człowiek, który nie podróżuje, czyta tylko jej jedną stronę” św Augustyn

Ronda dzieki!

• Zamieszczone przez ztforka

Dopóki nie wyjeżdzałam też tak myslalam;) w sumie obojetne mi to bylo..

• Największe chamstwo jest takie że oni wiedzieli że upadną już co najmniej na tygodnie wstecz – przecież takie rzeczy nie dzieją sie z dnia na dzień.

Wtedy pojechaliśmy jeszcze na lotnosko, bo babka z BP nic nie wiedziała że Open Travel upadł i wmawiała nam że to niemożliwe, że na pewno ktoś nam zrobił głupi kawał
            Ci którzy mieli pieniądze szli piętro niżej do Biura podróży i wykupywali lot na za 2-3 h i lecieli na wakacje – my musieliśmy wrócić do domu i poczekać rok na pieniadze

To nie bądź

Masz racjęTyle że oprócz zwiedzana i pokazywania dzieciakom ciekawych miejsc oprócz opalania pływania itd. trzeba także tam dolecieć, gdzieś mieszkać no i oczywiście wrócić do domu -:)
              Jest jeszcze jedno rozwiązanie
              Zamiast wydawać kilka tysięcy zeta biurom które następnie bankrutują, to ja, (jakbym oczywiście miała tyle pieniędzy)wyjechałabym na własną rękę:tzn sama kupiła bilet i opłaciła pobyt w hotelu. Wiem że mnie zaraz wszyscy zakrzyczą że to nie to samo, że się tyle nie zobaczy Tak, ale jest to wykonalne i naprawdę można odpoczywać, a nie martwić się tym, czy mnie wyrzucą z hotelu, jak ja wrócę do domu, i wreszcie: czykiedy odzyskam własne ciężko zarobione pieniądze.
              A swoją drogą jest to ciekawe zjawisko. Już od jakiegoś czasu w czasie wakacji słychać o bankrutujących biurach, a mimo to ludzie nadal kupują chyba owczym pędem zorganizowane wczasy zagraniczne, a potem przeklinają wszystko i wszystkich na czym świat stoi.
              Ja zastanowiłabym się sto razy, zanim bym się zdecydowała na taki ryzykowny zakup.
              To tyle w tym temacie z mojej strony, życzę wszystkim udanych i bezproblemowych wczasów zagranicznych

Jest jeszcze jedno rozwiązanie

A gdzie byłaś za granicą?

• Ale teraz przy pracy, dzieciach, stresie nie wyobrazam sobie wakacji w PL, nie odpoczelabym;)[/QUOTE]

Ja od wielu lat jeżdżę z dzieckiem na wakacje po Polsce, zawsze wracamy zadowolone i wydajemy o wiele mniejsze pieniądze niż na zagraniczne wojaże.

• Poza tym biuro ogłosiło upadłość z dnia na dzien, wiec raczej nie ma mowy o ” owczym pędzie” Raczej czuje żal, że sama nie wyjeżdzasz ale moze sie myle

• Zamieszczone przez Mamá
                      A gdzie byłaś za granicą?

Napisałam: jakbym miała takie pieniądze

niestety( a może dla mnie stety) nie zarabiam takich pieniędzy, więc i może dlatego, jak przychodzą wakacje to nie mam nerwów związanych z wakacyjnymi wypadami

• Zamieszczone przez ada410

No wlasnie to lepiej nie gdybaj;). Bo nie wiesz o czym piszesz. I nikt nie mowi o nerwach, przeciez temat dotyczy biura ktore oszukalo ludzi, ukrywajac swoja sytuacje i oglaszajac z dnia na dzien upadlosc..

Nie chcę być złośliwa, ale najlepiej na wczasy jechać do naszego pięknego kraju. Przynajmniej nikt nikogo nie wyrzuci z hotelu ani nie będzie trzeba koczować na lotnisku

oj nieprawda

my jeździmy na branżowe wyjazdy integracyjno-szkoleniowe grupą około 50 osób jakieś trzy, cztery razy w roku
                            zawsze jeździmy do Polski

raz jeden w czerwcu tego roku pokusiliśmy się załatwiać to na własna rękę bez biura i znaleźliśmy super obiekt nad jeziorem czorsztyńskim

wszystko dograliśmy telefonicznie, mailowo, umowy obiegły kurierem
                            i finał był taki, że na trzy dni przed wyjazdem wszystko stanęło pod znakiem zapytania, bo dzierżawca obiektu miał już wypowiedziana umowę przez właściciela, który nic nie wiedział, że na weekend zjeżdża mu do ośrodka pełne obłożenie

