spotkanie mam wrocławskich

Właśnie wróciłam. Było bardzo fajnie. Mam nadzieję, że szybko to powtórzymy. Polecam innym mamom:) z innych miast.
Pozdrawiam

bianka i Bartuś (05.12.2003)

8 odpowiedzi na pytanie: spotkanie mam wrocławskich

  1. Re: spotkanie mam wrocławskich

    Ja tez wlasnie wrocilam i mam nadzieje, ze szybko to powtorzymy. Bylo super


    Ewcia z Mają(15 miesięcy)

    • Re: spotkanie mam wrocławskich

      O to wcześnie wróciłaś Ja juz nie miałam siły na włączanie kompa a i tak przez choróbsko Maciejki nocka zarwana mam nadzieję, że następnym razem będą mi towarzyszyły bardziej przyjazne okoliczności…

      Beata i

      • Re: spotkanie mam wrocławskich

        Ja również polecam i zaraz wkleję kilka fotek:)
        Dla zainteresowanych dzis spotkanie w parku Południowym koło restauracji Agawa o godz. 16.00.
        Do zobaczenia
        Ps. tym razem z pociechami:)

        Anita i Filip ur.25.09.03

        • Re: spotkanie mam wrocławskich

          łeee o 16 to mój syn śpi:(
          Poza tym dziś odwiedza mnie teściowa… zabiera malca na spacer – będą się zapoznawać:).
          Może następnym razem.
          Pozdrawiam

          bianka i Bartuś (05.12.2003)

          • Re: spotkanie mam wrocławskich

            nooo fajnie bylo 🙂

            • Re: spotkanie mam wrocławskich

              buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu a szkoda, że mnie nie było….
              I dopiero teraz czytam o spotkaniu w parku południowym, bo ja mam tam blisko, bo jestem z Kleciny…

              Aga i Martynka 18.12.2003

              • Re: spotkanie mam wrocławskich

                Jeszcze bedzie okazja. Mysle, ze mozemy sie czesciej spotykac, ja abrdzo chetnie z Majka moge pojechac nawet na drugi koniec Wroclawia, tak nam sie nudzi w domu


                Ewcia z Mają(15 miesięcy)

                • Re: spotkanie mam wrocławskich

                  To zapraszam do nas 🙂

                  Magduska i Julka(16.03.04)

                  Znasz odpowiedź na pytanie: spotkanie mam wrocławskich

                  Dodaj komentarz

                  Mozarella w ciąży

                  Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                  Czytaj dalej →

                  Ile kosztuje żłobek?

                  Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                  Czytaj dalej →

                  Dziewczyny po cc – dreny

                  Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                  Czytaj dalej →

                  Meskie imie miedzynarodowe.

                  Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                  Czytaj dalej →

                  Wielotorbielowatość nerek

                  W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                  Czytaj dalej →

                  Ruchome kolano

                  Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                  Czytaj dalej →
                  Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                  Logo
                  Enable registration in settings - general