~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka ;) ~*~

A dziś takie różne, starsze i nowsze 🙂

~*~

Przyłapany na gorącym uczynku 😉

~*~

~*~

~*~

~*~

Basenowo – podwórkowo 🙂

~*~

~*~

~*~

~*~

~*~

~*~

~*~

~*~

a tak nam Kubuś padł pewnego razu po kąpieli podczas wycierania 🙂 Tatuś przebrał go w piżamkę odłożył do łóżeczka, a Młody ani drgnął 😉

~*~

~*~

~*~

Minki mojego słodziaka 🙂

~*~

~*~

~*~

~*~

Owoce to coś co Kubuś lubi bardzo 🙂

~*~

~*~

i przygoda z truskaweczką 🙂

~*~

~*~

No i trochę siostry oczywiście 🙂

~*~

~*~

~*~

Przedszkolne występy

~*~

~*~

~*~

~*~

~*~

tu już po występie z koleżanką 🙂

~*~

~*~

~*~

~*~

To tyle na dziś 🙂 Pozdrawiamy 🙂

~*~

Agnieszka &


www.dzieciaczki.prv.pl

67 odpowiedzi na pytanie: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka ;) ~*~

lilavati Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉

Rany jak cudze dzieciaczki szybciutko rosną 🙂 Maluch już śmiga na nóżkach Oleńka w przedszkolu 🙂 Z wielką przyjemnością obejrzałam co u Was słychać

Ania & Mati & Wojtek

kejti03 Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

Kochana synek Ci wydoroślał,że hoho, a Oleńka spoważniała! To kolejny dowód na to jak czas szybko leci 😉
Fajne foteczki!

KaSia&

daga-j23 Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉

Już niedługo rok Ci skończy Kubuś, ale ciągle ma ten swój uśmiechnięty wyraz twarzy, taki „kubusiowy” po prostu i jest fajny chłopczyk! Córka też śliczna dziewczynka, w przedszkolu daje sobie radę, oboje są pociechą mamusi, co? 🙂 Pozdrawiam!

Dagmara i drugie w październiku

kaktus Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

Jak Oleńka dojrzale wygląda! Powazna panna już ;)) a Kubus słodki figlarny młody przystojniak

effcia Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

młoda też już tak buszuje. wczoraj przyłapałam ją na gmeraniu w dvd:))))
Kubek w koszuli bosssski!!!
i sobie właśnie uświadomiłam, że nie pokazałam Franka na przedszkonych występach!

Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉

piekna dzieciarnia!!!
K. jest bardzo powazny – taki typ urody – taki meski 🙂
a O. jest po prostu sliczna!!!!

Ania i Oliwka

Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

Kubuś do taty chyba podobny, a Ola to cała Ty 🙂
słodziaki oboje, świetne masz dzieciaczki

Monika i
Nina (3.5)

bastet Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉

Aga, zdjecia jak zwykle sliczne 🙂

szalenie lubie Was ogladac

Aga,Szymek,Jula

gosia Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

Śliczna królewna i przystojny książe. Fotki jak zawsze z bajki

kama9 Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

Spawdziwy z niego slodziaczek!!!
A jego minki-Cudo!!
U nas Oliskowym hitem w jego wieku też dvd bylo i karta w dekoderze ;))
Oleńka śliczna pannica.
Poprosimy częściej!!

Kamila&

chilli Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉

straśnie lubie Was oglądać, Kuba taki duży, łazić chce?
a dopiero leżałaś w szpitalu z krwawieniem.
szok, szok, szok

a też mam zdjęcia z występów w przedszkolu!
tyko czasu nie mam :/

magda z mlodymi

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

Foteczki i dzieciaczki urocze jak zawsze 🙂

Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

mai Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

piekny piekny piekny piekny Kubusinski
Kubikowa Sista sliczna Panienka:) alez Ona dorosle wyglada Agus!

super foty!

Marta &

kokunia Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

Dzieciaczki Ci się udały Aga.
Jestem w szoku jaki Kubuś jest już duży
Pozdrawiamy!!!!!

Agata,Wiktorek(13.04.2003) i wrześniowy Borysek

adda Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

ale ładnie i kolorowo

ta fotka mnie rozczula na maksa

całuski dla Was

LILKA MALWI

marzena29 Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

Śliczności:)

toffika Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉

jejku jaki ten Kubulek już duuuużżżyyyy :-)))
i te słodziutkie minki 🙂

A Oleńka to śliczna panienka 🙂

K&M 23.03.07

kiniat Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

Aga piekne fotki!