gdyby nie całkowity fuks i szczęśliwe zżadzenie losu )za długo by pisać o szczegółach) to byśmy przyjechali, klamkę w hotelu zamkniętym na głucho pocałowali i tyle by było z wyjazdu

także i w Polsce nic pewnego nie masz

• Zamieszczone przez ada410

Jest jeszcze trzecia strona medalu.
                              Można tez od czasu do czasu gdzieś pojechać/polecieć i dawać w ten sposób nie tylko sobie odpocząć, ale i innym zarobić.
                              Biura podróży, firmy sprzedające oferty zatrudniają sporo ludzi.

A oszust może się zdarzyć wszędzie, w polskim hotelu też.
                              W ubiegłym roku chyba była taka akcja, że ludzie na potęge wynajmowali pokoje przez internet w Zakopanem (?), w budynku, który nie istnieje.
                              Da się w Polsce? Oczywiście 😉

• Zamieszczone przez M&

co najmniej od zamknięcia roku obrotowego bilansem czyli dużo wcześniej

• Zamieszczone przez Mamá

Tyle ze rok w rok słyszymy o kolejnym bankrutującym biurze podróży
                                  I tak jak napisała @Mamá: szkoda naszych słów. Każdy ma chyba swój rozum, swoje pieniądze i postępuje wg własnego sumienia.
                                  Miłych wakacji

• jest jeszcze maly szczegol-cenaa pokoju wynajmowanego w hoteluu na wlasna reke jest o wiele wyzsza niz to co placimy przez biuro podrozy!
                                    troche podrozowalam od dziecka, ale wlasciwie od niedawna odkrywam piekno Polski-jest bardzo roznorodna, piekna i moim marzeniem jest aby co roku wyjechac przynajmniej na tydzien ‘w Polske’ (oprocz wcczasu zagranicznych gdzie najbardziej cenie beach bary :p i pelne slonce).

• Zamieszczone przez Fasolada

BaaardzoCi dziękuję za chęci :Buziaki:
                                      Na szczęście ich hotel jest opłacony, mogą w nim zostać.
                                      Wylot będą mieli prawdopodobnie w sobotę.

Zamieszczone przez ztforka

Kiedyś zwiedzało się tylko Polskę i jasne, że było fajnie. Mało tego ja nadal jeżdżę na Mazury, w Tatry czy nad polskie morze, ale jeśli mam możliwość
                                      to chcę zobaczyć również inne kraje.
                                      ada410 -na oszustów możemy natknąć się wszędzie. Jadąc nad polskie morze może zepsuć Ci się samochód lub mieć wypadek, nie przewidzisz pewnych spraw.
                                      No ale Ty nie masz nerwów związanych z wakacjami – gratuluję.

• Zamieszczone przez ada410

i ja od wielu lat jeżdżę na wczasy w Polsce i nie wydaję mniejszych pieniędzy niż za granicą, jeżdżę bo lubię polskie morze
                                        na zagraniczne wydaję tyle samo kasy, różnica dla mnie taka, ze tam pogoda pewna i nie ma tego czegoś co lubię – klimatu Bałtyku 🙂
                                        każdy jeździ tam gdzie lubi

• Zamieszczone przez dąbro7
                                          bardzo kiepsko a raczej Triady już nie ma, ogłosiła upadłość jakieś dwa miesiące temu

a wcześniej systematycznie przez kilka miesięcy przenosiła aktywa na SkyClub
                                          właśnie

chyba musze poprostowac nieco jako ze pracowalam dla obu firm i znam nieco sytuacje od podszewki – niejednokrotnie zreszta pisalam na forum ze moze to nienajlepszy pomysl wybierac sie gdziekolwiek z ze SkyClubem w tym sezonie.

Sky Club byl touroperatorem Triady od 17 wrzesnia 2011 kiedy to Triada nie dostala gwarancji ubezpieczeniowych – wczesniej juz SkyClub nabyl prawo poslugiwania sie marka Triada – trzecia marka jest/byl Terramare i tworzyly konsorcjum. WIec Triada jako taka nie mogla oglosic upadlosci bo nie byla osobna jednostka tylko miala wlasciciela poslugujacego sie nazwa handlowa.

Wlascicielem firmy SkyClub jest ten sam czlowiek ktory mial wczesniej Open Travel – a obecnie juz otworzyl nowe biuro Netto Travel bodajze