Muszę wymyślić sobie stanowisko pracy,
robię wszystko i nie wiem co wpisać w świadectwie pracy
pomożecie?
jestem pracownikiem biurowo- administracyjnym, zajmuję się obsługą klienta, windykacją, księgowością, sprzatająco dyrygującą
to co mam wpisać że co pracownik administracyjno – biurowy? to już chyba nie funkcjonuje, co tam jeszcze może być
13 odpowiedzi na pytanie: Stanowisko pracy
office manager zwany kierownikiem biura?
podoba mi się
robię podobne rzeczy w przedszkolu
w państwowym nazwaliby mnie pewnie intendentem, w prywatnym kierownik ds. administracyjnych 😀
office manager również ładnie
Referent 😀
to takie banalne.
trzeba to bardziej specjalistycznie nazwać np.
Accounting manager
Accounting specialist
Head of administration
Specjalista ds. Kadr i Księgowości
Specjalista ds. rozrachunków z kontrahentami
Gobin, weź cos od jbielu 😀
magazynier u starego w firmie to warehouse manager brzmi groźnie
boshe jaki ja wybór mam co do nazwania swojej skromnej pracy 😮
szkoda że wcześniej się nie do informowałam bym podwyżki zażądała
w poprzedniej pracy miałam do tego jeszcze kontakty z urzędami zagranicznymi, a w świadectwie pracy skromny pracownik biurowy
No, ja robie projekty Solarow i Pomp, Kredyty budowlane, oferty dla klientow i caly marketing, a poniewaz to malutka firma, i ze wzgledu na moj mini etacik, jestem pomoca biurowa ;)) To sie musi zmienic :)) Ale jakby co- swiadectwo pracy tez wystawiam sobie sama
no ja sobie sama wystawiałam i szef podpisał
no coś Ty? 😀 😀
P.s. mnie osobiscie razi, gdy w Polsce i w Polskiej firmie nazwy stanowiska są obcojęzyczne. To, że lepiej to brzmi nie przemawia do mnie.
Mam podobne zdanie
Znasz odpowiedź na pytanie: Stanowisko pracy