Kubulek jest very mach przystojny meścizna, robi słodkie minki, a przebosko śpi- taki spokój!
Oleńka to już młoda dama – będzisz niedługo facetów przeganiała. I występy w przedszkolu, oj łezka się kręci jak dzieciaczki szybko rosną.
Pozdróweczki

Kinga i

Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉

oj rosna, rosna! Twoj Wojtus tez dopiero co taki malenki byl, a tu prosze jaki juz z niego przystojniak, okulary sloneczne nosi nawet 😉
Dzieki Ania 🙂

Agnieszka &


[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉

oj sa, sa! 🙂 Dzieki Daga 🙂
A Ty Kochana wiesz juz co bedziesz miec w pazdzierniku-synusia do pary czy druga corunie, czy to bedzie niespodzianka? 🙂

Agnieszka &


[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

ja tez zapomnialam o tych zdjeciach, to co tu zamiescilam to byl „Dzien Matki” sprzed miesiaca
Dzieki Ewa! 🙂

Agnieszka &


[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉

Dzieki Ania! 🙂

Agnieszka &


[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

Dzieki Kasia 🙂

Agnieszka &


[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

oj leci, leci.. dzieki Kasiula 🙂

Agnieszka &


[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

hehe no teraz mamy kazde po swoim kloniku 😉
Dzieki Monika 🙂

Agnieszka &


[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉

Dzieki Aga 🙂

Agnieszka &


[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

Dziekujemy slicznie 🙂

Agnieszka &


[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

Dzieki Kamila 🙂
P.S. Piekny, rozczulajacy podpisik masz Kochana! 🙂

Agnieszka &


[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉

dokladnie, ostatnio wlasnie to wspominalam, a tu juz prawie rok jak Kubus jest z nami! echhh…

Dzieki Magda! 🙂

Agnieszka &


[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

Dzieki Nati 🙂 A Wy to sie juz wcale nie pokazecie?!

Agnieszka &


[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

Oj spowazniala bardzo Martus, wlasnie ostatnio ogladalam nasze foty i rok temu takim jeszcze dzieciaczkiem byla, a teraz juz taka dziewczynka – ja sama to widze! Zwlaszcza jak patrze na nasze fotki sprzed roku np. ta:

albo pierwsze jej fotki przy Kubusiowym, ciazowym brzusiu… echhh… leci ten czas jak glupi normalnie!

Dzieki Martunia 🙂

Agnieszka &


[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

Dzieki Agata 🙂
Buziaczki dla synusia i wrzesniowego brzusia 🙂

Agnieszka &


[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

Dzieki Adda 🙂
Widok takich spiacych dzieciaczkow chyba zawsze jest rozczulajacy 🙂

Agnieszka &


[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉

Dziekujemy za mile slowa 🙂

Agnieszka &


[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

Dzieki Kinga! 🙂

Agnieszka &


[Zobacz stronę]

porky Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

masz przesłodkie dzieciaczki 🙂


Julitka 2,5r.

monikaapj Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

Przystojniak i śliczna laleczka 🙂

Monika i Basia

mai Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

pamietam te fotke w Twoim podpisie- jakby wczoraj:)

Marta &

kama9 Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉 ~*~

Dzięki Aguś!!
Już bardzo niedługo pewnie będzie inny podpisik,bo córuś strasznie na świat się pcha!!
Byle do 37 tyg wytrwać ;))

Kamila&

daga-j23 Dodane ponad rok temu,

Re: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka 😉

Wiem już, od dwóch dni, że to będzie braciszek! Tak jak u Ciebie. Powiedz czy widzisz dużą różnicę w zachowaniu synka jako chłopaka, czy sądzisz, że cechy „typowe” dla płci ujawniają się dopiero później?

Dagmara i drugie w październiku

Znasz odpowiedź na pytanie: ~*~ Słodzinek Kubulinek i Olinka figielinka ;) ~*~?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jedno- i dwulatki
Ząbkowanie - końca nie widać
Milena ma już skończone 19 miesięcy i właśnie przed kilkoma dniami pojawił się w końcu 12 ząb, dolna dwójka. Czyje dziecko jeszcze tak długo ząbkowało i do kiedy wyłażą te okropne
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
oryginalne życzenia z okazji narodzin maleństwa - poszukuję
Może dostałyście od kogoś fajne, oryginalne zyczenia z okazji narodzin Malucha :) Szperam w necie, wszędzie się powtarzają te same, ale jakoś mi się nie podobają.....chciałabym napisać coś oryginalnego (hehe,
Czytaj dalej