solarium…..

Kochane Moje, powiedzcie mi proszę czy solarium może zaszkodzić w staraniach o dzidziusia, albo że np. nie wolno chodzić do solarium jeżeli bierze się jakieś tabletki…..???
Wiecie, że wykryto u mnie torbiel, więc jak na razie starania musiy odłożyć, biorę tabletki o nazwie „Orgametril” i zastanawiam się czy w takiej sytaucji powinnam chodzić na solarium……….wiecie jest mi starsznie przykro, że nie mogę się teraz starać, że mam tą cholerną torbiel i dlatego chciałabym się czymś zająć żeby nie pogrążać się w smutku, ale nie chcę sobie zaszkodzić…………………….

Napiszcie czy same chodzicie do solarium, albo czy coś słyszałyście na ten temat.

pozdrawiam
violka – starania od stycznia, teraz torbiel, tabletki……….zobaczymy co będzie dalej :((

1 odpowiedzi na pytanie: solarium…..

anita200 Dodane ponad rok temu,

Re: solarium…..

Z tego co wiem, korzystanie z solarium jest nie wskazane przy zażywaniu antybiotyków , leków hormonalnych (wszystkich) i preparatów zawierających dziurawiec.
Orgamentil jest lekiem hormonalnym, czy nie?

Anita
P.S. Mogą pojawić sie na skórze przebarwienia

Znasz odpowiedź na pytanie: solarium…..?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
Przestraszyłam się (uwaga długie!)
Dziewczyny, muszę komuś opowiedzieć, a komu, jak nie Wam?? Wczoraj się przestraszyłam, naprawdę... Wiecie co? Te nasze starania o dziecko zaczynają się odbijać nie tylko już na naszych kondycjach psychicznych, ale zupełnie
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Prolaktyna a ciąża
Cześć dziewuszki, Niestety nie mogę jeszcze u Was zagościć na stałe, ale mam do Was pytanko czy miała któraś z Was wysoką prolaktynę i zaszła w ciążę??? Z góry dziękuję za odpowiedź
Czytaj dalej